Omdat ze het leuk vinden.... ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Why?
De drie Jengelaars zijn toch al geelimineerd?
ik ook niet, het stond aan, mijn moeder zat half te kijken geloof ikquote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb niet eens gekeken, ik vond die voorronde waar het liedje gekozen werd meer dan voldoende
Ja ja, je viel mooi door de mandquote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, het stond aan, mijn moeder zat half te kijken geloof ik
inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe geen enkele zichzelf respecterende artiest wil daar toch heen?
Kom op zeg
Lipstick onquote:
Oh jawel, alleen een beetje uit genre '100% NL', echt gerenommeerde NL artiesten (Anouk, Within Temptation, Kane, Ilse deLange, Caro Emerald, etc. etc.) willen volgens mij idd hun vingers er niet aan branden.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe geen enkele zichzelf respecterende artiest wil daar toch heen?
Kom op zeg
quote:
Oh die Caro doos vind ik wel een echte songfestivaltroela, laten we die sturenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh jawel, alleen een beetje uit genre '100% NL', echt gerenommeerde NL artiesten (Anouk, Within Temptation, Kane, Ilse deLange, Caro Emerald, etc. etc.) willen volgens mij idd hun vingers er niet aan branden.
Ja nee echt, ik ben wel voor iets a la Turbo, of de Jeugd van Tegenwoordig of zo, in elk geval een act met zelfspot en humor, niet van die serieuze acts die ook nog eens serieus slecht zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
of, we sturen volgens jaar alleen een rubber kip, en meer niet, geen liedje, niets, als we aan de beurt zijn ligt er gewoon drie minuten een rubber kip op het podium
Heb je geeneens een nieuwe gemaakt voor die drie vissekoppen?quote:
neh, wist niet echt iets, hier, de drie Jompels:quote:Op zondag 15 mei 2011 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je geeneens een nieuwe gemaakt voor die drie vissekoppen?
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, wist niet echt iets, hier, de drie Jompels:![]()
![]()
Ik vond dat best een leuk nummerquote:Op zondag 15 mei 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest lachen om die puntmutsendingesen
Ja da's wel heel ironischquote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef oh-oh het volgende:
*proest*
Dat kickboxgala, de vechtpartij en de schietpartij vonden plaats op de Vredehof
Rustig aan hoor, je hebt er niks aan als je jezelf voorbij holtquote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef asfalthooligan het volgende:
middag
Zo ook weer wat bijgekomen heb weer een dip gehad van die klote burn out.
Teveel gedaan de laatste tijd denken van het kan wel ,maar nee.
vrijdag moest ik al 2 uren liggen s,middags .
S,avonds verjaardag en 5 uur zaterdag ochtend thuis.
13.00 uur er weer af en 19.00 uur er weer in en pas 10.00 uur zondag wakker bah./
En nog ben ik moe
Dat wordt hier via een stream kijken, het wordt nergens uitgezonden op tv helaas.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:07 schreef Mama_Mia het volgende:
hoi
Ik ga zo naar mijn ouders, Ajax - Twente kijken
Hier ook niet hoor, tenzij je Eredivisie Live hebt, of Sport 1 ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wordt hier via een stream kijken, het wordt nergens uitgezonden op tv helaas.
Als je Ziggo hebt, is een decoder genoeg. Even inloggen op Mijn Ziggo en je kan de wedstrijd 'bestellen' voor eenmalig 5.95 euro.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, tenzij je Eredivisie Live hebt, of Sport 1 ofzo
Dat kan sowiesoquote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt, is een decoder genoeg. Even inloggen op Mijn Ziggo en je kan de wedstrijd 'bestellen' voor eenmalig 5.95 euro.
Wij gaan ook kijken bij mijn vader
Whutquote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Pfffieuwww...
Via eredivisie live kan je al niet meer kijken (iig niet via 'uw provider'). De limiet was bereikt.
Gelukkig heeft UPC themakanaal en kan je het via On Demand gewoon eenmalig kijken...
Maar kun je de wedstrijd dan ook op tv kijken of alleen via internet?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan sowiesoJe kan gewoon bij Eredivisie Live een kijkcode kopen voor 1 wedstrijd.
Maar zonder abo / eenmalige aankoop is het hier ook nergens te kijken.
Dit is nu via de TV, maar ook al keek ik via internet kan ik het beeld/geluid alsnog gewoon via TV laten gaan. Maar echt via de site van Eredivisie Live was er voor UPC abonnees geen ruimte meer dus...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar kun je de wedstrijd dan ook op tv kijken of alleen via internet?
Dit is iig op tv, kijkt een stuk fijner.
Probeer het ff dan, de uitzending is al bezig. Ik kon gewoon geen eens een code meer kopen. Ik mag toch hopen dat ze wel ingecalculeerd hebben dat de mensen die al wél een code gekocht hebben ook gewoon toegang hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whut
Wij hebben een code gekocht... Kunnen we nu niet meer kijken![]()
Anders ga ik ze slaanquote:Op zondag 15 mei 2011 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Probeer het ff dan, de uitzending is al bezig. Ik kon gewoon geen eens een code meer kopen. Ik mag toch hopen dat ze wel ingecalculeerd hebben dat de mensen die al wél een code gekocht hebben ook gewoon toegang hebben
Ok duidelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is nu via de TV, maar ook al keek ik via internet kan ik het beeld/geluid alsnog gewoon via TV laten gaan. Maar echt via de site van Eredivisie Live was er voor UPC abonnees geen ruimte meer dus...
Ja! Ga je dan mee om ze te slaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Ok duidelijk
Ik hoop dat je code het doet Elies. Zou wel heel slecht zijn als ze die niet ingecalculeerd hebben...
Graag!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Ga je dan mee om ze te slaan?
Ik ben er overigens niet zelf mee bezig hoor; dat doen beeb & miniatuur
(want ik weet niet hoe het moet)
Beeb is voor Ajax, miniatuur en ik voor Twentequote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
Graag!
Zijn je beeb en miniatuur voor Ajax of Twente?
alle voetbalwedstrijden zijn kutwedstrijdenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Oognip het volgende:
Wat een kut wedstrijdwat heeft Twente slecht gespeeld bah
Het was een hele mooie goal. Jammer dat ie in eigen doel wasquote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Oognip het volgende:
voor kledingpatronen?quote:
Dat gaat helaas niet werken; moet een schaalverdeling overzetten op een metalen thermometerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Ynske het volgende:
voor kledingpatronen?
anders een a4 tje gebruiken en tegen t raam overtrekken
glasplaat/glazen snijplank met lampje eronder werkt ook
Ik denk dat beeb het gestolen heeftquote:Op zondag 15 mei 2011 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed zoeken dan maar
Hebben je miniatuurtjes misschien van dat spul, voor school?
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat beeb het gestolen heeft
We vieren trouwens ook vandaag onze huwelijksdag
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat beeb het gestolen heeft
We vieren trouwens ook vandaag onze huwelijksdag
Zou dat geen vreselijk zooitje geven op mijn keurig hoogglans wit gespoten thermometerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef Ynske het volgende:
Gefeliciteerd!
overtrekken werkt ook met bakpapier, en dat aan een kant inkleuren met houtskool
ai hoogglansquote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou dat geen vreselijk zooitje geven op mijn keurig hoogglans wit gespoten thermometer
Thnx allen; neem er een borrel op
BAM!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Oognip het volgende:
Whehehehe, thnx voor de samenvatting !quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was een hele mooie goal. Jammer dat ie in eigen doel was
Oh dat is ook knap kutquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo WJ had een leuk verjaardagsfeestje.![]()
Iedereen belde af.
Moest je mij maar uitnodigenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Iedereen belde af.
Vandeweek zat ie bij DWDD en was ie zijn tekst kwijt van die nieuwe maxima-rapquote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef oh-oh het volgende:
whehehe en Kleine Viezerik is dr ook en hij rapt over Maxima
Lekker danquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Iedereen belde af.
What's up?quote:
Fijn dat ze weer thuis is!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef nokwanda het volgende:
Vandeweek zat ie bij DWDD en was ie zijn tekst kwijt van die nieuwe maxima-rap
Zo, schone mamma is weer thuis. Die hebben we vanochtend opgehaald en thuis afgeleverd
Een van de schone zusjes was daar om haar te helpen bij de nieuwe medicatieregels en een van de kleinkinderen zou nog komen. Wist ze niet, was een verrassing. Hij woont nogal ver weg.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moest je mij maar uitnodigen![]()
Leuk van die mensen
Balen hè?quote:
Jaquote:
Ik las daarna pas de vorige pagina terug en je had het ook over die uitzending die ik aanhaalde, maar dan in de herhaling.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten is ook klah
![]()
Nok, fijn dat ze weer thuis is!
Ging ze nou voor aangepast wonen of niet?
Kleine Viezerik die zie je ineens echt overal he , geweldig![]()
Non en ik zijn fan
Hongerrrrr, en NokManda gaat nu pas koken (en wilde het perse zelf doen)quote:
Wat lang duurt smaakt lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hongerrrrr, en NokManda gaat nu pas koken (en wilde het perse zelf doen)
whehehehehee, geldt dat voor alles?quote:
Gewoon gebruik zoals nu de laptop. Je fokt wat, je speelt een spelletje, slaat foto's op, surft wat op innet, schrijft eens wat in Word en zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
tis een geinig speledingetje, meer niet, wat wil je er mee gaan doen?
Is het niet mogelijk om er een muis of toetsenbord op aan te sluiten?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
typen op dat touchscreen word je in ieder geval al snel beu, voor wat fokken en spelletjes is het wel een leuk ding
het is zeker geen vervanger voor een laptop
Thanks... hmm, nou, dan vrees ik dat ik het NokManda uit zijn hoofd moet gaan pratenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
er zitten geen usb poorten op, je zal dan een bluetooth toetsenbord moeten halen
een muis gaat niet lukken volgens mij, want er is geen pijltje op je scherm
of dit:quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thanks... hmm, nou, dan vrees ik dat ik het NokManda uit zijn hoofd moet gaan praten
Schoon zusje heeft er een en die is er helemaal blij mee, maar die gebruikt het vast heel anders dan wij het zouden gebruiken.
Bijna alles!quote:
idd, en flashgames kun je er ook niet op spelenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
typen op dat touchscreen word je in ieder geval al snel beu, voor wat fokken en spelletjes is het wel een leuk ding
het is zeker geen vervanger voor een laptop
Ga met dat arme beest naar buiten.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb de fout gemaakt Boor gister en vandaag aan een touwtje in de tuin te laten lopen.
Nu worden we echt knettergek van het geblèr![]()
Hij ligt op zijn rug voor de achterdeur te krijsen, poten in de lucht, drama ten top.
Echt om gek van te worden, een haast constante sirene. Help.
Ik wou net zeggen. Niet zo liegen Zwabquote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of dit:
[ afbeelding ]
http://store.apple.com/nl/product/MC533B/A
Even nuanceren; hier ben ik het ook mee eensquote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb er een maar het is wat Zwabber al zegt geen vervanging voor pc.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een hardcore textverwerkingsgenot zal dat zijn, en dat voor al 70 euro!
Heuj, dat was gewoon de eerste die ik tegenkwam op google, zal heus niet de enige zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehequote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb de fout gemaakt Boor gister en vandaag aan een touwtje in de tuin te laten lopen.
Nu worden we echt knettergek van het geblèr![]()
Hij ligt op zijn rug voor de achterdeur te krijsen, poten in de lucht, drama ten top.
Echt om gek van te worden, een haast constante sirene. Help.
Lijikt me ook niet fijn typenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
dan zou ik nog eerder gaan voor een asus eee pad transformer
[ afbeelding ]
ook geen vervanging voor een laptop, maar je kan er meer mee dan met een ipad, het heeft alleen niet dezelfde patsfactor bij e vrienden
Crap, zit ik de Da Vinci Code te kijken, en tis knap maar tis waar, de film is NOG slecher als het boekquote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef tombolafan het volgende:
oh-oh, acteurs uit Modern Family by extreme home make-over
maar dat vind je sowieso al in vrij weinig laptops, ik geloof dat mijn lenovo een van de weinige is die een lekker ouderwetse ramplank heeftquote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Lijikt me ook niet fijn typen. Heb op m'n werk een ouderwetsch zwaar keyboard met echte toetsen, typt heerlijk.
Wat denigrerendquote:Op zondag 15 mei 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
spoiler, Leonardo da Vinci gaat dood!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, zit ik de Da Vinci Code te kijken, en tis knap maar tis waar, de film is NOG slecher als het boek
ik heb juist zo'n toetsenbordquote:Op zondag 15 mei 2011 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat vind je sowieso al in vrij weinig laptops, ik geloof dat mijn lenovo een van de weinige is die een lekker ouderwetse ramplank heeft
Ze zijn ook al weg nuquote:Op zondag 15 mei 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, zit ik de Da Vinci Code te kijken, en tis knap maar tis waar, de film is NOG slecher als het boek
ik heb ook niets tegen de ipad, maar dat toetsenbord (en de ipad uberhaupt) is natuurlijk niet geschikt voor uren typenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat denigrerend
Sommigen geven 70 euro uit aan elektronica, anderen aan kleurpotloden. Deal with it.
En ja ik heb er een
Nee, maar gezien het feit dat iedereen het hier met elkaar eens is dat de Ipad geen vervanging is voor een laptop was je sneer een tikkie overbodigquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ook neits tegen de ipad, maar dat toetsenbord (en de ipad uberhaupt) is natuurlijk niet geschikt voor uren typen
Hoe is het met Billy?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ah flikker op, ik heb een heerlijke hersenloze zondag vandaag
Awwwww2quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Billy is heel zielig, hij kan met geen mogelijkheid poepen vandaag vanwege de korsten op de wonden. En ik lijd mee want hij ruft ontieglijk en wijkt niet van mijn zijde
dat kan gewoon ookquote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Op de Ipad kun je wel keileuk online Pictionary spelen![]()
Ik hoef dr geen
arm ding!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Billy is heel zielig, hij kan met geen mogelijkheid poepen vandaag vanwege de korsten op de wonden. En ik lijd mee want hij ruft ontieglijk en wijkt niet van mijn zijde
maar ik hou van sarcasmequote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, maar gezien het feit dat iedereen het hier met elkaar eens is dat de Ipad geen vervanging is voor een laptop was je sneer een tikkie overbodig
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Strakjes haal ik voor we gaan wandelen de korsten dr af en smeer ik m goed in met vaseline, dan wil het vast wel , want ik heb geen zin in een ruftende Bil in bed de hele nacht
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:18 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, Borrie Bler was het toch. Neem die kat mee stappen joh. Bacardicat van maken.
Hier zomaar een doorbraak. Donna was straks Purrrs kont aan het wassen en opeens eten die twee graag samen.
Het is altijd een verrassing.quote:
Fijn AH, dat Dolfje zo goed gaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Trouwens nog een update over dolfje
Meneer heeft de leiding wat genomen en strontjaloers.
Zit 1 van de 2 bij mij of in zijn doos jaagt ie ze weg .
Verders kan die het heel goed vinden met die 2 zelfs neusje neusje kopjes geven enz.
Weet precies nu het geluid van de scooter en zit dus al klaar als ik thuis kom vaak.
Ook weet ie waneer ik weg ga en zit ie vaak al in de gang van zich zelf.
Hij blijft wat angstig ,maar het word minder.
Verders is ie heel erg aandachts gek knuffelen aaien enz en het liefst de hele dag en loopt me zowat continu achter na.
Is zijn eten op duikt ie zelf wel in de zak of haalt me op.
Het gaat dus super met hem
Hey lieverd, hoe is het weer thuis te zijn?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies en Beeb gefeliciteerd met jullie huwelijksdag
Greys succes met Boor
En ik wil slapen vannacht
Ja, want je zou nu even goed bij moeten slapen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben heel blij om thuis te zijn. De katten zijn er ook weer
In het z-huis sliep ik al niet maar hier heb ik afgelopen nacht helemaal niet geslapen dus ik hoop heel erg dat het vannacht beter gaat.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:40 schreef Oognip het volgende:
Er zitten Ajax supporters naast me in de trein van Utrecht naar Enschede
Zullen ze gaan rellen in Enscbede?
Joh?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]misschien gaan ze gewoon naar huis? Niet alle Ajax supporters wonen in Amsterdam
Medicijnen wel netjes ingenomen al die tijd? Of zijn die al op? Anders maar weer even naar de HA lijkt me.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
Mijn misselijkheid is weer met vlagen terug aan het komen
Jaa heb ik zeker gedaan maar de laatste is al 1.5 week op. Als ik een glas drinken achter elkaar op drink of op normaal tempo eet, word ik het al. Ik kijk het nog even aan en als het niet vanzelf ophoudt ga ik weer naar de huisarts. Kan ie meteen mijn oren uitspuitenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Medicijnen wel netjes ingenomen al die tijd? Of zijn die al op? Anders maar weer even naar de HA lijkt me.
Karel Bin Laden moest het weer eens verstieren netquote:
Waardoor slaap je niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben heel blij om thuis te zijn. De katten zijn er ook weer
In het z-huis sliep ik al niet maar hier heb ik afgelopen nacht helemaal niet geslapen dus ik hoop heel erg dat het vannacht beter gaat.
Dame, ik mail je van de week even.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Karel Bin Laden moest het weer eens verstieren net
[..]
Waardoor slaap je niet?
Ja, nice. Wil ook wel graag weten hoe het er bij jullie voor staat.quote:
Oh heerlijk, de Harz is zo mooi! Heerlijk wandelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, nice. Wil ook wel graag weten hoe het er bij jullie voor staat.
En hey! We gaan een lang weekend naar de Harz. NokManda heeft op hotelkamerveiling.nl een B&B weekend voor ¤ 38,- voor 2 personen gekocht/gewonnen. Dus gaan we eindelijk ook eens bij Paderborn naar Kasteel Wewelsburg. Wil ik al jaren
Goed he!
Wauw, dat klinkt goedquote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef nokwanda het volgende:
Ja, nice. Wil ook wel graag weten hoe het er bij jullie voor staat.
En hey! We gaan een lang weekend naar de Harz. NokManda heeft op hotelkamerveiling.nl een B&B weekend voor ¤ 38,- voor 2 personen gekocht/gewonnen. Dus gaan we eindelijk ook eens bij Paderborn naar Kasteel Wewelsburg. Wil ik al jaren
Goed he!
Dat heeft ie nog niet gekregen, want hij wilde niet wakker gemaakt worden vanmorgen (hij was zó moe van gisteren) en Christan is naar school, dus nu moet ie wachten tot vanmiddag, als het kind weer thuis isquote:Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Doe mij die chocopunt maar.
Gefeli![]()
En wat was het cadeautje nou?
Geef Chico maar een eigen punt hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Happy B-Day Qtel, doe mij die witte sjokla maar, dat vindt Chico zo lekker
Oh nou ja had ie maar een makkelijk te spellen username moeten nemen, whatever hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 08:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geef Chico maar een eigen punt hoor
Enne het is qltel
Een of andere nerdnaam die is blijven hangen van voordat internet internet werd of zo. Ik vind het ook niksquote:Op maandag 16 mei 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ja had ie maar een makkelijk te spellen username moeten nemen, whatever hoor
Groot gelijk, die pubers ook altijd met hun dwarse buienquote:Op maandag 16 mei 2011 08:56 schreef Muis006 het volgende:
Percy is aan het puberen, meneer blieft zijn brokjes niet. Dentasticks en consorten gaan er probleemloos in, maar zet zijn brokjes voor hem neer en hij eet met lange tanden.
Dus nu heeft 'ie maar een paar brokjes op en hij krijgt vanavond pas weer. Pech gehad.
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:56 schreef Muis006 het volgende:
Percy is aan het puberen, meneer blieft zijn brokjes niet. Dentasticks en consorten gaan er probleemloos in, maar zet zijn brokjes voor hem neer en hij eet met lange tanden.
Dus nu heeft 'ie maar een paar brokjes op en hij krijgt vanavond pas weer. Pech gehad.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij lusten hun teringdure Lukullus brokken ineens niet meer.
Maar dan eten ze maar geen ontbijt hoor.
Chico at ze net allemaal op, nadat ie zn eigen ontbijt op had.
Want die krijgt nature diet lam en rijst ontbijt.
Voor tandeloze hondjes![]()
Maar die grote harde brokken gingen dr zo achteraan
Ja daar wil ik voor de winter wel het liefst minstens een kilo bij hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]Chico de vreetmachine. Maar hij mocht wel wat aankomen toch?
Wat zeg je het weer poetisch.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar wil ik voor de winter wel het liefst minstens een kilo bij hebben.
Billy poept niet, dus daar hoeft ook niet noodzakelijk vulling in
quote:
Hij zal vanavond zijn koffer pakken en morgen jouw kant op verhuizen zegt iequote:
Ja da's wel waar, anders zit ie dadelijk verstopt en dan mag je met zo'n rood ding op een stok (hoeheetdatookalweer) aan de gang.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Beter dan dat die van mij niet hoeft te vreten voor ie zich weer een beetje leegschijt toch?
Een plopperquote:
Amai das Belgisch geloof ik.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek net op mn bankrekening en ik moest een beetje huilen.
Er staat gewoon bij mn transacties dat ik op vrijdag de dertiende maar liefst drie Marco Borsato kaarten kocht
Oja, en ons vertellen dat je naar Prince gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Sandor is al zindelijk , die gebruikt zelfs geen plasmatten meer![]()
Er staat gewoon bij mn transacties dat ik op vrijdag de dertiende maar liefst drie Marco Borsato kaarten kocht
quote:
Je moet ze ook niet opetenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Sommige dingen kun je beter ook niet vertellen op het net![]()
Maar ik zit er echt mee in mn maag
IK zie het, dat is al erg genoegquote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet opeten![]()
Trouwens, wie ziet jouw afschriften nou? Als je niks had gezegd hier had niemand het geweten
Kutquote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Hee Qwee, tnx, hoe is het met jou en je achterpoot?
Nja, Sandor gebruikte die matjes dus ook maar 2 weken of zo, Billy ook, en daarna alles buiten.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik gebruik nooit plasmatten, hij moet gewoon gelijk buiten zeiken. Als ik de balkondeur open heb, loopt hij wel gewoon zelf naar buiten toe. Maar als de deur dicht zit, geeft hij het niet aan als hij moet zeikenHij schijt wel altijd buiten gelukkig
Oh god alleen al van het muziekje op de site ging ik gillenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef Maes het volgende:
Ik heb net hier allemaal lekkers besteld voor mijn werk, dat wordt smullen a.s. donderdag
Ik heb het geluid uit staanquote:Op maandag 16 mei 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god alleen al van het muziekje op de site ging ik gillen
quote:
Ik niet, mijn leidinggevende omdat we ISO gecertificeerd zijn, ik mocht de tractatie uitzoeken en het is weer eens wat anders dan een taartjequote:Op maandag 16 mei 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lucky you!
Waarom ga je trakteren op je werk?
Dat klinkt niet fijn nee. Het heeft tijd nodig maar ja, dat wil je niet natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
Kut
Vandaag voor 2de x bij fysio geweest maar het is stijf, pijnlijk, dik, ect. Het wil dus vooralsnog niet echt lukken. Afgelopen vrijdag naar de gipskamer geweest en een tubigrip gehaald voor het vocht. Maar ff afwachten hoe en wat![]()
Al heb ik wel het idee dat hij wel iets minder stijf begint te worden... maar helaas niet minder pijnlijk.
Ah ja, zeker weten, ik wou dat wij es wat anders kregen dan die eeuwige vlaaiquote:Op maandag 16 mei 2011 10:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik niet, mijn leidinggevende omdat we ISO gecertificeerd zijn, ik mocht de tractatie uitzoeken en het is weer eens wat anders dan een taartje
Q kennende?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn nee. Het heeft tijd nodig maar ja, dat wil je niet natuurlijkSterkte! Loop je wel los nu?
Tent, lokken, jeweetzquote:
Mijn geluid staat best hard , ik viel echt bijna achteroverquote:
Jezus fuck, dat ze sterven met hun hoerenfietsenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:03 schreef Nonneke het volgende:
nah, je foto zit er niet eens tussen oh-oh, wel een chi met een groot hoofd en een taartje
echt hequote:Op maandag 16 mei 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, dat ze sterven met hun hoerenfietsen![]()
![]()
Dat ik dr maar nergens tegen mag komen die Quintyquote:Op maandag 16 mei 2011 11:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt hetis allemaal die quinty dr schuld, de bitch
![]()
Hij heeft natuurlijk hongerquote:Op maandag 16 mei 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Owww mèn, eerst vreet ie zn dure lukullus niet, nu loopt ie onwijs te stieren, in glazen deuren te bijten, nietjes bijna door te slikken, dat wordt nog een lange dag met Sjon
Wat dacht je van tot ze niet meer knikken?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
oh-oh hoe lang moet ik die tape in zn oortjes houden..heb nu dus alleen aan de binnenkant.
Ja maar hij wilde zn brokken niet hequote:
Twee jaar jonger dan ik, ik heb een jongere vent aan de haak geslagenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:41 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, gefeliciteerd met qtel. Hoe oud wordt ie nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
De steenpuist op zijn kont is een aardig abces, heb ik begrepen. Hmmmm, zit net aan mijn boetrhammetjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli met qltel![]()
En waarom kan oh oh's hondje niet poepen?![]()
Gadverquote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De steenpuist op zijn kont is een aardig abces, heb ik begrepen. Hmmmm, zit net aan mijn boetrhammetje
Neehee, da's op zich zielig, maar ik las bij teruglezen iets met ruften enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Tis geen steenpuist hoor, en nu zijn het vooral de korsten die zeer doen![]()
Ik ben blij dat jij dr om kan lachen Ing
Psies, ik vind het zelf ook echt wel even lekker nu.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
Aan het eind van de week wordt het weer heet. Dus nu lekker water voor de planten.
Ik heb drie kaarten, ik wilde jou en Strega verrassen!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef Pagan het volgende:
Gefeliciteerd met qltel zo goed geschreven?
Wat leuk dat je naar marco borsato gaat oh-oh, dat had ik niet achter je gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |