Slaap lekker bijna jarige Luttequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar bed... Benny, jij deed sms'en hè?
Trusten!!
Welterustenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
Trusten!!
Doe ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
Trusten!!
Ik twitter zo weinig, als ik zo'n retweet zie ben ik altijd de draad kwijt als ik 2 namen zie [/kneusje]quote:
Ah gezelligquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Extra journaal zometeen... schietpartij bij Kickboxgala in Hoorn
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Extra journaal zometeen... schietpartij bij Kickboxgala in Hoorn
Klopt iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
Waar woont Ben Saunders ook alweer, Hoorn toch?
quote:
quote:
Ik heb deze op 1 en Frankrijk op 2 en een derde heb ik niet eigenlijk.quote:
Moet hij ff zijn lijntje nemen, kan hij kalmeren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/#!/waylonline
Waylon gaat ff los
Kutnerd is het.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Waylon gaat ff los
Komt door die theedoek op zijn avatar. Mannen met een sjaal omquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Waylon gaat ff los
Ik denk dat Ierland gaat winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Popular Zweden, Estonia GTST grietje, Denemarken, Blue... gok ik als kanshebber.
Zouden die 2 springers van Ierland nog kans maken?
Nou na Lena zou het wel leuk zijn als er een beetje muziek wint. Leuke act maar winnnen... mehquote:
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Popular Zweden, Estonia GTST grietje, Denemarken, Blue... gok ik als kanshebber.
Zouden die 2 springers van Ierland nog kans maken?
Azerbeidjan denk ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserland
gok ik
die gaan t imo niet zo heel goed doen. denk rond plek 10quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Azerbeidjan denk ik ookZag hem net nog keer... ja
Ben heel benieuwd wat Frankrijk en Italië gaan doen.
Wel dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
Dean en Ben waren aanwezig bij het kickboxgala
Ik vond die filmpjes achter wel heel tof. Maar het moet niet winnenquote:
Niet gek, als er net een schietpartij heeft plaatsgevonden, jeez.quote:
Volg je hem? Hij twittert nogal veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet gek, als er net een schietpartij heeft plaatsgevonden, jeez.
dat achtergrond was zo druk. en ws met de reden om de aandacht van het gezang weg te krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond die filmpjes achter wel heel tof. Maar het moet niet winnen
Nee, maar het lijkt me dat je nie twittert als er net zoiets is gebeurt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Volg je hem? Hij twittert nogal veel
ligt eraan. heb ooit met iemand aan de telefoon gezeten toen hij bezig was 2 man te folteren. bleek later uit politieonderzoekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat je nie twittert als er net zoiets is gebeurt.
Was dat in het voormalig Soviet Unie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt eraan. heb ooit met iemand aan de telefoon gezeten toen hij bezig was 2 man te folteren. bleek later uit politieonderzoek
Ja snap ik, maar ja... gebeurt er echt iets, en dan is ie stilquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat je nie twittert als er net zoiets is gebeurt.
hehe was in jouw brabantquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was dat in het voormalig Soviet Unie?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
Op de BBC meldde de commentator dat het gebruikelijk is dat gastlanden een spetterende act presenteren tijdens het tellen van de stemmen... "but Germany decided to break with that tradition".
Kan ook niet anders.quote:
BBCquote:
quote:
Ik kijk al jaren BBC. Vroegah Terry Wogan en nu Graham Nortonquote:
breda. was nog redelijk groot in t nieuws toen allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kan ook niet anders.Kun je ook zeggen welke stad/dorp?
Italie toch wel.quote:
Wist ik nog niet. Wat gaat eruit dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
In Juni komen BBC 1 en 2 op Digitenne terug, ik ben zo intens gelukkig
Dat is een hele verbetering, maar met al die auto's hier en een TV die groter is dan 83cm is Digitenne gene optiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
In Juni komen BBC 1 en 2 op Digitenne terug, ik ben zo intens gelukkig
Hehequote:
Als ik het goed uit m'n hoofd zeg; BBC Entertainment en Nickelodeonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wist ik nog niet. Wat gaat eruit dan?
Yo? Goeie vraagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
Wie doet de punten voor Nederland opnoemen?
Ah, spannendquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
nee niet yo weer. was een ander. weet alleen niet meer wie
Dat krijg je van die enge filmpjesquote:
Jepquote:
ah zo lang doet de tros t niet en voor zij t deden deed nl t ook niet echt beter hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt dan jaar 9 zonder finaleplaats
Mooi zonder de rap, vond ikquote:
nope, maar voor de TROS had ik nog wel eens een illusie, nu niet meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zo lang doet de tros t niet en voor zij t deden deed nl t ook niet echt beter he
die goede tijd dat we willeke alberti en treble enzo stuurden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar voor de TROS had ik nog wel eens een illusie, nu niet meer
Yupquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
Italie en Duitsland hebben altijd al een goede band gehad.
Bedoel je die van Armenië of Goedele?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mag dat wijf wel, die nu presenteert.
Goedele.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je die van Armenië of Goedele?
Wie is Goedele?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
Helemaal niemand die zegt dat Goedele een mooie jurk aan heeft?
Goedele Liekens, de dame die de punten doorneemtquote:
Ohw, die in het zwart?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Deze linkse Duitse in beeld is Goedele Benny
die belgische?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goedele Liekens, de dame die de punten doorneemt
Ai, meneer Zweden is van dichtbij al minder...
Ja daar lijkt ze opquote:
Inktblauwe jurkquote:
yups, iig niet zweden. denemarken mag nog, maar zweden echt nietquote:Op zondag 15 mei 2011 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
Nou laat Azerbeidjan dan maar winnen, niet Zweden of Denemarken voor mij graag
Laat ze Denemarken dan maar lekker op een kerstcd zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, iig niet zweden. denemarken mag nog, maar zweden echt niet
ah niet mijn smaak, maar had van denemarken wel t idee dat t kon scoren. blijft meteen hangen enzoquote:Op zondag 15 mei 2011 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat ze Denemarken dan maar lekker op een kerstcd zettenIk vind het niks.
Azerbeidjan gun ik het wel, vorig jaar mooi nummer, ook top 5 zoiets.
Oh ik zie het nu pas, linkerrijtje, woehoequote:
azerbeidzjan gaat winnenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pas, linkerrijtje, woehoe![]()
Ja, en we moeten de punten faxenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Dus volgend jaar een ESF met kamelen en slecht beeld.
quote:
En de greenroom wordt een kelder.quote:
Hahaquote:
quote:
quote:
quote:
oh veeg me opquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Haha, op het laatste moment zweden van de tweede plaats gekicked
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
best wel ja
volgend jaar dries roelvink sturen
dan krijgen we oorlog met oost-europaquote:Op zondag 15 mei 2011 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
best wel ja
volgend jaar dries roelvink sturen
in zijn gele zwembroek op t podiumquote:
misschien maken ze Dries wel koudquote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan krijgen we oorlog met oost-europa
dan zeggen we dat t eigenlijk een belg isquote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan krijgen we oorlog met oost-europa
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Volend jaar een lekker wijf met dikke tieten en diep decollete sturen. Dan nog wat ludieks in de performance doen en hoppa.
yep, dat scoort beterquote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Volend jaar een lekker wijf met dikke tieten en diep decollete sturen. Dan nog wat ludieks in de performance doen en hoppa.
double date ideequote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgend jaar een lekker wijf met dikke tieten en diep decollete sturen. Dan nog wat ludieks in de performance doen en hoppa.
ik weet niet, maar ik zou wel in een scheur liggen als we dries roelvink met een borstvergroting naar het songfestival sturenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
yep, dat scoort beter
maar wie komt er in aanmerking in NL voor die criteria?
wat doe je man, bier op m'n keyboardquote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet niet, maar ik zou wel in een scheur liggen als we dries roelvink met een borstvergroting naar het songfestival sturen
Ik kan ff niemand bedenkenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
yep, dat scoort beter
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet niet, maar ik zou wel in een scheur liggen als we dries roelvink met een borstvergroting naar het songfestival sturen
en ik denk dat als je dries vraagt hij er niet eens onwelwillend tegenover zou staanquote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20 jaar terug hadden we Vanessa of Tatjana kunnen sturenquote:
hij denkt 5 minuten na en zegt dan jaquote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef gomi het volgende:
[..]
en ik denk dat als je dries vraagt hij er niet eens onwelwillend tegenover zou staan
Ik gaf Shemsi(TVOH) al als suggestie. Beat van Armin of Tiesto eronder voor de naam en tadaah!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
yep, dat scoort beter
tiesto en armin rennen hard weg als je hen vraagtquote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gaf Shemsi(TVOH) al als suggestie. Beat van Armin of Tiesto eronder voor de naam en tadaah!
Ah, zijn genoeg anderenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
tiesto en armin rennen hard weg als je hen vraagt
suc6 met de hond enquote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga de hond uitlaten en daarna
Was gezellig![]()
die ene wiens coach weg was gelopen en daar toen die heisa om was?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
Er was bij de NSF vorig jaar naast Sieneke nog zo'n blondje, die kunnen we wel sturen.
Ook zo'n lekker volkskampertje
die vage DJ die gisteren bij XFA zat wil misschienquote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
tiesto en armin rennen hard weg als je hen vraagt
die doet ook alles voor de publiciteitquote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom Tatjana niet alsnog sturen? kan best!
Toedels Joopiquote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga de hond uitlaten en daarna
Was gezellig![]()
Die verdient al flink, no wayquote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die vage DJ die gisteren bij XFA zat wil misschien
die had heul geen tietenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk he... dat Jennifer Ewbank het nog wel zou kunnen doen
Ja volgens mij diequote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef gomi het volgende:
[..]
die ene wiens coach weg was gelopen en daar toen die heisa om was?
vind je het gekquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
Er is genoeg in Nederland wat kans maakt, maar die willen allemaal niet.
Marloes.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-songfestival.dhtml
Dit grietje dus
Ene kant wel, andere kant niet.quote:
Moet je wel je oren dicht doenquote:
Rinus heeft geen tietusquote:
quote:
ah gewoon een vette beat idd. zo min mogelijk zang en beetje laten dansenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je wel je oren dicht doenVan schlagers wordt niemand blij.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
Oh Manita, maak me gek, gooi je haren los, helemaal waus hier.
zelf zijn ze slim genoeg niet te willenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Within temptation heeft gezegd een nummer te willen schrijven, voor wie dan? Een onbekende gothic band?
Ik heb toen Marloes alleen op NSF horen jodelen, verder ken ik niks van haar liedjes en dat hou ik maar zoquote:
Er zullen genoeg BN'ers zijn die wel willen, graag willen zelfs, maar gewoon bang voor reacties en carriere zijn.quote:
heheh slim plan idd denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb toen Marloes alleen op NSF horen jodelen, verder ken ik niks van haar liedjes en dat hou ik maar zo
ah dat zou wel leuk zijn tbh. ook ff totaal andere muziekkeus.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Within temptation heeft gezegd een nummer te willen schrijven, voor wie dan? Een onbekende gothic band?
het is wel ''anders'' ookquote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
Ik begin Jennifer -nog langer ik erover nadenk- een goed idee te vinden
quote:
1 seizoen VOH was al erg en lang genoeg en bij ESF hoort dan 20 weken interviews en meuk op tv. Nee dat gaan we niet redden, dat dolfijntjequote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
Ik begin Jennifer -nog langer ik erover nadenk- een goed idee te vinden
Dat is wel ultiem, mini en maxiquote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef gomi het volgende:
we sturen gewoon bella en pisces.
als anita meyer covergroep. maar dan met een nieuw nummer. door meyer geschreven natuurlijk
Ik zie ons al interviews geven bij al die landen.quote:
Goeie training en een act waarvan je ff vergeet dat het om haar draait.... ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 seizoen VOH was al erg en lang genoeg en bij ESF hoort dan 20 weken interviews en meuk op tv. Nee dat gaan we niet redden, dat dolfijntje
Jij vindt elk meisje prima Benny, je bent niet objectief meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie training en een act waarvan je ff vergeet dat het om haar draait.... ik zie het al helemaal voor me
precies.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem, mini en maxiBlond & brunette
![]()
doe eens een demootjequote:Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem, mini en maxiBlond & brunette
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ons al interviews geven bij al die landen.
Nemen we Patrique voor het koortje mee, naast Aniet.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt elk meisje prima Benny, je bent niet objectief meer.
Als je maar niet me lepke gaat zingenquote:
En Martin doet de punten.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nemen we Patrique voor het koortje mee, naast Aniet.
Nee, maar mijn Brabantheid moet ik wel érgens in verwerken. Gewoon heel subtiel, op het scherm achter ons de vlag.quote:
OH!!!quote:
Je mag je bollen meenemen, hoe leuk is dat!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar mijn Brabantheid moet ik wel érgens in verwerken. Gewoon heel subtiel, op het scherm achter ons de vlag.
bella gaat dr bollen uitdelenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag je bollen meenemen, hoe leuk is dat!
Gaan we in Azerbeidjan bollen uitdelen
truste Piscjequote:Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga het mandje opzoeken, tis alweer 1 uur.
Het was gezellig!
trusten pisces. morgen juich je wel voor ons hequote:Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga het mandje opzoeken, tis alweer 1 uur.
Het was gezellig!
waarbij?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef PatriQue89 het volgende:
IK KOM MORGEN OP TV!
IK KOM MORGEN OP TV!
IK KOM MORGEN OP TV!
IK KOM MORGEN OP TV!IK KOM MORGEN OP TV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |