ik ben een PSV'er met alleen maar ajax collega'squote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Exxon het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg dat Ajax kampioen wordt, ik vind het alleen schijtirritant dat ik sommige vrienden dan weer wekenlang er over hoor opscheppen alsof ze persoonlijk mee hebben gespeeld...
Kun je nagaan hoe armoedig Twente is.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Arcee het volgende:
Wat een armoede dat Ajax nog kampioen wordt.:')
Buttbudy? Alsof Twente mij interesseertquote:
Dit dus. Dit is ook de reden waarom ik Ajax zo hard haat. Altijd dat arrogante gedoe als ze iets goed doenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Exxon het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg dat Ajax kampioen wordt, ik vind het alleen schijtirritant dat ik sommige vrienden dan weer wekenlang er over hoor opscheppen alsof ze persoonlijk mee hebben gespeeld...
Geen ideequote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Dit is ook de reden waarom ik Ajax zo hard haat. Altijd dat arrogante gedoe als ze iets goed doen
Inderdaad, Ajax is kampioen van de armoedigen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Kun je nagaan hoe armoedig Twente is.
quote:
Sneue man inderdaad. Leuk dat hij nog een titel meepakt, maar vanaf volgend jaar zonder hem door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |