Welnee. Nu gaat er een frisse wind waaien. Ik heb vertrouwen in onze beleidsvoerders.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker en 99% van de supporters met jou, maar nu gaat het drama pas echt beginnen.
Heeft toch al bij 2 clubs bewezen goed te presteren, vorig seizoen met AGOVV en nu met den Haag. Maar is m.i. nog niet klaar voor de top, nog een paar jaar doorontwikkelen.quote:
En die schulden ga je niet afbetalen van de Europa League. Poets die spelersvitrine maar vast af, want daar gaan er verschillende in worden gezet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komend seizoen al helemaal. Wanneer er geen spits meer is en het geld op is.
Jep...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die schulden ga je niet afbetalen van de Europa League. Poets die spelersvitrine maar vast af, want daar gaan er verschillende in worden gezet.
Is die trouwens ergens terug te kijken?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:50 schreef Buitendam het volgende:
Misser van Toivonen voor open doel is dus ook wat duurder uitgepakt dan hij op dat moment kon voorspellen. X aantal miljoen + het vertrek van spelers.
Vanavond 7 uur. En anders morgen op eredivisie.nlquote:Op zondag 15 mei 2011 17:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Is die trouwens ergens terug te kijken?
Mooi zandloper figuurtje heb jequote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef PB-tje het volgende:
Teneergeslagen...
En ga nou eens niet allemaal op je club lopen zeiken... we gaan de kant op van feyenoord? zij hebben wel een trouwe fanclub! wordt altijd zo moe van dat gezeur bij de PSV supporters!
Dit is mijn club!
[ afbeelding ]
Het is gewoon zonde, we hebben een mooie club in het Eindhovense! Als de supporters daar nou ook eens achter gingen staan.. Ja we gaan door zwaar weer... maar na regen komt zonneschijn... je spelers uitjoelen op het veld draagt daar helemaal niks aan bij..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja klagen is Nederlands en helaas ook veel aanwezig bij PSV dat klopt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef PB-tje het volgende:
Teneergeslagen...
En ga nou eens niet allemaal op je club lopen zeiken... we gaan de kant op van feyenoord? zij hebben wel een trouwe fanclub! wordt altijd zo moe van dat gezeur bij de PSV supporters!
Dit is mijn club!
[ afbeelding ]
Had niet verwacht dat dit nog zou komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, we hebben een mooie club in het Eindhovense! Als de supporters daar nou ook eens achter gingen staan.. Ja we gaan door zwaar weer... maar na regen komt zonneschijn... je spelers uitjoelen op het veld draagt daar helemaal niks aan bij..
En totaal niet OT: 3 minuten eerder weggaan bij de wedstrijd heeft geen nut. Blijf gewoon zitten en moedig je club aan!
Klopt, nou snap ik de situatie met Berg wel, maar normaal heb ik liever dat ze door zingen ja.. en positief blijven want door ze uit te fluiten gaan ze ook niet beter voetballen. Ik vind het ook jammer dat niet heel het stadion mee zingt en ze aanmoedigen, veel komen er ook om een wedstrijdje te kijken .. maar zingen of iets nee, dat is jammer.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, we hebben een mooie club in het Eindhovense! Als de supporters daar nou ook eens achter gingen staan.. Ja we gaan door zwaar weer... maar na regen komt zonneschijn... je spelers uitjoelen op het veld draagt daar helemaal niks aan bij..
En totaal niet OT: 3 minuten eerder weggaan bij de wedstrijd heeft geen nut. Blijf gewoon zitten en moedig je club aan!
Dit bedoelde ik ook, tuurlijk baal ik als een stekker! teneergeslagen... we hebben alles in handen gehad en het weggegeven... ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde supporter tijdens de wedstrijden zich niet laat horen. Op straat zingen we met z'n alle, in de kroegen zijn we koning te rijk... zodra we in het stadion komen...stiltequote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, nou snap ik de situatie met Berg wel, maar normaal heb ik liever dat ze door zingen ja.. en positief blijven want door ze uit te fluiten gaan ze ook niet beter voetballen. Ik vind het ook jammer dat niet heel het stadion mee zingt en ze aanmoedigen, veel komen er ook om een wedstrijdje te kijken .. maar zingen of iets nee, dat is jammer.
En zoals hieronder, nu is er alle recht vragen klagen want het is gewoon erg kut.. deze situatie en het seizoen.
Ja, eens, ik had er laatst een discussie over met me oom.. maar hij zei ook ja zijn gewoon veel mensen die voor de wedstrijd komen en niet zo fanatiek zijn om te gaan zingen etc. Dat is jammer, maar of daar verandering in komt?..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik ook, tuurlijk baal ik als een stekker! teneergeslagen... we hebben alles in handen gehad en het weggegeven... ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde supporter tijdens de wedstrijden zich niet laat horen. Op straat zingen we met z'n alle, in de kroegen zijn we koning te rijk... zodra we in het stadion komen...stilte
dat dus. Na zo'n jaar als dit en beetje álles verspelen wat er te verspelen valt mag je best klagen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik klaag wel, maar ben en blijf PSV'er tot het bittere eind
Precies. Komend jaar vol goede moed op naar het kampioenschapquote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef Type-R het volgende:
[..]
dat dus. Na zo'n jaar als dit en beetje álles verspelen wat er te verspelen valt mag je best klagen.
Pics? Anders herkennen we je nietquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef PB-tje het volgende:
Nou dan zie ik jullie mannen dus volgend seizoen in het stadion!
Kans zit er in ja. Ben er wel eens te vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef PB-tje het volgende:
Nou dan zie ik jullie mannen dus volgend seizoen in het stadion!
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef PB-tje het volgende:
Teneergeslagen...
Dit is mijn club!
[ afbeelding ]
Zoals FF1?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Weetje wat ik raar vind trouwens,mensen die nu opeens voor ajax/twente zijn,zijn successupporters maar mensen die in de crisis van Ajax zeiden: ik ben nu ajax-af. Kregen gelijk..
Lachwekkend. We hebben kansen genoeg gehad om kampioen te worden. Nu er keer op keer keihard gefaald is, is een derde plaats opeens het maximaal haalbarequote:Rutten: "Derde plek wellicht maximaal haalbare"
De slotwedstrijd van het seizoen tegen FC Groningen was illustratief voor de tweede seizoenshelft van PSV. De club liet kansen liggen, zag spelers wegvallen en greep naast de tweede plek in de Eredivisie.
"Dit was een kopie van ons tweede deel van het seizoen", aldus Rutten. PSV ging dit jaar lange tijd comfortabel aan kop van de Eredivisie, maar gaf die positie in het slot van het seizoen uit handen.
De Eindhovenaren hadden het seizoen zondag nog enigszins kunnen redden door met winst bij Groningen de tweede plaats veilig te stellen. Zelfs voor open doel slaagden de PSV'ers er echter niet in te scoren.
"Misschien is dat wel kwaliteit", stelde Rutten gedesillusioneerd vast. "Ons rendement was in het tweede deel van het seizoen vele malen minder dan in het eerste deel. Misschien is de derde plaats met dit team wel het maximaal haalbare."
Wellicht dat we met dat geld van de EL Tom Daemen van MVV en die spits van Helmond Sport kunnen halen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef LudoSanders het volgende:Welnee. Nu gaat er een frisse wind waaien. Ik heb vertrouwen in onze beleidsvoerders.
Nee, aangezien dat wel wát geld oplevert.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen we die EL plaats niet gewoon weggeven, daar zit toch niemand op te wachten?
Niet zo heel veel toch? Na aftrek van salaris, winstpremies en reiskosten. En daar nog eens de extra vermoeiende wedstrijden bij.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, aangezien dat wel wát geld oplevert.
Mwah, heel weinig. Zonder EL dit seizoen hadden we wellicht nu met schaal gestaan. Hele EL heeft in totaal hooguit 3 mil opgeleverd en dan ben ik nog heel optimistisch.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, aangezien dat wel wát geld oplevert.
Wat een kwats inderdaad.. 3e plek max haalbaar, onzin.. zoveel kansen gehad om ajax op 9 punten te zetten, afstand te nemen van concurrentie etc.. nope, anti voetbal, safety first.. bah.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lachwekkend. We hebben kansen genoeg gehad om kampioen te worden. Nu er keer op keer keihard gefaald is, is een derde plaats opeens het maximaal haalbare...
Voor de verkoop van spelers is het veel belangrijker. Dat Balasz er een zooi scoort in de EL is veel belangrijker voor zijn marktwaarde dan een paar voorzetten in de eredivisie.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef StijnDa het volgende:
EL is wel belangrijk om te blijven spelen, daarmee halen we uefa punten en houden die 25e plaats of wat het ook is vast, die hebben we nodig om een enigszins comfortabele plaatsing voor de CL te krijgen als we dat weer halen. Het blijft 5 jaar staan ofzo, dus dat hebben we wel nodig.
Ja, en met Reis ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Met Afellay hadden we 100% zeker die extra punten gepakt om kampioen te worden.
Ajax kon hetzelfde zeggen over Suarez en Stekelenburg. Alle kandidaten hadden hun sores.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Met Afellay hadden we 100% zeker die extra punten gepakt om kampioen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |