quote:Op maandag 16 mei 2011 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een koffiemok naar binnen schuiven!
http://www.cutecotton.nl/ hier zijn er veel te koop met duidelijke uitlegquote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.
mooie gelegenheid voor een brief aan je baas met een goeie reden waarom er eindelijk eens plastic bekertjes moeten komenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Kartonnen bekertjes hier op werk. Dat houdt nooit
Vanyel: als het zo erg is kan je ook proberen om met ibuprofen het een beetje binnen de perken te houden. Ik merkt het hier meteen als ik dat niet gebruik. Durfde een tijdje niet eens met tampons te lopen zonder maandverband er extra bij en dan nog ging het wel eens mis...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ook wel het idee dat het nu duidelijk qua hoeveelheid minder wordt in vergelijking met de eerste keren. Er is dus hoop!I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ik weet niet of de oefeningen niet werken. Verder heb ik geen klachten eigenlijk.. Voorheen was alles een beetje te strak gespannen in dat gebied, dus het is sowieso een groot verschil. Het is een beetje dat zgn komkommer-in-de-gang-gebeuren..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef pessie het volgende:
Fr je meisje gaat goed! Fijn!
Mor, werken de oefeningen niet? Anders een idee om met een bekkentherapeut te overleggen?
Ik heb een keer ergens gelezen dat het ook minder kan worden als je je bekkenbodem sterk hebt. Hier is trouwens 4 dagen hevig en dan 4 dagen bijna niets.
Heb je dan wel de juiste maat?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de oefeningen niet werken. Verder heb ik geen klachten eigenlijk.. Voorheen was alles een beetje te strak gespannen in dat gebied, dus het is sowieso een groot verschil. Het is een beetje dat zgn komkommer-in-de-gang-gebeuren..Maar alleen met tampons
Maar maak je je nog zorgen of heb je het gevoel nu ze er is dat het wel goed zit? Het jij thuis en zij in het ziekenhuis is niet ideaal natuurlijk hierin ook.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb wel het idee dat het goed zit.Maar vind het ook wel spannend wanneer ze naar huis mag
We krijgen nog een paar uur couveuse nazorgquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zo'n klein hoopje mens mee naar huis nemen is ook spannend zonder kraamzorg tegen die tijd, maar misschien kan je hier van te voren nog met iemand over praten? Is er geen maatschappelijk werk o.i.d. voor de ouders met baby's op de couveuse afdeling?
Met beide handen aangrijpen hoor!! Ook al denk je tegen die tijd dat het niet nodig is, TOCH DOEN!!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
We krijgen nog een paar uur couveuse nazorg
Die zijn net afgeschaftquote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mooie gelegenheid voor een brief aan je baas met een goeie reden waarom er eindelijk eens plastic bekertjes moeten komen
Je zou toch denken dat een HA dat wel weet. Stom zeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn HA had mij domperidon voorgeschreven tegen de misselijkheid.
Euh heel leuk maar dat is toch melkproductie verhogend en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
Nu moet ik nog een dag wachten op een nieuw recept
De eerste dagen ontvouwen baby's zich is mijn ervaringquote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe snel dat gaat. Ik vond dat ze in 1 week al veel gegroeid was
Tja.. wel al eentje groot dan voor de bevalling. Ik kijk het nog even aanquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Je moet wel opschakelen hoor. Ik heb nu 2 maten groter gekocht.
Aan de pil doe ik al een jaar of 12 niet meer, daar ligt het iig niet aan.
Lastig is dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet waar de aardbeving was, maar de tsunami is gearriveerd hoor.
Dottir heeft zichzelf overtroffen vandaag op t kdv. Het rare kind dronk bij de eerste voeding 200ccAls dat geen spekkie wordt..
Helaas kolfde ik dus wel weer op 1 dag dik 50cc minder dan zij dronk
Geen tips verder.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Solagratia het volgende:
Hebben jullie nog tips? Amy eet nog slechter dan anders.
Vanochtend heeft ze 130 cc gedronken en rond 12:00 100 cc pap. Daarna niets meer. Ze wil niets. Ze is niet meer ziek, alleen wat mopperig. Maar stond vandaag wel ineens in de box. Lijkt alsof ze door het overgeven nog meer een afkeer heeft.
Helemaal overheen gelezen! Wat fijn! Mijn afstuderen was een groot drama. Pff, ik ben blij dat ik dat nooit meer hoef te doen. Nou ja, ik moet nog wel promoveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Solagratia het volgende:
En even een juichje voor mezelf. Ik ben vandaag afgestudeerd met een 7.3. Na 5 jaar eindelijk klaar!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Solagratia het volgende:
Wat goed FR dat ze weer zo goed is gegroeid! Gaat goed hard of niet?
Fannetje, ik heb helaas geen tips voor je. Je kan een rietjesbeker proberen. Maar als het erop lijkt dat ze het gewoon niet lekker vindt, dan heeft dat ook weinig zin. Heb je al meerdere soorten thee geprobeerd? En anders wat yoghurt o.i.d. geven dat is ook vocht. Of komkommer ofzo.
Amy eet ook helemaal geen brood nee. Ik geef het voor de sier, maar ze likt er hoogstens aan. Ik eet meestal zelf mee, maar ook dat maakt geen verschil.
En even een juichje voor mezelf. Ik ben vandaag afgestudeerd met een 7.3. Na 5 jaar eindelijk klaar!
Lastig, zeg. Ze sabbelt dan op haar handjes of zo? En ze drinkt op andere momenten wel goed aan de borst?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef huuphuup het volgende:
Ze heeft wel zo nu en dan kuren waarbij ze hongersignalen afgeeft maar niet aan de borst wilals dat zo doorgaat dan bel ik binnenkort de lactatiekundige maar eens voor advies.
Ik mis je en je humor. Niet te druk toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben vooral druk... Niets aan de hand verder. Het loopt gewoon, ik heb niet echt iets bijzonders te melden.
Ik mis(te) je!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon druk op mn werk.. en in de avond bezig met kinderen, achter mn huishouden aanlopen, of rennen buiten.. er blijft weinig tijd over.
En buiten dat... Dr zijn ook geen lekkere rellen ofzo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon druk op mn werk.. en in de avond bezig met kinderen, achter mn huishouden aanlopen, of rennen buiten.. er blijft weinig tijd over.
En buiten dat... Dr zijn ook geen lekkere rellen ofzo.
Dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]!
Claudia ik verplaats dr wel even mee naar het bv topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |