Slaap lekker bijna jarige Luttequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar bed... Benny, jij deed sms'en hè?
Trusten!!
Welterustenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
Trusten!!
Doe ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
Trusten!!
Ik twitter zo weinig, als ik zo'n retweet zie ben ik altijd de draad kwijt als ik 2 namen zie [/kneusje]quote:
Ah gezelligquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Extra journaal zometeen... schietpartij bij Kickboxgala in Hoorn
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Extra journaal zometeen... schietpartij bij Kickboxgala in Hoorn
Klopt iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
Waar woont Ben Saunders ook alweer, Hoorn toch?
quote:
quote:
Ik heb deze op 1 en Frankrijk op 2 en een derde heb ik niet eigenlijk.quote:
Moet hij ff zijn lijntje nemen, kan hij kalmeren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/#!/waylonline
Waylon gaat ff los
Kutnerd is het.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Waylon gaat ff los
Komt door die theedoek op zijn avatar. Mannen met een sjaal omquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Waylon gaat ff los
Ik denk dat Ierland gaat winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Popular Zweden, Estonia GTST grietje, Denemarken, Blue... gok ik als kanshebber.
Zouden die 2 springers van Ierland nog kans maken?
Nou na Lena zou het wel leuk zijn als er een beetje muziek wint. Leuke act maar winnnen... mehquote:
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Popular Zweden, Estonia GTST grietje, Denemarken, Blue... gok ik als kanshebber.
Zouden die 2 springers van Ierland nog kans maken?
Azerbeidjan denk ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserland
gok ik
die gaan t imo niet zo heel goed doen. denk rond plek 10quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Azerbeidjan denk ik ookZag hem net nog keer... ja
Ben heel benieuwd wat Frankrijk en Italië gaan doen.
Wel dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
Dean en Ben waren aanwezig bij het kickboxgala
Ik vond die filmpjes achter wel heel tof. Maar het moet niet winnenquote:
Niet gek, als er net een schietpartij heeft plaatsgevonden, jeez.quote:
Volg je hem? Hij twittert nogal veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet gek, als er net een schietpartij heeft plaatsgevonden, jeez.
dat achtergrond was zo druk. en ws met de reden om de aandacht van het gezang weg te krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond die filmpjes achter wel heel tof. Maar het moet niet winnen
Nee, maar het lijkt me dat je nie twittert als er net zoiets is gebeurt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Volg je hem? Hij twittert nogal veel
ligt eraan. heb ooit met iemand aan de telefoon gezeten toen hij bezig was 2 man te folteren. bleek later uit politieonderzoekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat je nie twittert als er net zoiets is gebeurt.
Was dat in het voormalig Soviet Unie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt eraan. heb ooit met iemand aan de telefoon gezeten toen hij bezig was 2 man te folteren. bleek later uit politieonderzoek
Ja snap ik, maar ja... gebeurt er echt iets, en dan is ie stilquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat je nie twittert als er net zoiets is gebeurt.
hehe was in jouw brabantquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was dat in het voormalig Soviet Unie?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
Op de BBC meldde de commentator dat het gebruikelijk is dat gastlanden een spetterende act presenteren tijdens het tellen van de stemmen... "but Germany decided to break with that tradition".
Kan ook niet anders.quote:
BBCquote:
quote:
Ik kijk al jaren BBC. Vroegah Terry Wogan en nu Graham Nortonquote:
breda. was nog redelijk groot in t nieuws toen allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kan ook niet anders.Kun je ook zeggen welke stad/dorp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |