Als die presentator nog ff doordraaft zijn die er zoquote:
Zelfs dat kan niet slechter zijn dan ditquote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, regel dan iemand die het wel kan. Wat rappers uit oost of zo.
Kon er niemand anders meer op korte termijn???quote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Maar deze wannabe ook niet.
Heb je het niet heerlijk naar je zin nu dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dat kan niet slechter zijn dan dit
Dr zitten best goede rappers hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dat kan niet slechter zijn dan dit
Denk het niet, als het niet uit de hand loopt mag ajax feyenoord voortaan weer met toeschouwersquote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Poll: Gaat de huldiging van Ajax uit de hand lopen?
• Ja
• Nee
• Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
FF polletje
Ik denk het, wat een drama deze gozer.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kon er niemand anders meer op korte termijn???
Peter Beense was toch ook prima geweest? Er moet een heel elftal op dat bordes, dan houdt het Peter ook wel.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef RedFever007 het volgende:
Die "volkszangers" kunnen ook maar één ding:
"Waat zijn die handjuuussss?"
"Ik wil die handjus zien"
"Handjus in de lucht, allemaal handjus in de lucht"
Peter Beense inderdaad, of Rene Froger (maar die zal wel te duur zijn).quote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Peter Beense was toch ook prima geweest? Er moet een heel elftal op dat bordes, dan houdt het Peter ook wel.
Ali B is naar Psv overgestapt, toch wel Nederlands beste rapper!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dr zitten best goede rappers hoor
[..]
Denk het niet, als het niet uit de hand loopt mag ajax feyenoord voortaan weer met toeschouwers
Ik ken het nu al: jij hebt alles, alles wat ik wil (21x)quote:
Het is die vragende blikquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken het nu al: jij hebt alles, alles wat ik wil (21x)
Lange Frans komt toch ook uit Diemen Zuid?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ali B is naar Psv overgestapt, toch wel Nederlands beste rapper!
Jammer dat er hier nergens fissa's zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ali B is naar Psv overgestapt, toch wel Nederlands beste rapper!
Mij te druk.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Swomp het volgende:
Ah echt spijt dat ik niet naar adam ben gegaan als ik dit zo ziewat een sfeertje
Hopelijk rijdt de bus OVER Humberto.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
Als ze langs het Stadionplein gaan, dan ren ik even snel naar buiten
Ze hebben dat stuk net geopend om de gasten van 410 te eren, wel mooi.quote:
Sowieso ajacieden die het kampioenschap van hun club vieren op een internetforum.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Swomp het volgende:
Ah echt spijt dat ik niet naar adam ben gegaan als ik dit zo ziewat een sfeertje
Er is geen plek meer daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ajacieden die het kampioenschap van hun club vieren op een internetforum.![]()
De neuk zeg, je hoort nu ergens laveloos op dat mongolenplein te staan.
Ik moet helemaal uit limburg komen en heb morgen belangrijke examens ... niet zo'n goed plan dusquote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ajacieden die het kampioenschap van hun club vieren op een internetforum.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
GA NOU UIT DIE TOREN JONGEN!
Wat een leernicht, die vent.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
'T is in ieder geval een Ajax truukje eindelijk.
Omdat ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef fratsman het volgende:
Don't worry! Bout a thing!
Waarom kijk ik dit?!?
Omdat die bus niet doorrijdtquote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef fratsman het volgende:
Don't worry! Bout a thing!
Waarom kijk ik dit?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |