Wat een geweldige man kan theo soms zijn buiten het veldquote:Janssen haalt frisse neus: 'Gewoon stukkie wandelen op de snelweg'
Theo Janssen maakte zaterdag, aan de vooravond van de kampioenswedstrijd tegen Ajax in de ArenA, van de nood een deugd. Door een grote toeloop aan fans die FC Twente wilden uitzwaaiden op hun weg naar Amsterdam, kwam de spelersbus op de A1 enige tijd tot stilstand. De middenvelder was één van de spelers die het voertuig verliet om een frisse neus te halen.
Janssen gaf tijdens zijn uitstapje terloops een kort interview aan RTV Oost. "Het staat hier echt helemaal stil'', grinnikte Janssen. "Het is lekker weer, dus we staan hier goed. Ik vind dit best wel mooi, maar ik kan me voorstellen dat de mensen die achter de bus in hun auto niet verder kunnen rijden en niet voor FC Twente zijn, heel erg balen op dit moment.''
Volgens Janssen vormde het oponthoud voor de spelers alles behalve een hinderlijke onderbreking van de voorbereiding op de ontknoping in de Eredivisie. "Dit is toch lachen? Gewoon een stukkie wandelen op de snelweg. We zijn klaar voor Ajax. We weten dat we het kunnen. We gaan daarom met een goed gevoel naar Amsterdam, ten minste als we door de mensenmassa heen kunnen komen.''
tvoost enz
Moet Twente het hebben van Mooiboys?quote:Op zondag 15 mei 2011 06:55 schreef Pugg het volgende:
Het geheime wapen :
[ afbeelding ]
Wees maar bang , erg bang A'dammertjes
Aaah, meid toch!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat deden twentenaren gisteren in het ajax topic dan? he? he? mag dat wel jankballetje
Waarom is dat getroll? Het is toch normaal dat het op een dag als vandaag ook over Ajax gaat in het Twente topic? Voor beide clubs staat er veel op het spel. Voor Ajax betekent winst een onverwachte kroon op het jaar, maar ook die begeerde derde ster. Daarbij betekent het veel minder druk voor volgend jaar, wat ideaal is gezien de staat van de organisatie in Amsterdam.quote:
Ja tuurlijk, want de rest van de Eredivisie beschikt uiteraard over geweldige spelersquote:Op zondag 15 mei 2011 09:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als Ruiz en Janssen weggaan zal Twente niet op dezelfde voet verder kunnen en genoegen moeten nemen met een rol in de sub-top.
dat verhaal over vertrekkende spelers is ook een herhaling van zetten. de laatste jaren hoor je niets anders dan dat Twente terug naar de sub-top gaat...quote:Op zondag 15 mei 2011 09:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom is dat getroll? Het is toch normaal dat het op een dag als vandaag ook over Ajax gaat in het Twente topic? Voor beide clubs staat er veel op het spel. Voor Ajax betekent winst een onverwachte kroon op het jaar, maar ook die begeerde derde ster. Daarbij betekent het veel minder druk voor volgend jaar, wat ideaal is gezien de staat van de organisatie in Amsterdam.
Voor Twente is de titel vandaag de, voorlopig, laatste serieuze kans op een prijs. Als Ruiz en Janssen weggaan zal Twente niet op dezelfde voet verder kunnen en genoegen moeten nemen met een rol in de sub-top.
dan vinden we ajax helemaal onderaan zeker met vertrekkende spelersquote:Op zondag 15 mei 2011 09:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom is dat getroll? Het is toch normaal dat het op een dag als vandaag ook over Ajax gaat in het Twente topic? Voor beide clubs staat er veel op het spel. Voor Ajax betekent winst een onverwachte kroon op het jaar, maar ook die begeerde derde ster. Daarbij betekent het veel minder druk voor volgend jaar, wat ideaal is gezien de staat van de organisatie in Amsterdam.
Voor Twente is de titel vandaag de, voorlopig, laatste serieuze kans op een prijs. Als Ruiz en Janssen weggaan zal Twente niet op dezelfde voet verder kunnen en genoegen moeten nemen met een rol in de sub-top.
Ben jij voor Twente?quote:Op zondag 15 mei 2011 09:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap je dialect niet, kan je ook Nederlands?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel aangezien je er niks van weet
Berg bij PSV is ook zo'n mooiboy, kijk waar die nu staanquote:Op zondag 15 mei 2011 06:55 schreef Pugg het volgende:
Het geheime wapen :
[ afbeelding ]
Wees maar bang , erg bang A'dammertjes
ach ben je er zo één? zielig mannetje, nogmaals zwijg gewoon als je er toch niks van SNAPT!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap je dialect niet, kan je ook Nederlands?
In Enschede? Hengelo begint ook hoor ik nu zoquote:Op zondag 15 mei 2011 11:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik reed rond 11.00 naar huis. Damn, wat een volk zag ik al op de fiets
Waarom moet je persoonlijk beledigend worden? Ik schrijf een inhoudelijke post over het belang van deze wedstrijd voor beide clubs en begrijp jouw reactie daarop niet. Graag zie ik een inhoudelijke toelichting tegemoet.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:27 schreef Syd het volgende:
[..]
ach ben je er zo één? zielig mannetje, nogmaals zwijg gewoon als je er toch niks van SNAPT!
Je praat gewoon lulkoek, punt.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom moet je persoonlijk beledigend worden? Ik schrijf een inhoudelijke post over het belang van deze wedstrijd voor beide clubs en begrijp jouw reactie daarop niet. Graag zie ik een inhoudelijke toelichting tegemoet.
In Enschede is het echt al superdruk, net een rondje gelopen, ook veel TV aanwezig alquote:Op zondag 15 mei 2011 11:29 schreef Syd het volgende:
[..]
In Enschede? Hengelo begint ook hoor ik nu zo
Nee in Hengeloquote:Op zondag 15 mei 2011 11:29 schreef Syd het volgende:
[..]
In Enschede? Hengelo begint ook hoor ik nu zo
Omdat ik je normaal iets vraag en jij als een broodmongool reageert en dan heb ik het niet over inhoudelijk. Dus moet ik mij maar aanpassen aan jouw kinderlijk gedrag.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom moet je persoonlijk beledigend worden? Ik schrijf een inhoudelijke post over het belang van deze wedstrijd voor beide clubs en begrijp jouw reactie daarop niet. Graag zie ik een inhoudelijke toelichting tegemoet.
ik vraag naar een waarom en jij reageert met een ja. Ik volg je daardoor totaal niet. Vandaar dat ik dacht dat het misverstand in het dialect lag. Probeer inhoudelijk te reageren, leg jezelf even uit. Je zult merken dat het in je eigen voordeel werkt.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Omdat ik je normaal iets vraag en jij als een broodmongool reageert en dan heb ik het niet over inhoudelijk. Dus moet ik mij maar aanpassen aan jouw kinderlijk gedrag.
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
ik vraag naar een waarom en jij reageert met een ja. Ik volg je daardoor totaal niet. Vandaar dat ik dacht dat het misverstand in het dialect lag. Probeer inhoudelijk te reageren, leg jezelf even uit. Je zult merken dat het in je eigen voordeel werkt.
Jammer dat je er voor kiest om niet inhoudelijk te reageren. Is het tekenend voor de voetbalinteresse van Twentesupporters dat er meer aandacht is voor het aantal fietsers in Hengelo dan voor een inhoudelijke discussie over het belang van deze wedstrijd?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Lees mijn 1e reacties en soms kunnen er dingen dikgedrukt in voor komen. Succes
Nergens! Tyfusdrukquote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef debeterebob het volgende:
Kut zeg, waar kan je nog fatsoenlijk kijken inde stad=
Even kijken of we verder komen dan Ajax.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Saekerhett het volgende:
Succes in de vCL, klein troostprijsje, maar i.i.g. beter dan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |