http://www.eredivisie.nlquote:Op zondag 15 mei 2011 01:21 schreef Landgeld het volgende:
Wie weet waar de wedstrijd online (eventueel tegen betaling) gekeken kan worden? Enige welke ik ken is Sopcast, maar zoek eigenlijk iets legaalscq. Via een site, geen een rip off.
quote:Op zondag 15 mei 2011 07:54 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd sta nu al stijf van de zenuwen en moet zo eerst zelf voetballen
Ben benieuwd wievan die twee de voorronde CL zal halen.quote:Op zondag 15 mei 2011 08:56 schreef manny het volgende:
Ongelooflijk dat psv en twente op de laatste dag nog volop moet strijden om de 2e plaats. Superspannend !
Twente kan niet echt strijden om de 2e plaats... daarvoor zullen ze altijd afhankelijk zijn van PSVquote:Op zondag 15 mei 2011 08:56 schreef manny het volgende:
Ongelooflijk dat psv en twente op de laatste dag nog volop moet strijden om de 2e plaats. Superspannend !
Ze kunnen strijden om hem te ontlopen, dat is ook iets.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Twente kan niet echt strijden om de 2e plaats... daarvoor zullen ze altijd afhankelijk zijn van PSV
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze kunnen strijden om hem te ontlopen, dat is ook iets.
Strijd hoeft niet perse beloond te worden.quote:
Sterkte!quote:
Ajax en Twente zijn even goed. er is niets beslistquote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterkte!
Dit gaat een vervelende middag voor je worden.
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax en Twente zijn even goed. er is niets beslist
Ik hoop Ado. Maar Heracles gun ik het ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voorspellingen voor HERACLES - ADO? Ik hoop op winst voor mijn Heracles, maar ADO is niet makkelijk dus met gelijkspel ben ik ook zeer tevreden.
0-5 voor ADO, Feyenoord - NEC 3-0, FC Utrecht wint niet en ik ben tevredenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voorspellingen voor HERACLES - ADO? Ik hoop op winst voor mijn Heracles, maar ADO is niet makkelijk dus met gelijkspel ben ik ook zeer tevreden.
Welnee joh. Daar zijn wij tukkers veel te nuchter voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |