ah die show waarbij je in de maling werd genomen? fake quiz enzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Upside Down, bij de EO, nl 3, 21.49!
Vooruitquote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
trusten pisces. morgen juich je wel voor ons he
hehe tyquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VooruitEen beetje voor jou en anders voor Vaduz een beetje
hmmm die zouden best scoren (als ze niet vals zingen zoals gisterenquote:
Nee. En dat gaat ook niet gebeuren....quote:
iemand als ben saunders zou imo ook scoren. opvallende verschijning en die zingt dan ook nog eens goed. maar zal ook niet willenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm die zouden best scoren (als ze niet vals zingen zoals gisteren)
Yes!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die show waarbij je in de maling werd genomen? fake quiz enzo?
hmmmm ESF houdt idd vaak wel van alternatieve typesquote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef gomi het volgende:
[..]
iemand als ben saunders zou imo ook scoren. opvallende verschijning en die zingt dan ook nog eens goed. maar zal ook niet willen
niet perse alternatief, maar opvallend. en hij is opvallen en heeft een stem ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ESF houdt idd vaak wel van alternatieve types
maar het stoot ook mensen af, ik vind hem goed zingen, maar z'n verschijning vind ikquote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
niet perse alternatief, maar opvallend. en hij is opvallen en heeft een stem ook.
yeah ga je?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:16 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de belangrijke zaken des levens .
HUP AJAX
Ik zat je maar te plagen gekkiequote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. En dat gaat ook niet gebeuren....
Ik denk dat je een ietwat verkeerd beeld van me hebt en dat je vergeet dat ik Jennifer nooit wat aan heb gevonden, idem voor Shemsi.
MIRANDA IK KOM VANAVOND OP TVquote:Op zondag 15 mei 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgenlaatste dagje shoppen
We zijn in slaap gevallen tijdens esf
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 mei 2011 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MIRANDA IK KOM VANAVOND OP TV21.49 dan zijn jullie al terug toch?
Lutte, hoe was/is de taart?quote:
Lekker.quote:
Sarcastisch of echt?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben goed bij stem, nu al.. dat word straks wat
Kersen en slagroomquote:Op zondag 15 mei 2011 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker.Kersen en slagroom.
En volgende week weer.
Omdat de helft af had gebeld had mama maar een deel ingevroren, dat blijkt te kunnen ofzo.
You rock girlquote:
Oooohw, maar dan kun je jezelf niet zien op tv vanavond als het 3 uur reizen is?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee joh.. hoef er pas om half 6 te zijn!
Denk dat ik het niet red, neequote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw, maar dan kun je jezelf niet zien op tv vanavond als het 3 uur reizen is?
Als je de verhalen over XFA-, POP- en IDO-audities hoort dan duurt het wel fftjesquote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Denk dat ik het niet red, neeNaja.. als het max. n uurtje duurt.. Dan wel
The Voicequote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, is dat een talentenjacht waar je nu naar toe gaat?
Klopt, been there, done thatquote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je de verhalen over XFA-, POP- en IDO-audities hoort dan duurt het wel fftjes
Ooooohw, als dat vandaag weer kan...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt, been there, done thatMaar.. heb vorig jaar/2jaar geleden ook 'n auditie gedaan, weet niet eens meer voor wat, stond k binnen een half uur weer buiten
Graag! maar, ik kan maximaal de 22.00 trein vanuit bussum terug, dan kan ik nog thuiskomen, dus komt wel goed denk ikquote:
Donequote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef iBenny het volgende:
Willen jullie trouwens nog ff stemmen voor FOK!Idols als je dat nog niet hebt gedaan?
FOK!Idols: Wie wordt de winnaar?!
Ohquote:
quote:
quote:
Ohw, gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Viert ze uitgerekend vandaag d'r verjaardag, domme doos..
ze is morgen jarig!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gefeliciteerd!
En dan ben je er niet eens bij
Ohw, nou dan heb ik je nu alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2011 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze is morgen jarig!
En, nee, maar ze wist dat ik auditie moest doenNormaal viert ze het ook op zaterdag, snap het niet helemaal..
Maar, een ding scheelt... hoef ik me niet de hele dag te ergeren aan zus+gezin
Sowieso 5-2 van Duitsland winnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het gezien... Je kon wel duidelijk zien dat het allemaal jonkies waren
Was wel tofquote:Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso 5-2 van Duitsland winnen.![]()
Vroeger was het ondenkbaar dat NL bij de jeugd het goed deed. Nu de derde finale in zeven jaar en ook eindelijk eens een titel.
Super manquote:
Jawelquote:Op zondag 15 mei 2011 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf op welke zender komt de wedstrijd? TOch niet alleen op Eredivisie live?
De macht van de decoder.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dankje. Maar absurd dat het niet op NL komt._! De belangrijkste wedstrijd
3 jaar geleden gedaan, toen het ook zo spannend was.... noooooit meerquote:Op zondag 15 mei 2011 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
De macht van de decoder.
Ik zit radio te luisteren, erg 1951.
Helemaal nietquote:Op zondag 15 mei 2011 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dankje. Maar absurd dat het niet op NL komt._! De belangrijkste wedstrijd
Hmm?quote:
Nagels tot net boven je onderste vingerkootjes afgevreten?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 jaar geleden gedaan, toen het ook zo spannend was.... noooooit meer
Dat ik het niet erg vind dat het voetbal achter de decoder zit.quote:
Zoietsquote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nagels tot net boven je onderste vingerkootjes afgevreten?
Oké.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ik het niet erg vind dat het voetbal achter de decoder zit.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:40 schreef JJH het volgende:
Grote TV storing in Almere, heb je betaalt, kun je nog niet kijken.
Wij hebben nergens last vanquote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Verder weet ik het ook niet, kwam net op de radio voorbij.
Belgische radio één dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
Jawel, maar luister via internet. Er staat Sporza, maar dan hoor ik muziek.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:54 schreef iBenny het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou hier de eer van Twente omhoog dan.
Ja ESPN, maar het is Italiaans, zo klinkt het tenminste.quote:
Das toch Spaans?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ESPN, maar het is Italiaans, zo klinkt het tenminste.
quote:
Geen idee hoe het commentaar daar is, maar is aan de ene kant ook wel beter dat je er geen beeld bij hebtquote:
Ik vind het ook wel wat hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee hoe het commentaar daar is, maar is aan de ene kant ook wel beter dat je er geen beeld bij hebt
Nah, dat vind ik ook niksquote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben.
En ik heb ook geen zin om te kutten met slechte streams met koreaans commentaar enzo.
Landzaat.quote:
Hoeveel is het?quote:
Doritos en de nieuwe POTC.quote:
Hablo tu Espanol?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
En nu willen ze dat ik Spaans leer. Fuck dat heb het 2 jaar geprobeerd!
Ik ook... een enkele keer scoorde ik maar een voldoendequote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
En nu willen ze dat ik Spaans leer. Fuck dat heb het 2 jaar geprobeerd!
Wuuut?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef Bellatrix het volgende:
En nu probeert een man zijn gezicht te scheren met een schaar.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
Hij scheert zijn buikhaar weg met een laser, Spaanse reclames.
Wuut?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef JJH het volgende:
Whuuuut. In de UK is een kereltje van 9 opgepakt. Hij was dronken en reed auto....
Lekker danquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef JJH het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)nk_achter_stuur.html
Een van de reacties onder dat artikel van die 9 jarige!quote:Zo zie je maar waar GTA tot kan leiden.
Mensen die games de schuld geven van wat er gebeurt in de wereld.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Een van de reacties onder dat artikel van die 9 jarige!__!
Eigen goal geloof ik?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die moet je echt zien.... wat een sukkel
Er staat ook een verslaggever in Enschede. Die twentenaren reageerden op de 2-1 alsof ze er al zijn.quote:
Wat een geweldige wedstrijd ditquote:Op zondag 15 mei 2011 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Er staat ook een verslaggever in Enschede. Die twentenaren reageerden op de 2-1 alsof ze er al zijn.
Net als dat uitzwaaien gister.
Maar ze stonden er of de titel al binnen was.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een geweldige wedstrijd dit
En dat uitzwaaien is tof
Van de topklasse of hoe dat ook heten mag?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
Almere City is officieel gedegradeerd. FC Oss is kampioen
Messentrekkers kampioen, dat ik die dag nog mag zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
Moet ook, zonder een beetje bravoure ben je niks.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ze stonden er of de titel al binnen was.
mooi. Hopelijk wordt verplichte degradatie naar de topklasse snel wordt ingevoerdquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
Klopt. De zondag versie dan, volgende week moeten ze nog tegen Ijsselmeervogels om algeheel topklassekampioen te kunnen worden.quote:
o! o! o! o!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoio hans hoi hans hoi hans
Ik ben in zwolle nu!
qft!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef iBenny het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
O god, ik zie nu pas de ironie in Ajax en de sterren._!
Succesquote:
wie, wat, waar?quote:Op zondag 15 mei 2011 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MIRANDA IK KOM VANAVOND OP TV21.49 dan zijn jullie al terug toch?
Jaaaaaa !!!!!quote:
Het was dus wel tof en gezelligquote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaa !!!!!
Was gezellig, alleen vrijdag gaan stappen, zaterdag gewinkeldGisteravond zouden we esf kijken, maar om half 10 waren we zo moe, dan we in slaap zijn gevallen
Nee rare winnaarquote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was dus wel tof en gezellig.
Ach, moet kunnen toch... zoveel heb je daarvan toch niet gemist
Net zo dom als toen met real Madridquote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)l?p=5,1?sn=telesport
Ik moest lachen
Voor de rest: voetbal
Sukkelsquote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)l?p=5,1?sn=telesport
Ik moest lachen
Voor de rest: voetbal
PatriQuuuueeeeeee!quote:michella29
Word zo moe van 1 zo iemand hier op twitter die geilt op britt en vind dat ik britt aardig moet vinden en ik wil dat niet laat me met rust.
Yep, ging goed nu afwachtenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over PatriQue gesproken, heeft iemand al wat gehoord?
Bennyquote:
Thank you my lovequote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, super, ben benieuwd!
En welkom terug jullie.
Ohw ja, die hadden jullie ook nog gezien en gesprokenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Maarrrrr, was echt zo leuk dit weekend, en Stuart is lief en ik heb vreselijk met hem gelachen
quote:
Wordt Pat in de zeik genomen door 2 down-syndroom schatjesquote:
Ik zag de UK SYTYCD zaterdagquote:Op zondag 15 mei 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Kijk morgen wel even. Nu eerst Ultimate Dance.
Rinus had weer wat moois
Ik ook! Bethany Rosequote:
Nou dat weet ik allemaal niet hoorquote:
De Black Widow-dans met die neger Ismael.quote:
Ik heb het niet helemaal gezienquote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Black Widow-dans met die neger Ismael.
Nou bijna niet, maar ik wel van heul in de verte, we hebben alleen geshoptquote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben toch wel een foto van de Big Ben toch, toch?
Uiteraard, busladingen volquote:Op zondag 15 mei 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Kally, ca! Wat engelse mansnollen gehosseld?
We gaan volgend jaar weer en Pat gaat mee, dus ik zou zeggen join inquote:
Leukquote:Op zondag 15 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan volgend jaar weer en Pat gaat mee, dus ik zou zeggen join in
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ja, 6 uur achter elkaar winkel in en winkel uitquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet weten waar jij je voeten allemaal voor gebruikt hebt! Maar ben blij dat het leuk was! Zeker oxford str ingeweest?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet weten waar jij je voeten allemaal voor gebruikt hebt! Maar ben blij dat het leuk was! Zeker oxford str ingeweest?
Echt heel tof en knettergek, die is rustig hier in vergeleken met hoe hij in de pub isquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
Iedereen vroeg uiteraard kom je uit A'dam want wiet, ik zei nee R'dam daar hebben we nog betere wiet
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
Iedereen vroeg uiteraard kom je uit A'dam want wiet, ik zei nee R'dam daar hebben we nog betere wiet
Nu komen ze naar Rotterdam, heb een meisje mijn nummer gegevenquote:
En jij, mij tweeten over Lieke, stikte haast in mijn bierquote:
Wut?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Wtf kijk wat ik in mijn facebook mail krijg
Pascal Gulickx
mooi weer
hoi simone alles goed,met mij prima,metjou zou ik wel een strand wandeling willen maken, en de rest .........zien we wel gr Pascal
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Pascal Gulickx
mooi weer
hoi simone alles goed,met mij prima,metjou zou ik wel een strand wandeling willen maken, en de rest .........zien we wel gr Pascal
Ik wilde al gaan posten in de SC tot ik bedacht dat je er helemaal niet was.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
En jij, mij tweeten over Lieke, stikte haast in mijn bier
Heeft Pascal ook foto's?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Pascal Gulickx
mooi weer
Ja heb 2 uiteraard zeer touristische shirts voor ze gekocht, en een dubbeldekker busje, ze waren helemaal blij, jongste hield me 10 minuten vastquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan posten in de SC tot ik bedacht dat je er helemaal niet was.
En na jouw tweet had ik het helemaal niet meer![]()
Wel fijn weer thuis met de jongens?
Waaromquote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pascal.gulickx
Mijn god![]()
![]()
Cadeautjesquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb 2 uiteraard zeer touristische shirts voor ze gekocht, en een dubbeldekker busje, ze waren helemaal blij, jongste hield me 10 minuten vast
OMGquote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god![]()
![]()
Oh ja echt ook zo'n type voor zo'n berichtquote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Echt hequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja echt ook zo'n type voor zo'n berichtMaar hij mag wel dromen natuurlijk
Ik wou een boze smiley posten maar ik moet te hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe waren de Engelse mannen, zaten er nog fijne hapjes tussen?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou een boze smiley posten maar ik moet te hard lachen
Elke keer wordt het weer bevestigd. Engelsen en smaakquote:
En echt, ik denk 22 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |