SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze meestal.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:17 schreef KingRoland het volgende:
OMG die commentator van die radio. Die overdrijft ZWAAR.
Iddquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
Ron de Rijk: "VAK410 denkt dat het kampioenschap al binnen is"
Wat een fucking onzin
Krankvistquote:
En terecht betalen voor voetbal NEVERquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te veel mensen die geen EL hebben, dus maar triest gaan streamen, dus hij is down.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef MaLo het volgende:
Hoi :w
Stream op laptop 1, radio 1 op laptop 2.
Pfff spannend, ik hoop dat Twente nog terugkomtEén doelpunt voor Twente en de kansen zijn weer compleet gekeerd!
Groningen beterquote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
OMG Groningen was een stuk beter. Als PSV hier verliest, zijn het echt sukkels.
PSV wint dit seizoen niet meer, al weet ik de ruststand niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
OMG Groningen was een stuk beter. Als PSV hier verliest, zijn het echt sukkels.
radio aan en stream op de laptopquote:
Dat was echt baas.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Damn, als die bal van Landzaat er in was gevolgen was het een wereldgoal geweest
Als..quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Damn, als die bal van Landzaat er in was gevolgen was het een wereldgoal geweest
Als als als.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Loopt het dan wel gelijk? Ik heb een Spaanse stream die een minuut voorloopt op de radio. Kortom: dat is dus commentaarloos kijken. Stream op tv, laptop bij de handquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef MaLo het volgende:
Hoi :w
Stream op laptop 1, radio 1 op laptop 2.
Pfff spannend, ik hoop dat Twente nog terugkomtEén doelpunt voor Twente en de kansen zijn weer compleet gekeerd!
Mja als mijn pik wat langer stijf was gebleven had ik 2x achter elkaar kunnen neukenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |