Ik had best naar Rome of Kopenhagen gewildquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me mooie stad, Stockholm.
Voor vluchten is er geen officiële periode, maar vaak is het zo'n 9 maanden ja. Azerbeidzjan is overigens wel duur om aan te vliegen, dus ik zou er dan wel vroeg bij zijn. Maar ik kan je daarbij wel helpen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Maar een jaar van te voren kan toch niet ? Dacht dat het 9 maanden van te voren was ( weet ook niet meer waarom ik dat denk eigenlijk)
quote:nickensimontwit Nick & Simon
Dame in restaurant:"Top hoor!" Ik: "euh dank u..?" Dame: "trek je maar niets aan van dat al die rare landen door zijn!" Ik:"euh.. Ok.." SK
Zelfde titels?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh fuck ik zette hem in het verkeerde topic net (handig die twee dezelfde titels)
Op twitter door Simon (van Nick)
[..]![]()
Thanks voor je hulp sowiesoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor vluchten is er geen officiële periode, maar vaak is het zo'n 9 maanden ja. Azerbeidzjan is overigens wel duur om aan te vliegen, dus ik zou er dan wel vroeg bij zijn. Maar ik kan je daarbij wel helpen!
Waarom trek je eigenlijk niet wat langer van tevoren uit? Als je op Azerbeidzjan vliegt kom je daar vaak 's avonds laat aan om vanwege het tijdsverschil, en 21, 23, 25 en 27 mei om Azerbeidzjan te bezoeken is misschien wat onhandig.
En misschien is er ook nog wel een goedkoper hotel te vinden, ook al heb je in dit soort landen vaak veel prijs voor weinig kwaliteit.
Kan je niet rechtstreeks ?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Minimaal 550 euro, heb ik vandaag ergens opgezocht. Vliegen via Moskou.
met Airbaltic, kan je rechtstreeks voor 1211.33 business ( wel oktober omdat mei er nog niet op staat )quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Minimaal 550 euro, heb ik vandaag ergens opgezocht. Vliegen via Moskou.
Azerbeidzjan is duur om op te vliegen, maar hopelijk verbeteren ze de infrastructuur en wordt het goedkoperquote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Thanks voor je hulp sowieso
Ik kan evt nog wel meer dagen uittrekken maar ik wist niet of er uberhaupt wat te doen was in Az. Ook hoef ik alleen maar de voorronde van NL te zien en de finale, 3 dagen is too much. De prijzen maken niet zo heel veel uit, zolang er maar een goed bed + wat luxe is ook wel lekker haha.
Hoezo is Az duur om aan te vliegen ? Is een vlucht van 5 uur ? Dus zal wel rond de 400 normaal/ 2000 business zitten de man denk ik ?
Dat zal niet rechtstreeks zijn, AirBaltic vliegt via Riga.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
met Airbaltic, kan je rechtstreeks voor 1211.33 business ( wel oktober omdat mei er nog niet op staat )
Edit : economy is 381 , volgens hun site. Maar net het ESF worden de prijzen toch wel duurder.
Er zijn nog wel wat andere opties!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Je kan ook naar Frankfurt gaan, en dan wel rechtstreeks, of anders een tussenstop in Istanbul, Wenen, of dus Moskou.
Oke is goed, stuur je morgen een PM, nu het bedje in. Bedankt in ieder gevalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Okeokeokeoke: PM me maar met je volledige vragen/eisen/voorkeuren. Ik zoek het beste voor je uit, 80% van de mensen zou een goedkoper ticket kunnen krijgen dan dat ze hadden gekocht.
Frankfurt is ver met de auto, eigenlijk zou ik ook wel een echte tussenstop van een paar dagen willen hebben in Moskou of Wenen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Je kan ook naar Frankfurt gaan, en dan wel rechtstreeks, of anders een tussenstop in Istanbul, Wenen, of dus Moskou.
Is niet hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Franklin Brown met Nathalie naar ESF 2012
[SC] #76 Franklin Brown met Nathalie naar ESF 2012
Je hebt de ICE, en je kan ook een ticket via Frankfurt boeken. Als je een stopover wilt maken moet je er echt meer tijd voor uittrekken, en dat is wellicht ook wat lastiger met boeken. Maar PM me als je een vliegticket wilt boeken, en dan kan ik je helpen in het doolhof van ticketaanbieders.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Frankfurt is ver met de auto, eigenlijk zou ik ook wel een echte tussenstop van een paar dagen willen hebben in Moskou of Wenen bijvoorbeeld.
Ik heb zo'n zwaar vermoeden dat de aanbiedingen en vluchten volgend jaar totaal anders zijn. Net als de hotel opties.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt de ICE, en je kan ook een ticket via Frankfurt boeken. Als je een stopover wilt maken moet je er echt meer tijd voor uittrekken, en dat is wellicht ook wat lastiger met boeken. Maar PM me als je een vliegticket wilt boeken, en dan kan ik je helpen in het doolhof van ticketaanbieders.
Jep, ik stuur je morgen een bericht. Dankje in ieder geval.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt de ICE, en je kan ook een ticket via Frankfurt boeken. Als je een stopover wilt maken moet je er echt meer tijd voor uittrekken, en dat is wellicht ook wat lastiger met boeken. Maar PM me als je een vliegticket wilt boeken, en dan kan ik je helpen in het doolhof van ticketaanbieders.
Nee maar voor een niet oplettend type als ik is een foutje snel gemaakt zoquote:
Trusten!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Jep, ik stuur je morgen een bericht. Dankje in ieder geval.
Pitseee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |