ah die show waarbij je in de maling werd genomen? fake quiz enzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Upside Down, bij de EO, nl 3, 21.49!
Vooruitquote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
trusten pisces. morgen juich je wel voor ons he
hehe tyquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VooruitEen beetje voor jou en anders voor Vaduz een beetje
hmmm die zouden best scoren (als ze niet vals zingen zoals gisterenquote:
Nee. En dat gaat ook niet gebeuren....quote:
iemand als ben saunders zou imo ook scoren. opvallende verschijning en die zingt dan ook nog eens goed. maar zal ook niet willenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm die zouden best scoren (als ze niet vals zingen zoals gisteren)
Yes!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die show waarbij je in de maling werd genomen? fake quiz enzo?
hmmmm ESF houdt idd vaak wel van alternatieve typesquote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef gomi het volgende:
[..]
iemand als ben saunders zou imo ook scoren. opvallende verschijning en die zingt dan ook nog eens goed. maar zal ook niet willen
niet perse alternatief, maar opvallend. en hij is opvallen en heeft een stem ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ESF houdt idd vaak wel van alternatieve types
maar het stoot ook mensen af, ik vind hem goed zingen, maar z'n verschijning vind ikquote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
niet perse alternatief, maar opvallend. en hij is opvallen en heeft een stem ook.
yeah ga je?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:16 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de belangrijke zaken des levens .
HUP AJAX
Ik zat je maar te plagen gekkiequote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. En dat gaat ook niet gebeuren....
Ik denk dat je een ietwat verkeerd beeld van me hebt en dat je vergeet dat ik Jennifer nooit wat aan heb gevonden, idem voor Shemsi.
MIRANDA IK KOM VANAVOND OP TVquote:Op zondag 15 mei 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgenlaatste dagje shoppen
We zijn in slaap gevallen tijdens esf
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 mei 2011 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MIRANDA IK KOM VANAVOND OP TV21.49 dan zijn jullie al terug toch?
Lutte, hoe was/is de taart?quote:
Lekker.quote:
Sarcastisch of echt?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben goed bij stem, nu al.. dat word straks wat
Kersen en slagroomquote:Op zondag 15 mei 2011 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker.Kersen en slagroom.
En volgende week weer.
Omdat de helft af had gebeld had mama maar een deel ingevroren, dat blijkt te kunnen ofzo.
You rock girlquote:
Oooohw, maar dan kun je jezelf niet zien op tv vanavond als het 3 uur reizen is?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee joh.. hoef er pas om half 6 te zijn!
Denk dat ik het niet red, neequote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw, maar dan kun je jezelf niet zien op tv vanavond als het 3 uur reizen is?
Als je de verhalen over XFA-, POP- en IDO-audities hoort dan duurt het wel fftjesquote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Denk dat ik het niet red, neeNaja.. als het max. n uurtje duurt.. Dan wel
The Voicequote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, is dat een talentenjacht waar je nu naar toe gaat?
Klopt, been there, done thatquote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je de verhalen over XFA-, POP- en IDO-audities hoort dan duurt het wel fftjes
Ooooohw, als dat vandaag weer kan...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt, been there, done thatMaar.. heb vorig jaar/2jaar geleden ook 'n auditie gedaan, weet niet eens meer voor wat, stond k binnen een half uur weer buiten
Graag! maar, ik kan maximaal de 22.00 trein vanuit bussum terug, dan kan ik nog thuiskomen, dus komt wel goed denk ikquote:
Donequote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef iBenny het volgende:
Willen jullie trouwens nog ff stemmen voor FOK!Idols als je dat nog niet hebt gedaan?
FOK!Idols: Wie wordt de winnaar?!
Ohquote:
quote:
quote:
Ohw, gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Viert ze uitgerekend vandaag d'r verjaardag, domme doos..
ze is morgen jarig!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gefeliciteerd!
En dan ben je er niet eens bij
Ohw, nou dan heb ik je nu alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2011 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze is morgen jarig!
En, nee, maar ze wist dat ik auditie moest doenNormaal viert ze het ook op zaterdag, snap het niet helemaal..
Maar, een ding scheelt... hoef ik me niet de hele dag te ergeren aan zus+gezin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |