Whut!quote:
Nee! Juliet is een man!quote:
Dat meen je nietquote:
Ik heb ze gebeld en de voicemail ingesproken. We shall see, ik denk dat het geen probleem is, ze gingen niet specifiek voor een poesje en er zijn geen andere katten in huis daar. Maar als ik hem anders op de site laat zetten is er vast snel weer belangstelling.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Oh shit, willen ze HEM nu nog wel?
Franklin Brown met Nathalie naar ESF 2012quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kunnen (durven) ze nu toch niks meer aan (te) doen
Maaruh, wie zijn franklin brown en nathalie in godesnaam?
Cat, onze ballenexpertquote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef Greys het volgende:
Cat
Jullie hebben nog zo goed lopen inspecteren
Ik heb dat hééél soms en een keer F5en lost dat altijd wel op.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Cat22 het volgende:
En weet iemand hoe ik van dit scherm af kan komen?
Af en toe slaat fok op hol en dat leest en post niet prettig, kan ik jullie zeggen.![]()
[ afbeelding ]
De Eerste Keer, dat werd 6e op het Eurovisiequote:Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
farmville![]()
Is het trouwens héél erg als ik liever mijn gehoorgang bewerk met een
vieze roestige visnaald dan dat ik die franklin en nathalie hoor zingen?
[ afbeelding ]
Ik dacht in het begin dat wij het heel vaak oneens zouden zijn, maar eigenlijk zijn we het heeeeel vaak eensquote:Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
farmville![]()
Is het trouwens héél erg als ik liever mijn gehoorgang bewerk met een
vieze roestige visnaald dan dat ik die franklin en nathalie hoor zingen?
[ afbeelding ]
Brainpower, met Cor Bakker achter de piano.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
Wie zouden jullie dan liever (van de TROS!!!!) sturen?
Dus niet met Adlicious oid komen - want die mogen van mij ook nog morgen er heen - maar van de TROS artiesten?
En de Deurzakkers als backing.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Brainpower, met Cor Bakker achter de piano.
Ik zie het bij de TROS eigenlijk als een verloren zaakquote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
Wie zouden jullie dan liever (van de TROS!!!!) sturen?
Dus niet met Adlicious oid komen - want die mogen van mij ook nog morgen er heen - maar van de TROS artiesten?
Nou ja dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie het bij de TROS eigenlijk als een verloren zaak
Nou ja, lager dan allerlaatste kan niet, maar we hebben nog 13 punten te verliezen hequote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Joling
Echt lager zakken dan dit jaar kan niet natuurlijk, maar een herhaling lijkt me onvermijdelijk als je Joling stuurt
Als hij nog 5 relnichten (mooie!) weet te strikken die met een vreselijk over the top act daar heen willen hebben ze mijn zegen. Hij zingt falset, dat valt op. Plus dat het wel een entertainer is.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ding mag gezegd worden voor Gerard Joling, die maakt er wel een hele show van, denk ik. Alleen jammer dat ie dan ook op dat podium staat en te horen is.
Hehequote:Op maandag 16 mei 2011 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, lager dan allerlaatste kan niet, maar we hebben nog 13 punten te verliezen he.
Dát dan weer wel, want die Voices nemen zichzelf veel te serieusquote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Nou goed, stel dat ik moest kiezen tussen la Joling en The Voices, dan kies ik toch onze Remiarakker hoor.
Ja maar da's de enige reden dat de TROS er geld in steekt...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef lezzer het volgende:
Misschien moet de TROS wel overtuigd worden van het feit dat ze niet uit eigen stal moeten putten
En daarbij zijn ze lelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát dan weer wel, want die Voices nemen zichzelf veel te serieus
Ja. Finland heeft dat bijvoorbeeld al 3 keer gehadquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Is het eigenlijk wel eens gebeurd dat een land 0 punten kreeg?
Als Sinatra-fan rijzen me de haren ten berge.. (hij kan zingen, that's imho it.)quote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De Eerste Keer, dat werd 6e op het Eurovisie
Maar zonder gekheid en hysterie, van mij mag elk ander hoor, als het maar geen Gerard Joling of Thomas Berge of Monique Smit wordt. Maar vind je dit echt een rotstem? Echt?
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin dat wij het heel vaak oneens zouden zijn, maar eigenlijk zijn we het heeeeel vaak eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zonder dollen.. Als ik nú iemand zou moeten aanwijzen voor het ESF in 2012 zou dat wel Ben Saunders zijn.
Lekker een Jazzy (of Funky) nummer erbij en klaar. Instant win.![]()
Geen instant win? Kan hij altijd nog een paar rake klappen uitdelen.
(niet met dit nummer natuurlijk, is puur ter voorbeeld)Nee.
Oooh haha, wat ergquote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Finland heeft dat bijvoorbeeld al 3 keer gehad. ('63, '65, '82)
Eens, sad but true. Joling isquote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Nou goed, stel dat ik moest kiezen tussen la Joling en The Voices, dan kies ik toch onze Remiarakker hoor.
Ik hoop wel dat 'ie begrijpt dat 'ie niet net zoals de vorige keer op het laatste moment af kan haken uit angst voor een afgangquote:Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja dat dus
Wij kwamen dan met Nathalie of Berget Lewis en/of Franklin puur omdat we ECHT geen Thomas Berge, Monique Smit of Gerard Joling willen. Joling staat al in de Telegraaf, die wil al. Die wil er eigen geld in steken e.d. NEEEEEEEEEEEE
quote:Ik hield mijn haar omhoog en vroeg op wie ik leek en niemand zei 'Jedward'![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Ja Ben Saunders is ook een prima keuze, sterker nog, Franklin Brown twitterde zelf dat hij hem zou sturen
Maar ik kreeg net een hilarische sms van Tombolafan vanaf haar werk.
[..]![]()
Cultuurbarbaren daarquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Ja Ben Saunders is ook een prima keuze, sterker nog, Franklin Brown twitterde zelf dat hij hem zou sturen
Maar ik kreeg net een hilarische sms van Tombolafan vanaf haar werk.
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |