quote:
Zo zijn die presentators daar allemaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
whahah Jack van Gelder in het kwadraat
Ajax
dat is echt een vreselijk vooruitzicht idd, walgelijk die ajacieden altijdquote:Op zondag 15 mei 2011 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
aaah... nu moet ik nog 2 weken aanhoren hoe geweldig Ajax is.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het clublied van twente klopt tocheenmaal zullen wij de kampioenen zijn.. niet tweemaal
Dank jequote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef N.icka het volgende:
Jammer hoor , maar voor de ajax fans :gefeliciteerd
Jansen doet een Janko jankie!quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef densha het volgende:
Ach, ze hebben toch een fucked up accent die twentenaren...verdienen het niet om te winnen
We zijn er gewoon hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef donald_dick het volgende:
Waar zijn de twente fans? ze zijn zo stil
Ik blijf gewoon een week binnen en gewoon niet met mijn ajaxvrienden omgaanquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
dat is echt een vreselijk vooruitzicht idd, walgelijk die ajacieden altijd
Eredivisie Live op tv.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef porsche1 het volgende:
Hoerige fucking stream vliegt er steeds uit.
Zo gaat het helaas niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef --3S-- het volgende:
oohooooooooooooooooooooooohooohohoh
ohooooooooooooooooooohoohoo
lalaaalalalalalaalaaaaaaaaaa
lalalalaaalalalalaa
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef --3S-- het volgende:
oohooooooooooooooooooooooohooohohoh
ohooooooooooooooooooohoohoo
lalaaalalalalalaalaaaaaaaaaa
lalalalaaalalalalaa
Idd, dat heeft ons de das omgedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Hamilcar het volgende:
Twente heeft gewoon een paar keer dom punten laten liggen ;/
Ik zit net even te ver om het te kunnen horen, Museumplein straks hoor ik denk ik net.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef iBenny het volgende:
Leidseplein gaat helemaal los hoor ik in mijn oor
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Rijstbal het volgende:
Janssen die vorige week zelfverzekerd was van een overwinning
Tja je moet niet met het idee dat je gaat verliezen, beginnen aan een wedstrijdquote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Rijstbal het volgende:
Janssen die vorige week zelfverzekerd was van een overwinning
Eerste keer...ooit?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Wie niet springt is een Jood![]()
![]()
Toont maar weer es de triestheid aan.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Sfeer. Groetjes.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Dan gaat je buttbudy Theo ook doodquote:
Eensch.quote:
quote:'Waardeloze situatie, kampioen wordt Ajax niet meer'
10/04/2011 15:59
Voorafgaand aan het duel met FC Groningen sprak Ajax-directeur Rick van den Boog zijn onvrede uit over de chaotische situatie in Amsterdam. Ook constateert de directeur dat het kampioenschap dit jaar wéér aan de neus van de Ajacieden voorbij gaat.
'Het zijn rare weken. Ik ben teleurgesteld', vertelt Van den Boog aan Eredivisie Live. 'We hebben hier een fantastische club waarmee het goed ging. We zijn al lang geen kampioen en dat gaan we dit seizoen ook niet meer worden.'
Zal ook druk worden bezochtquote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eensch.
Hopelijk vanavond toch nog een feestje in Enschede, huldiging komt er sowieso!
ik ben een PSV'er met alleen maar ajax collega'squote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Exxon het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg dat Ajax kampioen wordt, ik vind het alleen schijtirritant dat ik sommige vrienden dan weer wekenlang er over hoor opscheppen alsof ze persoonlijk mee hebben gespeeld...
Kun je nagaan hoe armoedig Twente is.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Arcee het volgende:
Wat een armoede dat Ajax nog kampioen wordt.:')
Buttbudy? Alsof Twente mij interesseertquote:
Dit dus. Dit is ook de reden waarom ik Ajax zo hard haat. Altijd dat arrogante gedoe als ze iets goed doenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Exxon het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg dat Ajax kampioen wordt, ik vind het alleen schijtirritant dat ik sommige vrienden dan weer wekenlang er over hoor opscheppen alsof ze persoonlijk mee hebben gespeeld...
Geen ideequote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Dit is ook de reden waarom ik Ajax zo hard haat. Altijd dat arrogante gedoe als ze iets goed doen
Inderdaad, Ajax is kampioen van de armoedigen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Kun je nagaan hoe armoedig Twente is.
quote:
Sneue man inderdaad. Leuk dat hij nog een titel meepakt, maar vanaf volgend jaar zonder hem door.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef porsche1 het volgende:
Best zielig, jezelf joden noemen, en dan ook nog goud/gele sterren op je shirt krijgen.
En dan huilen als er geroepen wordt dat ADO op jodenjacht gaatquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef porsche1 het volgende:
Best zielig, jezelf joden noemen, en dan ook nog goud/gele sterren op je shirt krijgen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef porsche1 het volgende:
Het is net Oranjequote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef alors het volgende:
echt zuur dat ze alles winnen behalve juist deze wedstrijd
JIJ MOET BOOS ZIJN JE BENT EEN TUKKER IN HART EN NIEREN EN DAN BEN JE VOOR AJAX gatverdammequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan huilen als er geroepen wordt dat ADO op jodenjacht gaat
Haha, weten dat Ajacieden fan zijn van een Griekse God die letterlijk de woorden 'geen woorden, maar daden' heeft uitgesproken...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:13 schreef -Datdus- het volgende:
haha weten dat twentenaren die hier posten gebruik maken van ajax!
Niet echt. Ik ben niet eens een Twentesupporter. Mijn teleurstelling was 2 weken geledenquote:
Ja je moet toch wat als aanvoerderquote:
We hebben tenminste wel de beker. Jammer van het kampioenschapquote:
Ja die was ook leukquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Hamilcar het volgende:
Dat ouwe wijf dat een beuk krijgt terwijl ze zit te janken
de eerste keer dat ik moest grinniken om een porsche1 post, hulde!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan huilen als er geroepen wordt dat ADO op jodenjacht gaat
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik moest grinniken om een porsche1 post, hulde!
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Temlin het volgende:
Dat Ajax nog kampioen wordt is wel het failliet van onze competitie
Wrijf het ons er ff inquote:
Als ze winnen wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef alors het volgende:
Hoe zat het nou, kan PSV nu nog wel tweede worden of niet?
successupporter heet datquote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
[..]
JIJ MOET BOOS ZIJN JE BENT EEN TUKKER IN HART EN NIEREN EN DAN BEN JE VOOR AJAX gatverdamme
als ze winnenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef alors het volgende:
Als ze winnen tenminste.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef alors het volgende:
Kampioen van Nederland! AJAX!!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Johan Cruyff schaal: Ajax - Twente --> Winst Twente
Eredivisie: Twente - Ajax --> Gelijkspel
Bekerfinale: Twente - Ajax --> Winst Twente
Eredivisie: Ajax - Twente --> Winst Ajax
Ik zal blij zijn als de wedstrijd afgelopen isquote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef dotCommunism het volgende:
Zie Ajax dit nog steeds weggeven eigenlijk.
PSV MIST ALLESquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef alors het volgende:
Te oude garp.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Het KNMI geeft voor zondag aanstaande een weeralarm af voor de regio Twente. Er wordt gewaarschuwd voor hevige huilbuien.
Die grap is zo 8 meiquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Het KNMI geeft voor zondag aanstaande een weeralarm af voor de regio Twente. Er wordt gewaarschuwd voor hevige huilbuien.
Recycle-alertquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
NEE, niks ervan!!! PERIOD!!!quote:
Iemand moet toch de opperkneus worden aan het einde van de Nederlandse kneuzenkermis? Het voetbal dit jaar was wel van een niveau .. pfoequote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Temlin het volgende:
Dat Ajax nog kampioen wordt is wel het failliet van onze competitie
Matig.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ikquote:
Heel PSV?quote:
Niet huilenquote:
Nee, Ajax heeft het gewoon verdiend. Maar dat is gewoon een matige grap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |