Je woont er zelf verraderquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Het KNMI geeft voor zondag aanstaande een weeralarm af voor de regio Twente. Er wordt gewaarschuwd voor hevige huilbuien.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft het gewoon verdiend. Maar dat is gewoon een matige grap.
Dat niveau inderdaad. Huilen met de pet op.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:17 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Iemand moet toch de opperkneus worden aan het einde van de Nederlandse kneuzenkermis? Het voetbal dit jaar was wel van een niveau .. pfoe
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef Meddo het volgende:
ME staat al klaar
http://www.terena.org/webcam/
JIj moest wel lichtelijk gniffelen?quote:
Voor elke goal een minuut.quote:
Ja, maar omdat Ajax.quote:
Echte ajacieden zijn nu in de tombe.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef porsche1 het volgende:
Waar is Stevenmac26 eigenlijk?
Ook zoeen Ajacied.
Neem aan in de Arena.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef porsche1 het volgende:
Waar is Stevenmac26 eigenlijk?
Ook zoeen Ajacied.
Inderdaad. Puur genieten hoor. Joepie joepie, Ajax kampioen, en volgend jaar in Europa gaan ze dan weer af als altijd.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Hamilcar het volgende:
Dat wordt volgend jaar weer leuk in de Champions League als Ajax samen met Porto, Lille en Dortmund zit en compleet kansloos 4de wordt :s
quote:
MSNquote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef porsche1 het volgende:
Nu gaan we het krijgen op MSN hoor.
Ze gaan zich aan en af melden heel de tijd.
Ik sta al klaar met mijn muis om ze te blokken.
Leuk, herinner je je nog de wedstrijden tegen Real Madrid? Dat is dan onze kampioen, die in Madrid met 10-0 hadden moeten verliezen maar alleen dankzij De Steek met slechts 2-0 verloren.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef mymoodfentje het volgende:
HET NEDERLANDS VOETBAL HEEFT GEWONNEN, EEN TERECHTE KAMPIOEN.
Dit terecht gewonnen. Hopelijk wordt Twente tweede.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |