Als die presentator nog ff doordraaft zijn die er zoquote:
Zelfs dat kan niet slechter zijn dan ditquote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, regel dan iemand die het wel kan. Wat rappers uit oost of zo.
Kon er niemand anders meer op korte termijn???quote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Maar deze wannabe ook niet.
Heb je het niet heerlijk naar je zin nu dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dat kan niet slechter zijn dan dit
Dr zitten best goede rappers hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dat kan niet slechter zijn dan dit
Denk het niet, als het niet uit de hand loopt mag ajax feyenoord voortaan weer met toeschouwersquote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Poll: Gaat de huldiging van Ajax uit de hand lopen?
• Ja
• Nee
• Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
FF polletje
Ik denk het, wat een drama deze gozer.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kon er niemand anders meer op korte termijn???
Peter Beense was toch ook prima geweest? Er moet een heel elftal op dat bordes, dan houdt het Peter ook wel.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef RedFever007 het volgende:
Die "volkszangers" kunnen ook maar één ding:
"Waat zijn die handjuuussss?"
"Ik wil die handjus zien"
"Handjus in de lucht, allemaal handjus in de lucht"
Peter Beense inderdaad, of Rene Froger (maar die zal wel te duur zijn).quote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Peter Beense was toch ook prima geweest? Er moet een heel elftal op dat bordes, dan houdt het Peter ook wel.
Ali B is naar Psv overgestapt, toch wel Nederlands beste rapper!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dr zitten best goede rappers hoor
[..]
Denk het niet, als het niet uit de hand loopt mag ajax feyenoord voortaan weer met toeschouwers
Ik ken het nu al: jij hebt alles, alles wat ik wil (21x)quote:
Het is die vragende blikquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken het nu al: jij hebt alles, alles wat ik wil (21x)
Lange Frans komt toch ook uit Diemen Zuid?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ali B is naar Psv overgestapt, toch wel Nederlands beste rapper!
Jammer dat er hier nergens fissa's zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ali B is naar Psv overgestapt, toch wel Nederlands beste rapper!
Mij te druk.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Swomp het volgende:
Ah echt spijt dat ik niet naar adam ben gegaan als ik dit zo ziewat een sfeertje
Hopelijk rijdt de bus OVER Humberto.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
Als ze langs het Stadionplein gaan, dan ren ik even snel naar buiten
Ze hebben dat stuk net geopend om de gasten van 410 te eren, wel mooi.quote:
Sowieso ajacieden die het kampioenschap van hun club vieren op een internetforum.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Swomp het volgende:
Ah echt spijt dat ik niet naar adam ben gegaan als ik dit zo ziewat een sfeertje
Er is geen plek meer daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ajacieden die het kampioenschap van hun club vieren op een internetforum.![]()
De neuk zeg, je hoort nu ergens laveloos op dat mongolenplein te staan.
Ik moet helemaal uit limburg komen en heb morgen belangrijke examens ... niet zo'n goed plan dusquote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ajacieden die het kampioenschap van hun club vieren op een internetforum.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
GA NOU UIT DIE TOREN JONGEN!
Wat een leernicht, die vent.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
'T is in ieder geval een Ajax truukje eindelijk.
Omdat ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef fratsman het volgende:
Don't worry! Bout a thing!
Waarom kijk ik dit?!?
Omdat die bus niet doorrijdtquote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef fratsman het volgende:
Don't worry! Bout a thing!
Waarom kijk ik dit?!?
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben Jantje en ik presenteer het weer voor AT5
Ik zap iig weer naar Jan Joost en zijn vriendjes.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar, is altijd zo het weer, voorgelezen door een toevallige voorbijganger.
Waarom zit jij niet in amsterdam dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zap iig weer naar Jan Joost en zijn vriendjes.
Wel met 2 sterren nog volgens mij..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De boer heeft toch een Ajaxshirtje gevonden
Ik haat dat soort druktes, zeker als je weinig Ajax fans als vrienden hebtquote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in amsterdam dan?
Ik ken ook weinig mensen die voor Ajax zijn hi. Eigenlijk alleen maar Feyenoorders en PSVersquote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat dat soort druktes, zeker als je weinig Ajax fans als vrienden hebt
Ja dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Swomp het volgende:
Oh god, krijgen we ook nog een voice over ...
hehequote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Swomp het volgende:
Oh god, krijgen we ook nog een voice over ...
Ik wist hetquote:
Eredivisie Live staat gelukkig op bij mijquote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef Swomp het volgende:
bedankt AT5, jullie verneuken het weer helemaal![]()
Jaaa ies hiel goed.. Ajax.. iek heb het!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op wees koning en laat luis suarez de zooi presenteren
iddquote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Swomp het volgende:
gaat een beetje uit de hand lopen als ze niet uitkijken
Die moest zelf voetballenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
iek blai wij wintquote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazennummer!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Kleine jongen, waar slaat dat nou op, om dat te zingen?
Ach, gelukkig heb je je fokvrienden om het mee te vieren.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godver ik kan hier niet tegen. Mag niet eens een biertje of zo omdat verstandskiezen getrokken. Dan is het gelijk een minder feest dan wanneer je dronken bent!
Dus je hebt bier nodig om een kampioenschap van je favoriete club te vieren? Ok, triest.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godver ik kan hier niet tegen. Mag niet eens een biertje of zo omdat verstandskiezen getrokken. Dan is het gelijk een minder feest dan wanneer je dronken bent!
Nee daar ben ik lekker meequote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb je je fokvrienden om het mee te vieren.
Nee, maar het maakt het wel leukerquote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus je hebt bier nodig om een kampioenschap van je favoriete club te vieren? Ok, triest.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus je hebt bier nodig om een kampioenschap van je favoriete club te vieren? Ok, triest.
De rest hier zit ook allemaal al aan het bierquote:Op zondag 15 mei 2011 19:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt het wel leuker
Ik ben er ook bang voor.. Ben echt geen fan van die jongen, maar hij is en blijft toch de clubtopscoorder en heeft ondanks alles toch wel een aandeel gehad hierin.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd hoe ze bij El Hamdaoui gaan reageren
Ik vind het ook wel mooi geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.. Ben echt geen fan van die jongen, maar hij is en blijft toch de clubtopscoorder en heeft ondanks alles toch wel een aandeel gehad hierin.
Wat een huilbaby inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
De voorzitter: 'Ik ben gauw emotioneel hoor'......
dan kun je wel het podium nog opvluchten...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef Karina het volgende:
Met zoveel mensen opelkaar is er altijd kans dat er iets fout gaat. Je zult maar vooraan staan.
nee hoor, die stap is te groot en de massa achter je drukt wel doorquote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
dan kun je wel het podium nog opvluchten...
en terechtquote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef NrTH het volgende:
Platgebeld of ze hun gelul tot een minimum kunnen beperken..
welke FOK!ker was hetquote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef NrTH het volgende:
Misschien, als het niet te hoog is.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
dan kun je wel het podium nog opvluchten...
En terecht.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef NrTH het volgende:
tv hierquote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie nou allemaal op je TV te kijken? Bij mij doet die AT5 stream het al 10 minuten niet meer.
TV via Ziggo vanuit Groningenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie nou allemaal op je TV te kijken? Bij mij doet die AT5 stream het al 10 minuten niet meer.
Ik kijk op tv.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Strani het volgende:
digitale tv kanaal 714quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Strani het volgende:
Ja, gek he?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef fratsman het volgende:
Ligt het aan mij, of begint het daar gewoon steeds drukker te worden?
hij heb al een apparaatje voor luchtquote:
Feest vieren.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:13 schreef RedFever007 het volgende:
Niet om het 1 of ander maar wat de nuek doe je daar als rolstoeler vooraan bij zo'n massa mensen
Snap ik ook niet, ga lekker aan de zijkant staan of zo, niet midden in de drukte.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
Net zoiets als mensen met hele kleine kinderen die daar nu vooraan staan omdat papa ajaxfan is...
Natuurlijk begrijp ik het van een kant wel, maar daar is het nu toch echt wat te druk voor
En die gekken met vuurwerk ertussen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
Net zoiets als mensen met hele kleine kinderen die daar nu vooraan staan omdat papa ajaxfan is...
Natuurlijk begrijp ik het van een kant wel, maar daar is het nu toch echt wat te druk voor
Verkeerde vlagquote:
idd, in het begin was hij al op aan het roepen om die mensen met bier te bekogelen omdat ze van die torens af moesten komenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:15 schreef tralalala het volgende:
Die gozer maakt zo een opmerking waardoor de pleuris uitbreekt.
Wat een uur geleden de zijkant was is nu midden en daar kom je niet meer wegquote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ga lekker aan de zijkant staan of zo, niet midden in de drukte.
Dat doet hij al de hele tijd ook met die torens 'Kunnen de mensen bij de toren niet zelf optreden dan hoef ik het niet meer te zeggen'quote:Op zondag 15 mei 2011 19:15 schreef tralalala het volgende:
Die gozer maakt zo een opmerking waardoor de pleuris uitbreekt.
Het creëren van paniek voor Dummiesquote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef Karina het volgende:
Moet de EHBO komenga dat lekker keihard door de microfoon roepen.
Dat is ook wel weer waar. Ik ga bij dit soort dingen op het Museumplein altijd bij het Concertgebouw staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat een uur geleden de zijkant was is nu midden en daar kom je niet meer weg
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef tralalala het volgende:
Zei u nou dat daar een verdacht pakketje ligt?
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef fratsman het volgende:
"Jongens hier moet EHBO komen!"
"krijg toch allemaol de klere!!!!!"
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef fratsman het volgende:
"Jongens hier moet EHBO komen!"
"krijg toch allemaol de klere!!!!!"
Ik doelde meer op:quote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het veiligst van iedereen daar op dat plein denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, zit gewoon de boel te flessen om vooraan te komen.
bijnaquote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef Caland het volgende:
Ik kijk trouwens niet, maar breekt de pleuris al uit?
het ziet er ook niet uit alsof het agressief wordt, alleen maar heel erg druk.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:19 schreef wspa_ het volgende:
Ik sta bijna precies in t midden van t plein. Mooie sfeer, merk weinig van het drukken van mensen. Misschien voorin erger.. Vraag me wel af waar je verstand zit als je met een fakking buggy+kind hier tussen staat. Ongelovelijk
Ongelofelijk (quote:Op zondag 15 mei 2011 19:19 schreef wspa_ het volgende:
Ik sta bijna precies in t midden van t plein. Mooie sfeer, merk weinig van het drukken van mensen. Misschien voorin erger.. Vraag me wel af waar je verstand zit als je met een fakking buggy+kind hier tussen staat. Ongelovelijk
zelfde leeftijdquote:Op zondag 15 mei 2011 19:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik dacht dat het ooijer was met die schaal in z'n hand, maar het was de boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |