SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
En speciaal voor Fallen.
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door Kuukske op 15-05-2011 12:55:47 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat is dus die Annie (pancake-face) uit de serie community.quote:
Vooraan bij Huntenpop. Dex is wel wat dik geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
The Offspring!! Jeugdsentiment, en later gezien op lowlands
Ja!!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef Kuukske het volgende:
Hmm ja. Ik had eerst Falalala. En toen dacht ik.. hé, das bijna Fallen. Dan doe dat er ook maar achter.
Trent staat er in?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:50 schreef Fallen het volgende:
[..]Top!
Alleen... een tweede naamtopic en wéér staan er mannen in de OP ipv vrouwen.
Je doet iets niet goedquote:Op zondag 15 mei 2011 12:50 schreef Fallen het volgende:
[..]Top!
Alleen... een tweede naamtopic en wéér staan er mannen in de OP ipv vrouwen.
Okay, Trent staat er in. Da's wel waar...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trent staat er in?. Maar vooruit, voor jou wil ik wel een vrouw in zetten. Wie?
JAAAquote:Op zondag 15 mei 2011 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vooraan bij Huntenpop. Dex is wel wat dik geworden..
Kom jij trouwens ook es een keer mee naar een GAM(SC)-meet. Wij kunnen met elkaar praten.
Ja, zeg...quote:
Doe's F5 poppekequote:
Strak plan!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
JAAA
Nine Inch Nails, Foo Fighters en the Offspring![]()
Wij begrijpen elkaar! Dus gaan we snel een meet organiseren in Eindhoven
quote:
Ja, ik kan nauwelijks wachten. En wat ik nog erger vind is dat het dan weer gewoon de episodes van het seizoen zijn, dus wekelijks kijken en dan ook nog een aantal keer een week niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef Kuukske het volgende:
NOg even trouwens tot 26 juni, seizoen 4 van SOOOKEHHHHH en Bill.
En Eric. Zin an.
Shara-nananananaa?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Nananananananannananananananananananananannananannaaaaa ..
Nee, My Chemical Romance.quote:
Wel een vreselijk herhalend zondagmiddag-liedje ja....quote:
Wel hè?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wel een vreselijk herhalend zondagmiddag-liedje ja....
Veel plezier, ik ga snel nog wat opruimen en zo meteen voetbal kijken...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wel hè?.
Polly-Nirvana-tijd![]()
.
En tijd voor verjaardagen, met taart. Al stik ik echt van de buikpijn. Maar goed.
Kurt Cobain....quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wel hè?.
Polly-Nirvana-tijd![]()
.
En tijd voor verjaardagen, met taart. Al stik ik echt van de buikpijn. Maar goed.
Graag gedaanquote:
Deadmau5 altijdquote:
Oh rhcp heb ik al lang niet meer geluisterd! Die gaan weer terug op mij ipod!!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:21 schreef Solique het volgende:
Weinig dames in de OP
* Solique luisterd nu RHCP
[..]
Deadmau5 altijd
Gister stadium arcadium opgepikt voor 1 euriquote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh rhcp heb ik al lang niet meer geluisterd! Die gaan weer terug op mij ipod!!
Nice!!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Gister stadium arcadium opgepikt voor 1 euri
Niet de meest handige dag denk ik...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik was vandaag mee uit winkelen in Amsterdam
Je moet ook tennis gaan kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, wat een randdebielen blijven die voetbalsupporters toch
We kunnen niet allemaal smaak hebbenquote:
Lol dat is wel grappigquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Morthill het volgende:
Vandaag wezen koffiedrinken met vriend, hij wilde zijn nieuwe mobiel even showen, dus haalt een Xperia Arc uit de sleeve, waarna ik doodleuk mijn Arc ook op tafel leg![]()
Helaas wel, het spelletje vind ik wel leuk...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, wat een randdebielen blijven die voetbalsupporters toch
Pun?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal smaak hebben
tevens een bitchslap vanwege je veel te slechte punbeetje creativiteit graag
Meest kromme vind ik nog dat ze zingen dat ze joden zijn, maar ondertussen wel blij zijn met een nieuwe ster op de borstquote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Helaas wel, het spelletje vind ik wel leuk...
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Meest kromme vind ik nog dat ze zingen dat ze joden zijn, maar ondertussen wel blij zijn met een nieuwe ster op de borst
je weet niet wat een pun is?quote:
Ik vroeg me eerder vandaag al af of er nog grappen waren gemaakt dat die ster geel zou zijn of zo, maar vond het te ver gaan om hem zelf te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Meest kromme vind ik nog dat ze zingen dat ze joden zijn, maar ondertussen wel blij zijn met een nieuwe ster op de borst
Nope kende het woord niet. Dacht dat het een tikfout wasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
je weet niet wat een pun is?
[..]
Ik vroeg me eerder vandaag al af of er nog grappen waren gemaakt dat die ster geel zou zijn of zo, maar vond het te ver gaan om hem zelf te maken.
50 euro per jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
Zal dadelijk wel weer plat liggen door overbelasting!
[ afbeelding ]
35 euro!quote:
Hoe dat dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
35 euro!
En mij heeft het zelf 900 euro opgeleverd
Voordat algemeen bekend werd waar je goedkoop gold kan kopen heb ik heel veel van die kaartjes verkochtquote:
quote:
Pun is een woordspeling: je vindt TENNIS geen BAL aan, dat soort onzin.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Nope kende het woord niet. Dacht dat het een tikfout was
ja, even opgezochtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pun is een woordspeling: je vindt TENNIS geen BAL aan, dat soort onzin.
quote:Op maandag 16 mei 2011 07:27 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, het is maandagZojuist weer ontdekt dat ik echt geen ochtendmens ben
Waarom ik dit elke ochtend moet uitproberen geen idee... stomme ochtendmensen die kantoortijden hebben bedacht...
Maar ja, eerst even een cursus doen met lekker eten enzo en dan vanavond kaarten met de nieuwste magic set
Tof. Ik dacht al! Wat zie ik!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef Poit het volgende:
Zooo!!
Weer terug uit België!! Oh, en Kuuk! Ik heb twee keer gezwaaid
Ben kapot trouwens.. Nichtjes, leuke mensjes maar ze vragen zoveel energie
In België? Daar beginnen ze op van die onchristelijke tijden volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:34 schreef Pheno het volgende:
Prijsvraagje van vandaag weer online en nu nog iemand in Antwerpen krijgen. Hoe laat beginnen de meeste kantoren? Ik ben nog aan het afkicken he, dus ik weet dat niet
Volgens mij heb je er even geen woorden voor...quote:Op maandag 16 mei 2011 07:59 schreef GameBabe het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op maandag 16 mei 2011 07:34
Mensen in Antwerpen krijgen lukte vaak niet, al waren Koei en Roy nog wel eens bereid om dat tyfusend te reizenquote:Op maandag 16 mei 2011 07:34 schreef Pheno het volgende:
Prijsvraagje van vandaag weer online en nu nog iemand in Antwerpen krijgen. Hoe laat beginnen de meeste kantoren? Ik ben nog aan het afkicken he, dus ik weet dat niet
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er even geen woorden voor...
Mogguh allemaal!
mogguhquote:
Sharquote:
Oh mehn, wat een afgrijselijke sfeer van vrolijkheid op de maandagmorgen.quote:
echt hè?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mehn, wat een afgrijselijke sfeer van vrolijkheid op de maandagmorgen.
Vertel mij wat! Ik ben strontchagerijnig omdat een mug het nodig vond mij de halve nacht wakker te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mehn, wat een afgrijselijke sfeer van vrolijkheid op de maandagmorgen.
Mja. * Kuukske neemt Fallen mee naar het verdomhoekje.quote:
Mag ik ook mee? Ik heb geen zin in de lessen die ik vandaag heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. * Kuukske neemt Fallen mee naar het verdomhoekje.
Ik ben maar heel klein..quote:Op maandag 16 mei 2011 08:54 schreef AQuila360 het volgende:
In een hoekje kunnen maar maximaal 2 mensen he
Welke?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:57 schreef Kn0x het volgende:
HOEZEE! Nog één uur en dan rijd ik in mijn nieuwe auto rond.
Oke dan gaat het wel denk ik.quote:
quote:
Die zijn gruwelijk vet!quote:
Dat was mijn tweede keus, en blauw vind ik ook wel mooi uitzien.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is misschien een beetje TE
ughquote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
AH FUCKZOOI..
Eén miniscuul foutje gemaakt en nu eindeloos veel werk te doen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
AH FUCKZOOI..
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
AH FUCKZOOI..
Kuuks is zwangerquote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
AH FUCKZOOI..
Dat zijn geen grappenquote:
Djoah. Thanksquote:
aiquote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik heb een digitaal aanmeldformulier weggegooid met de aanmeldingen er nog in.
Nu moet ik 70 mailtjes uitprinten en iedereen handmatig in een excelsheetje tikken.
Werken voor je geld!! Hup!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Mja, mijn collega die dat formulier normaal afwikkelt is op vakantie, maar goed. Dat was dus een keer en nooit weer.
Ik werk altijd keihard!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen.
Nee, ik heb een digitaal aanmeldformulier weggegooid met de aanmeldingen er nog in.
Nu moet ik 70 mailtjes uitprinten en iedereen handmatig in een excelsheetje tikken.
HET IS KLAAR!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
!!! jezus dan zou ik ook wel balen idd!
Heb je nog snel gedaan, heb je nu nog wel genoeg werk over voor vanmiddag.quote:
Mooi . Mooiquote:
DUDE!quote:
Oh lekker. Het is dat ik driekwart emmer Ben en Jerry's heb gesnaaid van het weekend. Anders pikte in je broodje in.quote:
Eigenlijk mag ik helemaal niet meer aan de croissants omdat m'n bolle buikje iets te bol wordt naar m'n zin..quote:
Herkenbaar... maar ik ben tegenwoordig weer fanatiek aan het rennen en het gaat de goede kant op. Maar af en toe zijn dit soort dingen zo lekker!!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik helemaal niet meer aan de croissants omdat m'n bolle buikje iets te bol wordt naar m'n zin..
Ik word hier vrijwel dagelijks volgepropt met dergelijke lekkernijen..quote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Herkenbaar... maar ik ben tegenwoordig weer fanatiek aan het rennen en het gaat de goede kant op. Maar af en toe zijn dit soort dingen zo lekker!!
quote:
Fucking vet!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Rossdale! Ze hebben een game gemaakt van jouw werk!
http://store.steampowered.com/app/92800/
Klinkt als een top-avond!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik word hier vrijwel dagelijks volgepropt met dergelijke lekkernijen..
Zin in vanavond..
GameBabe in d'r kont knijpen
en lekker nerden met Magic![]()
Zekerquote:
Hij's nu al op!quote:
quote:
Ik dacht dat je vrij was op maandagquote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG!
Laat dat choco-croissantje maar zitten ... uitsmijterrrrrrrrrrrrrr
DELEN!!
Ze wil delen met Fall.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrij was op maandag
Want dan kan je het toch zelf bakken
Jawel! Maar niet deze!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrij was op maandag
Want dan kan je het toch zelf bakken
ah, op die manier.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel! Maar niet deze!
Ik werk deze en vorige week maandag omdat 2 collegas dan toevallig tegelijk op vakantie wouden, dus ff invallen
Neequote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, op die manier.
Niet toevallig uitsmijters bij jullie in de kantine
Hier wel, maar moet minderen
* Fallen loopt terug de keuken in voor een 2e uitsmijter....quote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG!
Laat dat choco-croissantje maar zitten ... uitsmijterrrrrrrrrrrrrr
DELEN!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee
Wel hier tegenover bij de febo, maar daar heb ik vorige week ook al gehaald![]()
Ik moet trouwens ook op gaan letten met wat ik eet, voor t eerst in mijn leven![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen loopt terug de keuken in voor een 2e uitsmijter....
Ja nouja merkte dat mijn broeken wat strakker zaten afgelopen weekendquote:Op maandag 16 mei 2011 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor t eerst, zo erg zal het toch wel mee vallen
quote:
Waar moet die afgeleverd worden?quote:
* Fallen loopt weer de keuken in... ook ham&kaas?quote:
Ik kan wel een eet-café gaan beginnen zo. Maar je hebt geluk, heb nog precies 2 eieren. Ook ham&kaas?quote:
Mjaaaquote:Op maandag 16 mei 2011 13:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen loopt weer de keuken in... ook ham&kaas?
Uitsmijter is onderweg... kan bij de deur staan.quote:
Ook onderweg, maar duurt iets langer.quote:
Bijna klaar, gaat zo 'en route'....quote:
FALLEN = HELD!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uitsmijter is onderweg... kan bij de deur staan.
Quoted for future reference.quote:
ah, als je het begint te merken. Dan wat minder inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja nouja merkte dat mijn broeken wat strakker zaten afgelopen weekend
Maar normaal at ik ook maar heel weinig en de laatste tijd vaak uit eten plus ik eet veel meer enzo
In mijn kleine zwarte boekje, met datum en SC # en pagina # zodat ik het terug kan vinden.quote:
Ahh .. wat staat daar allemaal al in??quote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
In mijn kleine zwarte boekje, met datum en SC # en pagina # zodat ik het terug kan vinden.
Dat is hetzelfde als een vrouw vragen wat er allemaal in haar handtas zit, dus privé!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh .. wat staat daar allemaal al in??
Kerel! Je hebt niet genoeg aan een klein zwart boekje! Een baas als jij heeft daar minstens een boek formaat encyclopedie (30 delig) voor nodig!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
In mijn kleine zwarte boekje, met datum en SC # en pagina # zodat ik het terug kan vinden.
macbook proquote:Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een vrouw vragen wat er allemaal in haar handtas zit, dus privé!
Nou, dat mag jij van mij best weten hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef Fallen het volgende:
Dat is hetzelfde als een vrouw vragen wat er allemaal in haar handtas zit, dus privé!
Je vergeet die pasfoto van mijquote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
portemonnee
lippencreme
3ds
handcreme
sleutels
en nu jij!
Heb jij geen telefoon in je tas zitten joh?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
portemonnee
lippencreme
3ds
handcreme
sleutels
en nu jij!
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
portemonnee
lippencreme
3ds
handcreme
sleutels
en nu jij!
In mijn boekje staan:quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat mag jij van mij best weten hoor.
Die ligt in de lader!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb jij geen telefoon in je tas zitten joh?
Oh, dat lijkt me niet zo comfortabel voor je telefoonquote:
Grotere tas kopen!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Solique het volgende:
* Solique kijkt in zijn tas, die zit TE vol
Moet gewoon minder zooi mee zeulen.quote:
Dat kan ook, maar ik benaderde het natuurlijk vanuit een vrouwelijke kant.quote:
Ohjaquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk in mijn portemonnee, anders kreukt is toch!!!
Dat zou wel zo logisch wezenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik benaderde het natuurlijk vanuit een vrouwelijke kant.
hij liet mij anders afgelopen weekend ook in de steekquote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me niet zo comfortabel voor je telefoon.
Geen wonder dat je tas vol zit....quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou wel zo logisch wezen
Bedacht mijzelf ook gelijk dat ik nog 2 pakketjes moest af geven.
Een blackberry, rsa token en een headset. Dus scheelt nu gelijk de halve inhoud.quote:
Hier ookquote:
Kan je niet dichterbij parkeren?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef Solique het volgende:
25 minuten lopen naar de auto en naar huis
En dat is goed want?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Poit het volgende:
Jantjebeton.nl zit bij de laatste 3 voor de usability award!!
EPIC AWESOMENESS!!
Is een opdracht van onsquote:
Normaal loop ik 15 minuten maar er zijn werkzaamheden.quote:
Amsterdam, tjaquote:
Vrouwen nemen geen eten mee, die teren op het geld van manlief en halen tussen het shoppen door voer neem ik aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef koei het volgende:
Wat een vrouwen zijn jullie
Ik heb alleen een tas bij me als ik spullen mee moet nemen (lange treinreis, spullen voor iemand anders etc).
+1 voor waarheid!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vrouwen nemen geen eten mee, die teren op het geld van manlief en halen tussen het shoppen door voer neem ik aan.
Misschien moet ik dan toch maar een zekere dame niet mee uitvragen, dat kost dan geld dat ik niet hebquote:
Kuch. Nietes! Kuch.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vrouwen nemen geen eten mee, die teren op het geld van manlief en halen tussen het shoppen door voer neem ik aan.
Al heel wat rond gereden zekerquote:
quote:Limited Edition ($79.99 US)—A must-have for fans who want to celebrate the culmination of the trilogy, this edition includes:
Octus Award Display Box and Octus Service Medal—Replicas of the honors bestowed on Adam Fenix, Marcus’s father, for his work on the Hammer of Dawn.
Unlockable Adam Fenix Multiplayer Character—Each Octus Service Medal replica is engraved with a unique Xbox LIVE code that unlocks Adam Fenix in multiplayer.
Fabric COG Flag—Proud colors that once flew above the House of Sovereigns.
Personal Effects of Adam Fenix—Includes his “Last Will and Testament,” the initial Hammer of Dawn schematic, and other Fenix family mementos.
Epic Edition ($149.99 US)—The ultimate collection for hardcore fans who can’t get enough Gears of War 3, this edition includes:
Collectible Marcus Fenix Statue—The collaborative work of Chris Perna and the artisans at Triforce, this fine PVC collectible makes an evocative living room conversation piece for any true Gears fan.
The Art and Design of Gears of War by Tom Bissell—Through unprecedented access to the Epic Games team, acclaimed author Tom Bissell (Extra Lives) gives readers an incisive behind-the-scenes glimpse into one of the most celebrated sagas in video game history with 96 pages of interviews, photos, concept artwork, and more.
The Gears of War 3 Limited Edition—Nuf said!
Kinect is de shit bitch.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
GEARS OF FUCKING WAR
Deel 1 was het tofste co-op spel dat ik ooit heb gespeeld
Koei is altijd heel praktisch wat dat betreft, erg onafhankelijk, dus dat kan best!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar een zekere dame niet mee uitvragen, dat kost dan geld dat ik niet heb
Koei betaalt voor mijn date met een andere vrouw? Dat is inderdaad onafhankelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koei is altijd heel praktisch wat dat betreft, erg onafhankelijk, dus dat kan best!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Koei betaalt voor mijn date met een andere vrouw? Dat is inderdaad onafhankelijk
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Cliffy het volgende:
wat is alan wake eigenlijk een belachelijke pleurisgame
Nee, de wereld heeft al te veel katten, NL althans.quote:
Yeah wel over gehad, maar we gaan toch voor die katjes die we al op het oog hadden! Maar thanks voor het aanbod!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef koei het volgende:
Spanky, had jij het nog met je vriendin over een katje gehad? Of heb ik dat gemist?
quote:
Toffig inderdaad! Maar na het hele avontuur had ik de eerste gratis DLC binnengehaald, maar ik merkte dat ik het al heel erg had afgesloten voor mezelf, kwam er niet lekker in.quote:
Wat is dat dan?? Kom het nog niet tegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je leest wat het welcome back program inhoudt
zie ps3 topiquequote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is dat dan?? Kom het nog niet tegen.
Zal eens kijken..quote:
Vind het nog wel mee vallen.. Of eigenlijk, had niet veel anders verwacht.quote:
Ik heb meer zoiets van geef dan gewoon nietsquote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind het nog wel mee vallen.. Of eigenlijk, had niet veel anders verwacht.
Roodhaar isquote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ben die strips van Storm aan het lezen echt geniale setting
Ik vind die 60 dagen PSN+ wel ok, en Dead Nation had ik nog niet en wilde ik wel graag hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb meer zoiets van geef dan gewoon niets
Geile strips toen ik 13 wasquote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ben die strips van Storm aan het lezen echt geniale setting
Ik volgde Storm vroeger altijd via de Sjors en Sjimmie! Wat een heldenblad was dat!! Spekkie Bigquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik volgde Storm vroeger altijd via de Sjors en Sjimmie! Wat een heldenblad was dat!! Spekkie Big
Lol, ik heb het volgens mij gehad tot het niet meer gemaakt werd dacht ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik was ook lid toen het SjoSji werdmet van due verzamelbanden ook en alles. Mijn kat is vernoemd naar Sjimmie
Ik denk dat ze weten dat er toch niemand meer gaat kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:58 schreef koei het volgende:
De E3 persconferentie van Sony is hier om 2 uur 's nachtsWat een belachelijk slecht gekozen tijd
Hoezo niet? Ik denk dat ze juist heel veel kijkers gaan krijgen! De PSP2 trekt wel mensen en ik denk dat ook juist vanwege de hack mensen meer interesse hebben in of ze daar nog iets over te melden hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weten dat er toch niemand meer gaat kijken
Wat een tijdquote:Op maandag 16 mei 2011 23:58 schreef koei het volgende:
De E3 persconferentie van Sony is hier om 2 uur 's nachtsWat een belachelijk slecht gekozen tijd
Îk heb ze nog niet, dus ik ben er blij meequote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb meer zoiets van geef dan gewoon niets
Het was een grapje zo van 'na de hack heeft niemand nog trek in Sony-rotzooi, hihi.' Het was duidelijk bedtijd voor jou, sommige delen zijn blijkbaar zuurder gewordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik denk dat ze juist heel veel kijkers gaan krijgen! De PSP2 trekt wel mensen en ik denk dat ook juist vanwege de hack mensen meer interesse hebben in of ze daar nog iets over te melden hebben
Heel slim ook om inFAMOUS erbij te zetten, een maand voor deel twee uit komt. Sneaky bastardsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Îk heb ze nog niet, dus ik ben er blij meeJe had gedacht dat ze heel nieuwe games zouden geven?
Dan valt het niet op als de streams gehackt worden, er is toch niemand die het zietquote:Op maandag 16 mei 2011 23:58 schreef koei het volgende:
quote:
Ssssssshtquote:
Sharquote:
Morthquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:17 schreef Solique het volgende:
Kijken hoe ik mijzelf houd vandaag, maar voel een flinke griep op komen.
Mijn imuun heeft het er maar zwaar mee.
Sooo das een goeie fruitmand!quote:
Gisteren nog 2 bananen op en vanmorgen een appelquote:
Komende dagen gezond eten en vroeg naar bed! Is er een mevrouw Solique die een beetje voor je kan zorgen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Gisteren nog 2 bananen op en vanmorgen een appel
Daarom dat ik mijzelf ook nog goed genoeg voel.
Maar merk wel dat mijn immuunsysteem in gevecht is.
Eten en drinken blijf ik wel gewoon doen, gaat vanzelf over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komende dagen gezond eten en vroeg naar bed! Is er een mevrouw Solique die een beetje voor je kan zorgen?
Lara Croftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Eten en drinken blijf ik wel gewoon doen, gaat vanzelf over.
Was er maar een vrouw in mijn leven
Vrouw van alle gamers!quote:
Nohh, komt vanzelf helemaal goed!! En tot die tijd is het gewoon lekker rustig zonder al die gekke vrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Eten en drinken blijf ik wel gewoon doen, gaat vanzelf over.
Was er maar een vrouw in mijn leven
Van die vrouwen word je inderdaad alleen maar ziekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh, komt vanzelf helemaal goed!! En tot die tijd is het gewoon lekker rustig zonder al die gekke vrouwen
Condooms hebben ze niet voor niets uitgevonden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:55 schreef Poit het volgende:Van die vrouwen word je inderdaad alleen maar ziek
Het zijn inderdaad goeie waterballonnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Condooms hebben ze niet voor niets uitgevonden.
quote:
Dat is waarquote:
Ménage à trois?quote:
Euh, mijn collega voelt z'n bil en bovenbeen niet meer en ik heb last van m'n schouders.. is dat genoeg? Krijg je een lekker kopje koffie hierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff iemand nog een stageplek voor een aankomende fysio over? Mijn school zit het een beetje te verzaken!
Meet in Eindhoven??quote:Daarnaast zal Duke Nukem: Forever ook aanstaande donderdag, 19 mei, in Eindhoven aanwezig zijn met zijn 'Come Get Some Tour'.
Donderdag gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
Trouwens:
[..]
Meet in Eindhoven??
Beetje jammer dat ik gewoon kneiterhard moet werken![]()
Kom maar hier! Met mijn lichaam maak je je uren welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff iemand nog een stageplek voor een aankomende fysio over? Mijn school zit het een beetje te verzaken!
Ik heb spierpijn van het hardlopen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, mijn collega voelt z'n bil en bovenbeen niet meer en ik heb last van m'n schouders.. is dat genoeg? Krijg je een lekker kopje koffie hier
en een dikke knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |