5?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef Kwaliteit het volgende:
mijn tv stream loopt bijna 5 minuten achter merk ik
Mijn stream ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef Kwaliteit het volgende:
mijn tv stream loopt bijna 5 minuten achter merk ik
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef Paul het volgende:
VUILE AJACIEDEN BEKOGELEN GEWOON TWENTE SPELERS
volledig terecht !quote:Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef Paul het volgende:
37 op ELquote:
Gelijk staken die wedstrijdquote:Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef Paul het volgende:
Welke heb jhe?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef alors het volgende:
Mijn stream loopt 1 minuut achter ongeveer, NL commentaar, 100804
Wel de bewegingenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Provoceren door een hoekschop te willen nemen?
Sinds wanneer spreek jij voor onsquote:Op zondag 15 mei 2011 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Het boeit ons echt niet hoeveel jullie streams achterlopen hoor
Omdat je een pauper bent!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:10 schreef Nober het volgende:
Elleboog, elleboog, de elleboog van de middag....
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En daar krijgen de Twente spelers een dikke preek en in de tweede helft spelen ze Ajax weg
JA! eh nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En daar krijgen de Twente spelers een dikke preek en in de tweede helft spelen ze Ajax weg
Daar ben ik bang voor jaquote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
We kregen in de beker ook 1 minuut voor rust een goal om de oren, dus fluitsignaal maar afwachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik hoop dat dat ze dat weer lukt.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef Kwaliteit het volgende:
vorige week was het ook 2-0, en twente kwam keihard terug!
Jup en 70 jaar terug liepen hier de Duitsers, kan best dat ze nu weer komen hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef Kwaliteit het volgende:
vorige week was het ook 2-0, en twente kwam keihard terug!
Nee hoor, denk het niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
De neuzen kakken staks helemaal in. Let maar op mijn woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze meestal.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:17 schreef KingRoland het volgende:
OMG die commentator van die radio. Die overdrijft ZWAAR.
Iddquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
Ron de Rijk: "VAK410 denkt dat het kampioenschap al binnen is"
Wat een fucking onzin
Krankvistquote:
En terecht betalen voor voetbal NEVERquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te veel mensen die geen EL hebben, dus maar triest gaan streamen, dus hij is down.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef MaLo het volgende:
Hoi :w
Stream op laptop 1, radio 1 op laptop 2.
Pfff spannend, ik hoop dat Twente nog terugkomtEén doelpunt voor Twente en de kansen zijn weer compleet gekeerd!
Groningen beterquote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
OMG Groningen was een stuk beter. Als PSV hier verliest, zijn het echt sukkels.
PSV wint dit seizoen niet meer, al weet ik de ruststand niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
OMG Groningen was een stuk beter. Als PSV hier verliest, zijn het echt sukkels.
radio aan en stream op de laptopquote:
Dat was echt baas.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Damn, als die bal van Landzaat er in was gevolgen was het een wereldgoal geweest
Als..quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Damn, als die bal van Landzaat er in was gevolgen was het een wereldgoal geweest
Als als als.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Loopt het dan wel gelijk? Ik heb een Spaanse stream die een minuut voorloopt op de radio. Kortom: dat is dus commentaarloos kijken. Stream op tv, laptop bij de handquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef MaLo het volgende:
Hoi :w
Stream op laptop 1, radio 1 op laptop 2.
Pfff spannend, ik hoop dat Twente nog terugkomtEén doelpunt voor Twente en de kansen zijn weer compleet gekeerd!
Mja als mijn pik wat langer stijf was gebleven had ik 2x achter elkaar kunnen neukenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
en nu staat ie niet eens op de dvdquote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Er is niet gescoord, maar blijkbaar was groningen beter in de 1e helft.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV wint dit seizoen niet meer, al weet ik de ruststand niet.
Ebe verdedigt ook goed mee, dus dat is misschien niet zo handig.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:21 schreef Masterboy het volgende:
RT @vi_nl: FC Twente kwam dit seizoen al 12 keer eerder op 1-0 achterstand. In 10 van die duels pakten de Tukkers nog minimaal een punt. #ajatwe
Statistiekenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:21 schreef Masterboy het volgende:
RT @vi_nl: FC Twente kwam dit seizoen al 12 keer eerder op 1-0 achterstand. In 10 van die duels pakten de Tukkers nog minimaal een punt. #ajatwe
Zou graag betalen voor een goede kwaliteitsstream a'la eredivisie live online, maar als ze niet toestaan dat je kijkcodes in het buitenland koopt ben je al gauw aangewezen op deze illigale streams...quote:
Het maakt me geen ruk uit hoe Ajax wint, zolang ze vandaag maar de titel binnenslepen!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan wel eerst 2-0 aub, anders trek ik het niet meer.
Wist je dat 80% van statistiek onzin is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
ook al op het museumplein!quote:
Zal lekker voor je ogen zijn als dat je haar kan wegbranden.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die Spanjool zeker? Leek wel een soort laserding.
Haha, iemand hier zei net nog: Ziggo ftw.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Karina het volgende:
Ziggo ligt eruit hoor ik op de radio, wat een faal.
ziggo is twentegebied, UPC amsterdamquote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Karina het volgende:
Gaat lekker... In Almere lag het er net ook al uitquote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Karina het volgende:
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ziggo is twentegebied, UPC amsterdam
Ik hoor het ook netquote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Karina het volgende:
Oh vandaarquote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ziggo is twentegebied, UPC amsterdam
Die bewaren hun laatste adem, want mocht het er op aankomen dat zag je vorige week, dan lopen de tukkers conditioneel nogal achter de feiten aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Denk het helaas ook. Er zit weinig fut in Twente.
vink zorgt wel voor ene penaltyquote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef Noax het volgende:
[..]
Die bewaren hun laatste adem, want mocht het er op aankomen dat zag je vorige week, dan lopen de tukkers conditioneel nogal achter de feiten aan.
ik hoorde hetquote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
Een jongen van 9 rijden :"). En al dronken.
Streams zijn niet voor domme mensenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik zie deze
P2P DSC4 nl SopCast 1248 Play
P2P 13th Stream nl SopCast 1048 Play
P2P DSC1 nl SopCast 1000 Play
NO alex_zero sports es Ustream 996 Play
P2P alex_zero sports es Veetle 846 Play
NO lacanchatv es Veemi 350 Play
NO alex_zero sports es Ustream 256 Play
Je moederquote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef Nober het volgende:
When you walk on the pitch for the second half while you're 1-0 behind keep your head up high...
????quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ziggo sluit connecties af voor mensen die niet in twente wonen.
Je wilt zeggen only in USA maar dan blijkt het UK te zijnquote:
Ja en dan met Axe effe lekker 'sprayen' want dat ruikt zo lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Stuurver het volgende:
Voortijdige zweedlozing![]()
Wat een trieste reclame![]()
Misschien grappig als je 12 bent
met ajax sprayen!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja en dan met Axe effe lekker 'sprayen' want dat ruikt zo lekker
Ik heb nog wel een ticketquote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Karina het volgende:
Met die Spaanse reclames krijg ik zo een vakantiegevoel
Ook gewoon goor als je zit te vreten.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Stuurver het volgende:
Wat? Moet Zweden uit de EU?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Stuurver het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |