neequote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef Breekfast het volgende:
Denken jullie dat Rutten vertrekt ofniet?
Van mij mag hij gaan. Er zijn betere te vinden voor hetzelfde salaris.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef Breekfast het volgende:
Wat denk je zelfquote:
Nope, denk het niet.. helaas. Ik zie hem graag vertrekkenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef Breekfast het volgende:
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk niet dat hij dat doet. Eens een slappe lul, altijd een slappe lulquote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik hoop dat Rutten uit zichzelf vertrekt..
I know.. daarom 'ik hoop'.. maar ik weet hoe triest het gesteld is.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet. Eens een slappe lul, altijd een slappe lul
Die gozer iig nooit meer over hebben, weg en zijn naam overal wissen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat ik me aanmeld bij PSV, ik denk dat ik er wel meer dan 6 in leg in die 50 wedstrijd die Berg heeft gespeeld. En ik hoef maar 100.000 euro
Kost een Berg, scoort een beetje.............quote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Die gozer iig nooit meer over hebben, weg en zijn naam overal wissen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Kost een Berg, scoort een beetje.............
De vraag is of hij ooit weer zijn normale niveau zal halen. Het is te hopen voor jullie.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk is Reis optijd terug en fit...
die speelt volgend seizoen nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk is Reis optijd terug en fit...
Thanksquote:Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Gefeliciteerd met de rechtstreekse plaatsing voor de EL!
Graag, waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
PSV had de beste selectie.. geen resultaat. Exit Rutte lijkt me, met z'n laffe voetbal, geslis en gebrek aan charisma.
Word ik trainer, mag jij in de spits. We zoeken nog een balvaste spelverdeler met een stalen gebit? Wie meldt zich aan?quote:
Voorrondequote:Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Gefeliciteerd met de rechtstreekse plaatsing voor de EL!
Jup, en spelers met club liefde zijn er niet.. dus salaris inleveren doen ze ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef Einthovuh het volgende:
Weer geen CL....Nu gaan we de kant van Feyenoord op ben ik bang. De schulden zijn nu al niet meer te overzien.
Klopt.. maar PSV moet ook beter gaan scouten (en jeugd opleiden).. Engelaar heeft toch ook niks gebracht dit seizoen, en heeft vast een heel leuk contract.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef Rucebo het volgende:
Elke fooi die wordt aangeboden voor Engelaar, Manolev of Maza accepteren in ieder geval. Scheelt ook loonkosten.
Ik hoop dat de jeugd echt de kans gaat krijgen. Jongens als Labyad en Tamata zijn tenminste gretig, de 'vedettes' hebben daarentegen totaal geen instelling...
Zover ik weet gaan ze die verhuren..quote:
4e rangs transfer-vrijtjes zullen ons deel zijn de komende jaren. Op naar de subtop!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Einthovuh het volgende:
Ze zullen wel weer een paar faal aankopen doen in het oostblok/brazilie.
Ik loop al weken tot maanden te klagen hoor..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Bizar dat de droevigheden nu pas gaan starten. Na vandaag het gevoel te hebben dat de gifbeker leeg is, wordt er een tweede grotere beker tot het randje ingeschonken.
Same here.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik loop al weken tot maanden te klagen hoor..
John van den Brom?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Noem mij één haalbare opvolger van Rutten.
Koemanquote:Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Noem mij één haalbare opvolger van Rutten.
Jazeker en 99% van de supporters met jou, maar nu gaat het drama pas echt beginnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik loop al weken tot maanden te klagen hoor..
Komend seizoen al helemaal. Wanneer er geen spits meer is en het geld op is.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker en 99% van de supporters met jou, maar nu gaat het drama pas echt beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |