Zolang Ierland geen U2 stuurt, overtreft niemand hem..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef totebel het volgende:
t wordt nu toch wel een lastige keuze hoor.. Franklin, of Angus Young zoals in een ander topic geopperd werd.. Ik voel wel voor Angus.. als er iemand is die in NL woont en internationale bekendheid heeft is hij t wel
Bastion hotel?quote:
Daarom plaatje:quote:
Nou dat lijkt me wel, dat dat wat isquote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
http://www.happyinn.az/ [ afbeelding ]
Nu hopen dat het wat is
Neh, maar hij zit in een 'groepje' wat wel wat 'vuurwerk' kan bezorgen.quote:
Ja maar ff serieus, die gaan daar echt niet namens Nederland staanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Knarf het volgende:
[..]
Neh, maar hij zit in een 'groepje' wat wel wat 'vuurwerk' kan bezorgen.
We moeten nog wat mensen muziekaal opvoedenquote:
Waarom?quote:
Nee, maar het is de meest bekende artiest die iets met Nederland heeft.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, die gaan daar echt niet namens Nederland staan![]()
Elk hotel in Turkije heeft ook 5 sterren, dus dat zegt niksquote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me wel, dat dat wat is
Hoe lang heb je geboekt dan?
Ja hoi, als je door Eindhoven rijdt mag je me ook gewoon bij mijn naam noemenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik moet altijd langs bij De Man Met De Spekken.
Iets te zien heb je altijd, ongeacht of je vaderland in de finale zitquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Elk hotel in Turkije heeft ook 5 sterren, dus dat zegt niks
20 mei t/m 28, kan ik ook nog met vriendin de stad/het land bezoeken. Sowieso heb ik Frans bloed dus heb ik sowieso wat te zien in de finale.
Geweldig joh, dat je al geboekt hebtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
20 mei t/m 28, kan ik ook nog met vriendin de stad/het land bezoeken. Sowieso heb ik Frans bloed dus heb ik sowieso wat te zien in de finale.
True, thatquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Hey, dat kon de winnares van dit jaar in elk geval niet, dus een lost case is t zeker niet
Verplicht stellen aan m ipv een inburgeringscursus?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, die gaan daar echt niet namens Nederland staan![]()
Gaaf man.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |