Ik denk het niet. Hij heeft laatste paar wedstrijden niet het niveau gehaald wat die kan halen. Denk niet dat een grootte club hem op dit moment wilt hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef TLC het volgende:
Dit was denk ik de laatste wedstrijd van Ruiz voor Twente.
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe laat ze daar nou verwacht wordenquote:
Dan moet Janssen weg gaan en daar hebben ze al een andere Janssen voor terug, hoewel minder en anders verwacht ik door alleen hem geen terugval. De Jong ontwikkelt zich nog wat meer en je hebt eigenlijk een even sterk team.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef Morendo het volgende:
Ik vrees dat Twente volgend seizoen een terugval heeft.
Janssen is wel iemand die het verschil kan maken, méér dan een van de andere huidige Twente-spelers dit kan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moet Janssen weg gaan en daar hebben ze al een andere Janssen voor terug, hoewel minder en anders verwacht ik door alleen hem geen terugval. De Jong ontwikkelt zich nog wat meer en je hebt eigenlijk een even sterk team.
* MaLo aait skv over de bolquote:
Ik las dat Villareal hem wil binnenhalen volgens de Spaanse media. Die had indruk op ze gemaakt toen in de kwartfinale.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij heeft laatste paar wedstrijden niet het niveau gehaald wat die kan halen. Denk niet dat een grootte club hem op dit moment wilt hebben.
Middenmote spanje/engeland/duitsland gaat ruiz echt niet heen
Dies liefquote:Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb de perfecte smiley ervoor: [ afbeelding ]
Daarnaast hebben we Janko nog en Bajrami die gaan volgend seizoen knallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moet Janssen weg gaan en daar hebben ze al een andere Janssen voor terug, hoewel minder en anders verwacht ik door alleen hem geen terugval. De Jong ontwikkelt zich nog wat meer en je hebt eigenlijk een even sterk team.
Precies! En de beker is natuurlijk ook een echte hoofdprijs. Laat de prestatie van Twente van vandaag daar vooral niet aan afdoen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed seizoen gedraaid Twente. Helaas voor jullie zijn er te veel punten achterwege gebleven
chapeau voor de inzet
Waarom zouden ze terugzakken naar de subtop?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef Schanulleke het volgende:
Hopen voor jullie dat het waarschijnlijke vertrek van Janssen en Ruiz zodanig is op te vangen dat jullie de komende jaren blijven meedoen in de subtop,
Dit. Jammer dat Ajax het stokje overneemt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Frutsel het volgende:
Jammer jongens... slechte wedstrijd... heeft niet zo mogen zijn al is een 2e plaats, de JCschaal en de beker natuurlijk bijzonder mooi. Hadden we vooraf van het seizoen ook wel voor getekend. Hopelijk een mooie tegenstander voor de CL.
Balen dat we tegen Graafschap en Roda punten hebben verspeeld... en dan altijd zuur om op het eind te verliezen. Maar desondanks een topseizoen vond ik, Afwachten wie d'r blijven en wie niet.
Waarom zul je het in vredesnaam De Zeeuw niet gunnen? Sympathieke kerel...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou, ik vind in ieder geval wel dat Ajax goed heeft gespeeld vandaag, en ik vind het voetbal onder De Boer een stuk prettiger aan te zien dan daarvoor. Ik gun het voornamelijk bepaalde spelers niet (De Zeeuw, Vertonghen) en de supporters die al jaren zeggen dat ze 'wel even' kampioen worden. De gewone Ajax supporter, gefeliciteerd![]()
Jouw mening.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom zul je het in vredesnaam De Zeeuw niet gunnen? Sympathieke kerel...
Dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef kastanova het volgende:
Op basis van het gehele seizoen hadden we het kampioenschap verdiend. Op basis van de wedstrijd vandaag echter verdiend verloren. Heel erg au, maar Ajax gefeliciteerd.
Je snapt het verschil tussen verleden en toekomst?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarom zouden ze terugzakken naar de subtop?
Als er 1 club de laatste seizoenen tot de top van Nederland gerekend moet worden is Twente dat wel.
Wat heeft dat er nu mee te makenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen verleden en toekomst?
De vraag is welke aanleiding jij ineens ziet om te praten over 'hopen dat ze de komende jaren blijven meedoen in de subtop '. Ten eerste zijn ze geen subtop dit seizoen en ten tweede zie ik niet in waarom dat volgend jaar per se zo zal zijn. Alsof ze nog nooit aangetoond hebben het verlies van een paar spelers op te kunnen vangen. Sowieso is het nog maar zeer de vraag of Ruiz vertrekt.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen verleden en toekomst?
Tja. Dat ligt elkaar niet zo he. Hoewel ik het mooi vind voor de heraclieden dat ze europees voetbal hebben.quote:
Alsof dat povere elftal de playoffs wint.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja. Dat ligt elkaar niet zo he. Hoewel ik het mooi vind voor de heraclieden dat ze europees voetbal hebben.
Het is duidelijk dat een vertrek van Theo Janssen of van Ruiz niet met spelers van een gelijke kwaliteit opgevangen kan worden. Zeker als Twente een zware tegenstander loot in de voorronde CL. Dan zal Twente een stapje terug moeten doen. Vervolgens is het de vraag of de rest van de selectie die nieuwe status wel kan rijmen met het zelfbeeld. Een leegloop dreigt. Het is dus reëel om de hoop uit te spreken dat Twente zich de komende jaren kan handhaven in de subtop.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De vraag is welke aanleiding jij ineens ziet om te praten over 'blijven meedoen in de subtop '. Ten eerste zijn ze geen subtop dit seizoen en ten tweede zie ik niet in waarom dat volgend jaar per se zo zal zijn. Alsof ze nog nooit aangetoond hebben het verlies van een paar spelers op te kunnen vangen. Sowieso is het nog maar zeer de vraag of Ruiz vertrekt.
Dat absoluut! Voor een club als Twente is dit zeker een topseizoen!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ondanks vandaag een slechte wedstrijd, jullie (spelers) leken niet hun zelf/heel zenuwachtig.. toch een prachtig seizoen2 prijzen en voorronde CL. Mag je trots op zijn
Oh? Jij weet wie er komen als opvolging? Jij weet nu al dat ze nooit zo goed kunnen zijn? Dat werd ook gezegd over Arnautovic, Elia, Stoch etc. Twente is de laatste jaren structureel bovenin te vinden, dus ik zie niet in waarom ze nu ineens subtop zouden worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat een vertrek van Theo Janssen of van Ruiz niet met spelers van een gelijke kwaliteit opgevangen kan worden. Zeker als Twente een zware tegenstander loot in de voorronde CL. Dan zal Twente een stapje terug moeten doen. Vervolgens is het de vraag of de rest van de selectie die nieuwe status wel kan rijmen met het zelfbeeld. Een leegloop dreigt. Het is dus reëel om de hoop uit te spreken dat Twente zich de komende jaren kan handhaven in de subtop.
Daar staat tegenover dat Twente een sterke organisatie heeft staan die al lang en breed bezig is om eventuele vertrekken op te vangen. En dat lukte vorige zomer ook (Chadli bijv.), waardoor ze gewoon het hele jaar weer meededen om het kampioenschap. En ook de beker wonnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat een vertrek van Theo Janssen of van Ruiz niet met spelers van een gelijke kwaliteit opgevangen kan worden. Zeker als Twente een zware tegenstander loot in de voorronde CL. Dan zal Twente een stapje terug moeten doen. Vervolgens is het de vraag of de rest van de selectie die nieuwe status wel kan rijmen met het zelfbeeld. Een leegloop dreigt. Het is dus reëel om de hoop uit te spreken dat Twente zich de komende jaren kan handhaven in de subtop.
Samen met Ajax en PSVquote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarom zouden ze terugzakken naar de subtop?
Als er 1 club de laatste seizoenen tot de top van Nederland gerekend moet worden is Twente dat wel.
De kwaliteit is wel steeds minder geworden. Dit jaar heeft Twente puur gedobberd op de ingevingen van The en Bryan. Dat moest fout gaan. Als zij weg zijn blijft er middelmaat over. En hun transferbedragen zullen niet zodanig zijn dat je er bewezen top voor terug kan krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh? Jij weet wie er komen als opvolging? Jij weet nu al dat ze nooit zo goed kunnen zijn? Dat werd ook gezegd over Arnautovic, Elia, Stoch etc. Twente is de laatste jaren structureel bovenin te vinden, dus ik zie niet in waarom ze nu ineens subtop zouden worden.
Het is je ontgaan dat Ruiz een vrij mager seizoen achter de rug heeft? Alleen Jansen heeft er echt over een heel seizoen bovenuit gestoken. Maar ook dat betekent niet dat het allemaal in elkaar stort als hij verkocht zal worden. Dan onderschat je het management van Twente wel heel erg.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De kwaliteit is wel steeds minder geworden. Dit jaar heeft Twente puur gedobberd op de ingevingen van The en Bryan. Dat moest fout gaan. Als zij weg zijn blijft er middelmaat over. En hun transferbedragen zullen niet zodanig zijn dat je er bewezen top voor terug kan krijgen.
Desalniettemin: topjaar voor Twente, de gouden periode uit de clubgeschiedenis!
Vandaar dat Twente ook geen kampioen is geworden, wel klopt het dat het hopen was op een bevlieging van Ruiz.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat Ruiz een vrij mager seizoen achter de rug heeft? Alleen Jansen heeft er echt over een heel seizoen bovenuit gestoken. Maar ook dat betekent niet dat het allemaal in elkaar stort als hij verkocht zal worden. Dan onderschat je het management van Twente wel heel erg.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De kwaliteit is wel steeds minder geworden. Dit jaar heeft Twente puur gedobberd op de ingevingen van The en Bryan. Dat moest fout gaan. Als zij weg zijn blijft er middelmaat over. En hun transferbedragen zullen niet zodanig zijn dat je er bewezen top voor terug kan krijgen.
Desalniettemin: topjaar voor Twente, de gouden periode uit de clubgeschiedenis!
Dan klopt het dus niet dat je afhankelijk bent van Ruiz om tot de top te horen in Nederland. Ruiz is lang geblesseerd geweest en een tijd uit vorm en toch doe je gewoon tot op het allerlaatste moment mee voor het kampioenschap en won je ervoor al de beker. Met andere woorden: je behoorde als Twente gewoon tot de top van Nederland dit seizoen, waarbij maar 1 speler er bovenuit stak (Jansen).quote:Op zondag 15 mei 2011 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Vandaar dat Twente ook geen kampioen is geworden, wel klopt het dat het hopen was op een bevlieging van Ruiz.
Dat was dit seizoen, volgend seizoen is de kans groot dat je sterkhouders van een mindere kwaliteit zijn. Nu wordt je tweede, volgend jaar zit dat er, binnen redelijke verwachtingen, niet meer in. Subtop dus. Nog steeds hartstikke goed voor een provincieclub als Twente!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dan klopt het dus niet dat je afhankelijk bent van Ruiz om tot de top te horen in Nederland. Ruiz is lang geblesseerd geweest en een tijd uit vorm en toch doe je gewoon tot op het allerlaatste moment mee voor het kampioenschap en won je ervoor al de beker. Met andere woorden: je behoorde als Twente gewoon tot de top van Nederland dit seizoen, waarbij maar 1 speler er bovenuit stak (Jansen).
binnen JOUW verwachtingen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was dit seizoen, volgend seizoen is de kans groot dat je sterkhouders van een mindere kwaliteit zijn. Nu wordt je tweede, volgend jaar zit dat er, binnen redelijke verwachtingen, niet meer in. Subtop dus. Nog steeds hartstikke goed voor een provincieclub als Twente!
Tja, Randstad hèquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat een gelul op tv, rellen en ongelukken horen helemaal niet bij een kampioensfeest
Vanmiddag in Enschede ook wel hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef June. het volgende:
[..]
Tja, Randstad hèWil wedden dat morgen er in Enschede helemaal niks aan de hand is, net zoals vorig jaar
Je argumenten worden steeds indrukwekkender.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was dit seizoen, volgend seizoen is de kans groot dat je sterkhouders van een mindere kwaliteit zijn. Nu wordt je tweede, volgend jaar zit dat er, binnen redelijke verwachtingen, niet meer in. Subtop dus. Nog steeds hartstikke goed voor een provincieclub als Twente!
Rot toch op, zeikstraal. Over de afgopen 5 jaar heeft FCT beter gepresteerd dan Ajax. En nu wegwezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Me en politie zeggen op 112twente dat ze dik tevreden zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef June. het volgende:
[..]
Een opstootje is wat anders dan rellen en ongelukken.
Twente heeft een gouden periode achter de rug. Heel mooi voor zo'n club!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Rot toch op, zeikstraal. Over de afgopen 5 jaar heeft FCT beter gepresteerd dan Ajax. En nu wegwezen.
Jaja,quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Twente heeft een gouden periode achter de rug. Heel mooi voor zo'n club!
Ajax presteert sinds een half jaartje ook weer hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jammer dat het nu definitief voorbij is en dat ze geen rol meer kunnen spelen in de Nederlandse top. Het waren 4 prachtige jaren!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, klopt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het zou gewoon niet moeten gebeuren, klaar
Whehequote:Op zondag 15 mei 2011 21:15 schreef Syd het volgende:
Eerder waren de spelers per helikopter van Amsterdam naar Twente gebracht. Alleen verdediger Douglas zat niet in de helikopter. Hij heeft vliegangst en reed met manager algemene zaken, Van Halst, terug naar Enschede.
B.A.
geen eerste heelaasquote:Op zondag 15 mei 2011 22:10 schreef DaDude1987 het volgende:
Vond het opzich nog een prima sfeer op de oude markt na het verlies. Uiteindelijk was het vooral trots die overheerste, dat Twente het toch prima gedaan heeft dit jaar!
Precies. Geweldige wedstrijden in de Champions League, ver gekomen in de Europa League, de beker gewonnen, de Johan Cruyffschaal gewonnen, en tweede in de competitie. Veel teams zouden daarvoor tekenen, het jaar na een kampioenschap!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:10 schreef DaDude1987 het volgende:
Vond het opzich nog een prima sfeer op de oude markt na het verlies. Uiteindelijk was het vooral trots die overheerste, dat Twente het toch prima gedaan heeft dit jaar!
Liever een gedeukte schaal dan geen schaalquote:
Zie tv oost.quote:
4 uur? Fucking half 3 danquote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Zie tv oost.
De bus is net op de singel en moet nog helemaal rond en daarna richting de Grolsch Veste, zo'n 12-14 km. Zal nog zeker 4 uur gaan duren.
Lachen hoe groot het feest is in Enschede.
groetjesquote:Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef Mama_Mia het volgende:
post er iemand in mijn fotoboek "AJAX HAHAHA" Nou daar heb je me echt mee hoor
ik ook, kijk op tv oost wel. Man wat een feest op de singels!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef Skv het volgende:
Ik ben te verrot om me naar de singel te slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |