Welnee. Nu gaat er een frisse wind waaien. Ik heb vertrouwen in onze beleidsvoerders.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker en 99% van de supporters met jou, maar nu gaat het drama pas echt beginnen.
Heeft toch al bij 2 clubs bewezen goed te presteren, vorig seizoen met AGOVV en nu met den Haag. Maar is m.i. nog niet klaar voor de top, nog een paar jaar doorontwikkelen.quote:
En die schulden ga je niet afbetalen van de Europa League. Poets die spelersvitrine maar vast af, want daar gaan er verschillende in worden gezet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komend seizoen al helemaal. Wanneer er geen spits meer is en het geld op is.
Jep...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die schulden ga je niet afbetalen van de Europa League. Poets die spelersvitrine maar vast af, want daar gaan er verschillende in worden gezet.
Is die trouwens ergens terug te kijken?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:50 schreef Buitendam het volgende:
Misser van Toivonen voor open doel is dus ook wat duurder uitgepakt dan hij op dat moment kon voorspellen. X aantal miljoen + het vertrek van spelers.
Vanavond 7 uur. En anders morgen op eredivisie.nlquote:Op zondag 15 mei 2011 17:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Is die trouwens ergens terug te kijken?
Mooi zandloper figuurtje heb jequote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef PB-tje het volgende:
Teneergeslagen...
En ga nou eens niet allemaal op je club lopen zeiken... we gaan de kant op van feyenoord? zij hebben wel een trouwe fanclub! wordt altijd zo moe van dat gezeur bij de PSV supporters!
Dit is mijn club!
[ afbeelding ]
Het is gewoon zonde, we hebben een mooie club in het Eindhovense! Als de supporters daar nou ook eens achter gingen staan.. Ja we gaan door zwaar weer... maar na regen komt zonneschijn... je spelers uitjoelen op het veld draagt daar helemaal niks aan bij..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja klagen is Nederlands en helaas ook veel aanwezig bij PSV dat klopt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef PB-tje het volgende:
Teneergeslagen...
En ga nou eens niet allemaal op je club lopen zeiken... we gaan de kant op van feyenoord? zij hebben wel een trouwe fanclub! wordt altijd zo moe van dat gezeur bij de PSV supporters!
Dit is mijn club!
[ afbeelding ]
Had niet verwacht dat dit nog zou komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, we hebben een mooie club in het Eindhovense! Als de supporters daar nou ook eens achter gingen staan.. Ja we gaan door zwaar weer... maar na regen komt zonneschijn... je spelers uitjoelen op het veld draagt daar helemaal niks aan bij..
En totaal niet OT: 3 minuten eerder weggaan bij de wedstrijd heeft geen nut. Blijf gewoon zitten en moedig je club aan!
Klopt, nou snap ik de situatie met Berg wel, maar normaal heb ik liever dat ze door zingen ja.. en positief blijven want door ze uit te fluiten gaan ze ook niet beter voetballen. Ik vind het ook jammer dat niet heel het stadion mee zingt en ze aanmoedigen, veel komen er ook om een wedstrijdje te kijken .. maar zingen of iets nee, dat is jammer.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, we hebben een mooie club in het Eindhovense! Als de supporters daar nou ook eens achter gingen staan.. Ja we gaan door zwaar weer... maar na regen komt zonneschijn... je spelers uitjoelen op het veld draagt daar helemaal niks aan bij..
En totaal niet OT: 3 minuten eerder weggaan bij de wedstrijd heeft geen nut. Blijf gewoon zitten en moedig je club aan!
Dit bedoelde ik ook, tuurlijk baal ik als een stekker! teneergeslagen... we hebben alles in handen gehad en het weggegeven... ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde supporter tijdens de wedstrijden zich niet laat horen. Op straat zingen we met z'n alle, in de kroegen zijn we koning te rijk... zodra we in het stadion komen...stiltequote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, nou snap ik de situatie met Berg wel, maar normaal heb ik liever dat ze door zingen ja.. en positief blijven want door ze uit te fluiten gaan ze ook niet beter voetballen. Ik vind het ook jammer dat niet heel het stadion mee zingt en ze aanmoedigen, veel komen er ook om een wedstrijdje te kijken .. maar zingen of iets nee, dat is jammer.
En zoals hieronder, nu is er alle recht vragen klagen want het is gewoon erg kut.. deze situatie en het seizoen.
Ja, eens, ik had er laatst een discussie over met me oom.. maar hij zei ook ja zijn gewoon veel mensen die voor de wedstrijd komen en niet zo fanatiek zijn om te gaan zingen etc. Dat is jammer, maar of daar verandering in komt?..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik ook, tuurlijk baal ik als een stekker! teneergeslagen... we hebben alles in handen gehad en het weggegeven... ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde supporter tijdens de wedstrijden zich niet laat horen. Op straat zingen we met z'n alle, in de kroegen zijn we koning te rijk... zodra we in het stadion komen...stilte
dat dus. Na zo'n jaar als dit en beetje álles verspelen wat er te verspelen valt mag je best klagen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik klaag wel, maar ben en blijf PSV'er tot het bittere eind
Precies. Komend jaar vol goede moed op naar het kampioenschapquote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef Type-R het volgende:
[..]
dat dus. Na zo'n jaar als dit en beetje álles verspelen wat er te verspelen valt mag je best klagen.
Pics? Anders herkennen we je nietquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef PB-tje het volgende:
Nou dan zie ik jullie mannen dus volgend seizoen in het stadion!
Kans zit er in ja. Ben er wel eens te vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef PB-tje het volgende:
Nou dan zie ik jullie mannen dus volgend seizoen in het stadion!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |