Hij woont hier al vanaf 1980 of zoquote:Op zondag 15 mei 2011 22:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Verplicht stellen aan m ipv een inburgeringscursus?
Opfriscursus dusquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hij woont hier al vanaf 1980 of zo
Idd.. een financiele prikkel voor een goed geschreven liedjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Maar ik blijf er bij dat we dan Boris ofzo maar moeten sturen. Of Berget Lewis. Of Do desnoods wat Ll al zei. Of Glennis weer.
En dan moet de TROS een singer songwriter competitie uitschrijven en de winnende schrijver van het winnende lied krijgt 10.000 euro. Dus dat mensen (onbekend maakt niet uit) een lied voor het Songfestival mogen schrijven voor *een bepaalde artiest*. Lijkt me tof.
Uhh, 169 dollar per nacht, maar krijg de definitieve offerte voor het einde van de week nog ( waarschijnlijk gaan ze nog naaien omdat songfestival, maar we zullen zienquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig joh, dat je al geboekt hebt
Was het een beetje te betalen?
Wat als het nou niet gaat plaatsvinden in Azerbeidzjan?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Elk hotel in Turkije heeft ook 5 sterren, dus dat zegt niks
20 mei t/m 28, kan ik ook nog met vriendin de stad/het land bezoeken. Sowieso heb ik Frans bloed dus heb ik sowieso wat te zien in de finale.
Maar de TROS kiest dan het liedje uit en dan hebben we weer een of andere palingsound song. Het probleem is gewoon dat de TROS niet moet kiezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Maar ik blijf er bij dat we dan Boris ofzo maar moeten sturen. Of Berget Lewis. Of Do desnoods wat Ll al zei. Of Glennis weer.
En dan moet de TROS een singer songwriter competitie uitschrijven en de winnende schrijver van het winnende lied krijgt 10.000 euro. Dus dat mensen (onbekend maakt niet uit) een lied voor het Songfestival mogen schrijven voor *een bepaalde artiest*. Lijkt me tof.
Helaas hoeft niet alleen het liedje goed te zijn, het moet goed gebracht worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik ook, lijkt me mooie stad, Stockholm.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Uhh, 169 dollar per nacht, maar krijg de definitieve offerte voor het einde van de week nog ( waarschijnlijk gaan ze nog naaien omdat songfestival, maar we zullen zien) Komt alleen nog de vlucht bij want volgens mij kan dat niet een jaar van te voren dacht ik ?
Wilde het liefst naar zweden eigenlijk
Dan gaan ze gezellig op rondreis in Azerbeidzjan.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als het nou niet gaat plaatsvinden in Azerbeidzjan?
Azerbeidzjan heeft een rijke culturele historie stond op internetquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als het nou niet gaat plaatsvinden in Azerbeidzjan?
Als onbekende songwriters mee mogen doen krijg je niet perse palingsound hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Maar de TROS kiest dan het liedje uit en dan hebben we weer een of andere palingsound song. Het probleem is gewoon dat de TROS niet moet kiezen.
Je woont in Zweden en je bent nog nooit in je eigen hoofdstad geweest?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me mooie stad, Stockholm.
Genoeg mensen in Nederland die nooit in Amsterdam komen en dat is maximaal 3 uur reizen vanuit een uithoekquote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je woont in Zweden en je bent nog nooit in je eigen hoofdstad geweest?
Vet! Ik help wel met de vlucht uitzoeken, daar ben ik goed in!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Uhh, 169 dollar per nacht, maar krijg de definitieve offerte voor het einde van de week nog ( waarschijnlijk gaan ze nog naaien omdat songfestival, maar we zullen zien) Komt alleen nog de vlucht bij want volgens mij kan dat niet een jaar van te voren dacht ik ?
Wilde het liefst naar zweden eigenlijk
Tja, met shalallieeee waren er ook betere acts, maar de TROS koos.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als onbekende songwriters mee mogen doen krijg je niet perse palingsound hoor
En het publiek moet mee mogen kiezen.
Niet ideaal, maar beter dan Vader Abraham die weer iets gaat schrijven.
Nee, een seniele oude vent koos.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Tja, met shalallieeee waren er ook betere acts, maar de TROS koos.
Maar een jaar van te voren kan toch niet ? Dacht dat het 9 maanden van te voren was ( weet ook niet meer waarom ik dat denk eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Vet! Ik help wel met de vlucht uitzoeken, daar ben ik goed in!
Ik zit buiten ESF ook veel in TRV en ik heb veel verstand van luchtvaart/reizen en het is mijn hobby/passie enzo...
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft een rijke culturele historie stond op internetTja dan balen maar een leuke zonvakantie dan maar.
Ik had er tot uhh 5 dagen gelden nauwelijks van gehoordquote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]Nou, leuk, lijkt me niet het eerste land om op vakantie te gaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |