Ben benieuwd wievan die twee de voorronde CL zal halen.quote:Op zondag 15 mei 2011 08:56 schreef manny het volgende:
Ongelooflijk dat psv en twente op de laatste dag nog volop moet strijden om de 2e plaats. Superspannend !
Twente kan niet echt strijden om de 2e plaats... daarvoor zullen ze altijd afhankelijk zijn van PSVquote:Op zondag 15 mei 2011 08:56 schreef manny het volgende:
Ongelooflijk dat psv en twente op de laatste dag nog volop moet strijden om de 2e plaats. Superspannend !
Ze kunnen strijden om hem te ontlopen, dat is ook iets.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Twente kan niet echt strijden om de 2e plaats... daarvoor zullen ze altijd afhankelijk zijn van PSV
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze kunnen strijden om hem te ontlopen, dat is ook iets.
Strijd hoeft niet perse beloond te worden.quote:
Sterkte!quote:
Ajax en Twente zijn even goed. er is niets beslistquote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterkte!
Dit gaat een vervelende middag voor je worden.
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax en Twente zijn even goed. er is niets beslist
Ik hoop Ado. Maar Heracles gun ik het ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voorspellingen voor HERACLES - ADO? Ik hoop op winst voor mijn Heracles, maar ADO is niet makkelijk dus met gelijkspel ben ik ook zeer tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |