Dat heeft ie nog niet gekregen, want hij wilde niet wakker gemaakt worden vanmorgen (hij was zó moe van gisteren) en Christan is naar school, dus nu moet ie wachten tot vanmiddag, als het kind weer thuis isquote:Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Doe mij die chocopunt maar.
Gefeli![]()
En wat was het cadeautje nou?
Geef Chico maar een eigen punt hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Happy B-Day Qtel, doe mij die witte sjokla maar, dat vindt Chico zo lekker
Oh nou ja had ie maar een makkelijk te spellen username moeten nemen, whatever hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 08:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geef Chico maar een eigen punt hoor
Enne het is qltel
Een of andere nerdnaam die is blijven hangen van voordat internet internet werd of zo. Ik vind het ook niksquote:Op maandag 16 mei 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ja had ie maar een makkelijk te spellen username moeten nemen, whatever hoor
Groot gelijk, die pubers ook altijd met hun dwarse buienquote:Op maandag 16 mei 2011 08:56 schreef Muis006 het volgende:
Percy is aan het puberen, meneer blieft zijn brokjes niet. Dentasticks en consorten gaan er probleemloos in, maar zet zijn brokjes voor hem neer en hij eet met lange tanden.
Dus nu heeft 'ie maar een paar brokjes op en hij krijgt vanavond pas weer. Pech gehad.
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:56 schreef Muis006 het volgende:
Percy is aan het puberen, meneer blieft zijn brokjes niet. Dentasticks en consorten gaan er probleemloos in, maar zet zijn brokjes voor hem neer en hij eet met lange tanden.
Dus nu heeft 'ie maar een paar brokjes op en hij krijgt vanavond pas weer. Pech gehad.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij lusten hun teringdure Lukullus brokken ineens niet meer.
Maar dan eten ze maar geen ontbijt hoor.
Chico at ze net allemaal op, nadat ie zn eigen ontbijt op had.
Want die krijgt nature diet lam en rijst ontbijt.
Voor tandeloze hondjes![]()
Maar die grote harde brokken gingen dr zo achteraan
Ja daar wil ik voor de winter wel het liefst minstens een kilo bij hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]Chico de vreetmachine. Maar hij mocht wel wat aankomen toch?
Wat zeg je het weer poetisch.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar wil ik voor de winter wel het liefst minstens een kilo bij hebben.
Billy poept niet, dus daar hoeft ook niet noodzakelijk vulling in
quote:
Hij zal vanavond zijn koffer pakken en morgen jouw kant op verhuizen zegt iequote:
Ja da's wel waar, anders zit ie dadelijk verstopt en dan mag je met zo'n rood ding op een stok (hoeheetdatookalweer) aan de gang.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Beter dan dat die van mij niet hoeft te vreten voor ie zich weer een beetje leegschijt toch?
Een plopperquote:
Amai das Belgisch geloof ik.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek net op mn bankrekening en ik moest een beetje huilen.
Er staat gewoon bij mn transacties dat ik op vrijdag de dertiende maar liefst drie Marco Borsato kaarten kocht
Oja, en ons vertellen dat je naar Prince gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Sandor is al zindelijk , die gebruikt zelfs geen plasmatten meer![]()
Er staat gewoon bij mn transacties dat ik op vrijdag de dertiende maar liefst drie Marco Borsato kaarten kocht
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Sandor is al zindelijk , die gebruikt zelfs geen plasmatten meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |