Omdat ze het leuk vinden.... ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Why?
De drie Jengelaars zijn toch al geelimineerd?
ik ook niet, het stond aan, mijn moeder zat half te kijken geloof ikquote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb niet eens gekeken, ik vond die voorronde waar het liedje gekozen werd meer dan voldoende
Ja ja, je viel mooi door de mandquote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, het stond aan, mijn moeder zat half te kijken geloof ik
inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe geen enkele zichzelf respecterende artiest wil daar toch heen?
Kom op zeg
Lipstick onquote:
Oh jawel, alleen een beetje uit genre '100% NL', echt gerenommeerde NL artiesten (Anouk, Within Temptation, Kane, Ilse deLange, Caro Emerald, etc. etc.) willen volgens mij idd hun vingers er niet aan branden.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe geen enkele zichzelf respecterende artiest wil daar toch heen?
Kom op zeg
quote:
Oh die Caro doos vind ik wel een echte songfestivaltroela, laten we die sturenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh jawel, alleen een beetje uit genre '100% NL', echt gerenommeerde NL artiesten (Anouk, Within Temptation, Kane, Ilse deLange, Caro Emerald, etc. etc.) willen volgens mij idd hun vingers er niet aan branden.
Ja nee echt, ik ben wel voor iets a la Turbo, of de Jeugd van Tegenwoordig of zo, in elk geval een act met zelfspot en humor, niet van die serieuze acts die ook nog eens serieus slecht zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
of, we sturen volgens jaar alleen een rubber kip, en meer niet, geen liedje, niets, als we aan de beurt zijn ligt er gewoon drie minuten een rubber kip op het podium
Heb je geeneens een nieuwe gemaakt voor die drie vissekoppen?quote:
neh, wist niet echt iets, hier, de drie Jompels:quote:Op zondag 15 mei 2011 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je geeneens een nieuwe gemaakt voor die drie vissekoppen?
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, wist niet echt iets, hier, de drie Jompels:![]()
![]()
Ik vond dat best een leuk nummerquote:Op zondag 15 mei 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest lachen om die puntmutsendingesen
Ja da's wel heel ironischquote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef oh-oh het volgende:
*proest*
Dat kickboxgala, de vechtpartij en de schietpartij vonden plaats op de Vredehof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |