Hoi Ingquote:
Hoest met de voorbereidingen?quote:
Nou, we hebben gisteren een lijstje gemaakt met alles wat nog moet en dat is eigenlijk best nog veelquote:
Spannend he!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, we hebben gisteren een lijstje gemaakt met alles wat nog moet en dat is eigenlijk best nog veel[ afbeelding ] Dus we moeten er even aan gaan trekken, maar dat komt vast goed nu het mooi op een rijtje staat
![]()
Hoe is het met jou?
Oh leuk ben je er ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend he!![]()
Hier alles oke, lekker weekje vrij.
En volgende week vrijdag ga ik je zien.
Neem maar ff wat foto's mee van jezelf in de jurk
Ja, ik kom samen met Goodbyequote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh leuk ben je er ook!
Ja, die foto's heb ik op mn telefoon hoor, die laat ik wel zien
Mn jurk komt pas de tweede week van juni
De jurk die ik gepast heb (en dus op de foto staat) was 4 maten te grootquote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik kom samen met Goodbye![]()
Ben echt heel benieuwd hoe de jurk jou staat.
Ongetwijfeld prachtig, met zo'n figuur![]()
Ik kon de jurk pas 1 dag voor de bruiloft ophalen
Oh bah. Hebben ze er nog van die zenuwlij muziek ook in de wachtkamer?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef APK het volgende:
Ik zit al een half uur op de tandarts te wachten
K wilde niet te laat komen, dus te vroeg en de tandarts loopt uit
4 matenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De jurk die ik gepast heb (en dus op de foto staat) was 4 maten te groot
1 dagWas je niet gestresst?
Mijne komt dus in juni, maar daarna moeten er nog 3!! pasafspraken gemaakt worden dus ik ben benieuwd wanneer ik hem echt heb.
Ja, ik dacht al niet dat ze hem meegaven met de spelden er nog inquote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
4 maten![]()
Mijne was toen wel volledig afgepast hoor
Dat zorgt wel voor een spannende huwelijksnacht.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al niet dat ze hem meegaven met de spelden er nog in
Niet echt de soort spanning waar je op hoopt die nacht...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zorgt wel voor een spannende huwelijksnacht.
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al niet dat ze hem meegaven met de spelden er nog in
Wel als je gewoon rustig wil slapen na zo'n intensieve en vooral vermoeiende dagquote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet echt de soort spanning waar je op hoopt die nacht...
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Ja Ben Saunders is ook een prima keuze, sterker nog, Franklin Brown twitterde zelf dat hij hem zou sturen
Maar ik kreeg net een hilarische sms van Tombolafan vanaf haar werk.
[..]![]()
Ja, dan moet je jezelf eerst nog bevrijden uit je cactusjurkquote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel als je gewoon rustig wil slapen na zo'n intensieve en vooral vermoeiende dag
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen!
Wat denken jullie?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel als je gewoon rustig wil slapen na zo'n intensieve en vooral vermoeiende dag
Volgens mij een heel hoog percentage gaat gewoon slapen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denken jullie?
Hoeveel bruidsparen zouden na de trouwdag brute seks hebben tijdens de huwelijksnacht?
Of zou minstens 75% ronkend in slaap vallen, nog aangekleed en wel?
Ik las serieus heel even 'gerustgesteld'quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij een heel hoog percentage gaat gewoon slapen jaOf geld tellen.
Ik zei gisteren toevallig zoiets tegen Re en hij was helemaal teleurgesteld
Whehequote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las serieus heel even 'gerustgesteld'![]()
Ja laat ie hem in godsnaam voorzichtig uit trekkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes en mijn jurkik ben bang dat ie em kapot trekt
Het is al bijna zoverquote:
Ehm, ik denk wel 4m2. En een hoger plafond (scheelt veel met hoe het oogt). En ik hoef nu geen extra trap meer op/af om naar de keuken te gaanquote:
Heerlijk! En het verhuizen is ook weer achter de rugquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik denk wel 4m2. En een hoger plafond (scheelt veel met hoe het oogt). En ik hoef nu geen extra trap meer op/af om naar de keuken te gaan. En maar één andere huisgenoot op deze verdieping.
Heb je nooit van die filmpjes gezien dat mensen in een sauna liggen en dan gemept worden met een bosje takken? Denk dat het dat isquote:
Moet het nog aanvragen, maar de oude bewoner reageert niet op de vraag welk pakket we hadden/hoe het afgehandeld isquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heerlijk! En het verhuizen is ook weer achter de rug
Is het opgelost met internet al enzo?
Leuk, verlaat je de sauna met allemaal striemen op je blote bipsebapsquote:Op maandag 16 mei 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je nooit van die filmpjes gezien dat mensen in een sauna liggen en dan gemept worden met een bosje takken? Denk dat het dat is.
quote:
OHOOOOOOOOOOHWOOOOOHquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
In ieder geval is het gas en de stroom (OOOHWOOOHHH!!!) niet afgesloten
.
Die heb ik gister nog heel hard gedraaid, ik vind het zo'n écht songfestival liedje.quote:
Nee, geen zenuwenmuziekquote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bah. Hebben ze er nog van die zenuwlij muziek ook in de wachtkamer?
Alleen controle of allerhande enge toestanden?
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die takken voor in de sauna ruiken wel hartstikke lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |