Helaas zeiden we vorig seizoen precies hetzelfde na het vertrek van Lazovic en het mislopen van het kampioenschap. En toch verliep het dit seizoen precies hetzelfde. Daar mag het bestuur zich ook wat van aantrekken. En ze hoeven zich niet te verschuilen achter financiën, want met 2 kampioenschappen hadden we meer dan 20 miljoen uit CL inkomsten gehad. Meer dan die paar schrale miljoentjes uit de verkoop van Lazovic en Afellay.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en met Reis ook.
We hebben geen titel, geen beker, geen EL. We hebben niks. We moeten dit kutseizoen snel vergeten en vooral heel goed leren van de fouten gemaakt dit seizoen.
Tja, denk niet dat Ajax hem naar PSV laat gaan en .. waarschijnlijk veroorzaakt hij ook bij PSV trammelant.. de vroeg is of je dat wil. Ik ben ook wanhopig .. want we moeten een nieuwe spits.. maar of hij geschikt is..quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Waarom niet El Hamdoui halen, de Amsterdammers willen toch van hem af (lekker goedkoop) en hij zal er op gebrand zijn revanche te nemen op zijn dramatische seizoen.
Is maar een idee dat in me opkwam.
PSV kan nooit een SLS betalen voor hem.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Waarom niet El Hamdoui halen, de Amsterdammers willen toch van hem af (lekker goedkoop) en hij zal er op gebrand zijn revanche te nemen op zijn dramatische seizoen.
Terecht dat Ooijer juicht.quote:
Schijnen dus mocro's geweest te zijn die helemaal niks met Ajax hebben maar elke gelegenheid aangrijpen om te rellen. En uiteraard wordt dat in de media naar voren gehaald als Ajax-supporters, want stel je voor dat je het beestje bij de naam noemt.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Checkt TT 107
Aha weer rellen en gewonden.
Verrassend. Ajax
Ja idd... in Twente heb je er trouwens helemaal geen last van. En als je er wat van zegt, dan ben je 'vieze racist'.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef StijnDa het volgende:
Die 'mocro's' zoals jij ze noemt heb je overal, als we hier een kampioensfeest hadden gehad was dat ook niet vlekkeloos gegaan. Jammer dat er zulke figuren rondlopen om een feestje te verpesten.
Vanmiddag was er ook een opstootje of twee in Enschede, geen idee of dat Tukkers of mocro's warenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja idd... in Twente heb je er trouwens helemaal geen last van. En als je er wat van zegt, dan ben je 'vieze racist'.
Ja en als je wat zegt over die Tukkers ben je 'vieze racist'.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanmiddag was er ook een opstootje of twee in Enschede, geen idee of dat Tukkers of mocro's waren
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja en als je wat zegt over die Tukkers ben je 'vieze racist'.
omdat El Ham dan in Eindhoven weer problemen gaat schoppen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Daarom juistquote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat El Ham dan in Eindhoven weer problemen gaat schoppen.
Waarom ben jij niet teringzat en in Amsterdam?quote:
Bijna compleet met je eens.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Even een snelle scan van mezelf over de selectie van PSV:
Blijven: Manolev, Pieters, Labyad, Hutchinson, Lens, Tamata, Dzudszak, Zoet, Bakkal.
Twijfel: Isaksson, Ramos, Reis (blessure), Marcelo, Toivonen.
Opzouten: Bouma, Engelaar, Maza, Vukovic, Koef.
Maar dan wel 1 met belangrijke (en redelijk veel) doelpunten.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Toivonen is echt een beperkte voetballer hoor, een hout.
Alleen zijn strijdlust doet me nog een beetje twijfelen.
Nee, kijk maar ff in de Ajax topic waar ik was.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet teringzat en in Amsterdam?
Worden ze eens kampioen zit je op Fok!
Royal Sadness. Nu moet je weer 7 jaren wachten en dan moet jij je vrienden vertellen bij de vraag; Waar was jij op 15 mei 2011 ...... Roffel..... Op FOK!
Ramos gaat sowieso toch weg?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Even een snelle scan van mezelf over de selectie van PSV:
Blijven: Manolev, Pieters, Labyad, Hutchinson, Lens, Tamata, Dzudszak, Zoet, Bakkal.
Twijfel: Isaksson, Ramos, Reis (blessure), Marcelo, Toivonen.
Opzouten: Bouma, Engelaar, Maza, Vukovic, Koef.
Bij AZ speelde hij goed en hadden ze geen problemen met hem volgens mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat El Ham dan in Eindhoven weer problemen gaat schoppen.
Dat zeiden we vorig jaar ook. Toen zijn ook Lens en Marcelo als basisversterkingen gehaald.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Zonder geld valt er niks te halen.
Aangezien we volgend seizoen weer naar Alania Vladikutkavkaz moeten ipv Arsenal of Milan.
Ja, want Afellay was zo'n geweldige controleur, dat daar ontzettend veel goals uit voort kwamen....quote:Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Met Afellay hadden we 100% zeker die extra punten gepakt om kampioen te worden.
Mazzel!! Alsof dat ooit misgelopen had kunnen worden, typisch al weer zo'n commentaartje zeker uit een bepaalde richting waar ze zich weer heer en meester wanen. Alsof zij niet het paard waren dat het laatste dood neergeploft is in deze competitie en daarmee gewonnen heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:21 schreef Kabolter het volgende:
Ik denk dat jullie eerlijk gezegd erg mazzel hebben met EL. Zo hebben jullie nieuwe spelers eventueel wat te bieden. Toch genoeg zaakwaarnemers die dit zien om snel grote sprongen te maken en hierop wel wat toe willen geven. Maar dan zal er nog wel goed gescout moeten worden.
Heeeeee, dan stond je naast mijquote:Op maandag 16 mei 2011 03:35 schreef skittelman het volgende:
ik wilde bijna, helemaal niets in eindhoven roepen.
Maar ik weet hoe het voelt (stond op een zekere koninginnenacht op de markt) dus wens ik jullie alleen sterkte. Ik gok dat PSV ook pas over een paar jaar weer kampioen wordt. Ik kan wel alvast verklappen dat de ontlading dan extra groot is.
Zie hier een echte supporterquote:Op maandag 16 mei 2011 08:19 schreef Morrigun99 het volgende:
Als PSV niet beter wordt, zou ik dat echt heel jammer vinden. Maar als ze de inzet blijven tonen van afgelopen jaar, ga ik eens een keer een seizoen overslaan. Bah!
Kreeg de laatste wedstrijden toch wel wát sympathie voor Engelaar, maar ik zie hem niet het leiderschap op zich nemen in het komende seizoen..quote:Engelaar: "Of ik blijf, is een heel moeilijke vraag"
Orlando Engelaar wilde zich zondagmiddag niet uitspreken over zijn toekomst. De middenvelder, die in Eindhoven nooit onomstreden is geweest, greep op bezoek bij FC Groningen naast een ticket voor de voorronde van de Champions League.
"Of ik blijf?", vraagt Engelaar zich af in De Telegraaf. "Dat is een heel moeilijke vraag, zo kort na de wedstrijd. Of het al dan niet blijven van de trainer voor mij wat uitmaakt? Dat weet ik niet. Volgens mij heeft hij, net als ik, nog een contract tot volgend jaar."
PSV-trainer Fred Rutten, wiens toekomst zelf ook nog onduidelijk is, moet vrezen voor een leegloop. Marcus Berg, Danny Koevermans en Cassio Ramos verlaten Eindhoven sowieso, terwijl het nog maar de vraag is of spelers als Balászs Dzsudzsák, Ola Toivonen en Stanislav Manolev Europa League-deelnemer PSV trouw blijven. Stijn Wuytens, Otman Bakkal en Stef Nijland balen daarnaast van hun rol als reserve
Geniaal: speler huren en hem dan verkopen. Zo kom je wel uit de rode cijfers!quote:
Gelukkig gaat hij weer naar HSV nu.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Tja77, Berg kan je niet eens verkopen.
toch weer een miljoen door de gootsteen gespoeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij weer naar HSV nu.
Ja, zoiets.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
toch weer een miljoen door de gootsteen gespoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |