Oh dat is ook knap kutquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo WJ had een leuk verjaardagsfeestje.![]()
Iedereen belde af.
Moest je mij maar uitnodigenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Iedereen belde af.
Vandeweek zat ie bij DWDD en was ie zijn tekst kwijt van die nieuwe maxima-rapquote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef oh-oh het volgende:
whehehe en Kleine Viezerik is dr ook en hij rapt over Maxima
Lekker danquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Iedereen belde af.
What's up?quote:
Fijn dat ze weer thuis is!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef nokwanda het volgende:
Vandeweek zat ie bij DWDD en was ie zijn tekst kwijt van die nieuwe maxima-rap
Zo, schone mamma is weer thuis. Die hebben we vanochtend opgehaald en thuis afgeleverd
Een van de schone zusjes was daar om haar te helpen bij de nieuwe medicatieregels en een van de kleinkinderen zou nog komen. Wist ze niet, was een verrassing. Hij woont nogal ver weg.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moest je mij maar uitnodigen![]()
Leuk van die mensen
Balen hè?quote:
Jaquote:
Ik las daarna pas de vorige pagina terug en je had het ook over die uitzending die ik aanhaalde, maar dan in de herhaling.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten is ook klah
![]()
Nok, fijn dat ze weer thuis is!
Ging ze nou voor aangepast wonen of niet?
Kleine Viezerik die zie je ineens echt overal he , geweldig![]()
Non en ik zijn fan
Hongerrrrr, en NokManda gaat nu pas koken (en wilde het perse zelf doen)quote:
Wat lang duurt smaakt lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hongerrrrr, en NokManda gaat nu pas koken (en wilde het perse zelf doen)
whehehehehee, geldt dat voor alles?quote:
Gewoon gebruik zoals nu de laptop. Je fokt wat, je speelt een spelletje, slaat foto's op, surft wat op innet, schrijft eens wat in Word en zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
tis een geinig speledingetje, meer niet, wat wil je er mee gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |