Moet dat dan weer zo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Eneh, no hard feelings fukkertjes
Het is ook heel moeilijk om bij de ArenA te komen, je moet al kiezen welk treinstation je kiest. En als je toch liever met de auto gaat moet je meer dan 100m van de afslag zijn. Tja, ik zou het ook wel weten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik kon, ben ik gegaan en dat zijn er vrijwel zeker meer dan jouw bezoekjes.
Europees ook een paar wedstrijden meegepakt en bij NEC uit stond ik maar liefst 4 keer in het NEC-vak te juichen.
En dan tegen mij gaan miepen als ik niet iedere zondag 3 uur reistijd kan missen, terwijl bij het eerste sneeuw- of regenbuitje 20.000 Ajax-supporters een kwartiertje fietsen al teveel moeite vinden.
De realiteitszin en zelfreflectie van de gemiddelde Ajax-supporter in een notendop dit.
Eindelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Happel het volgende:
Kappen met die discussie nou. Begin er een topic over zou ik zeggen. Nee, doe ook dat maar niet trouwens. Wordt niks.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Happel het volgende:
Kappen met die discussie nou. Begin er een topic over zou ik zeggen. Nee, doe ook dat maar niet trouwens. Wordt niks.
quote:
Door een onterecht gegeven penalty ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 01:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik heb de hele tijd zo'n gevoel dat Ajax in de 93e minuut 2-1 gaat scoren
Of gewoon doordat Douglas een achterlijke overtreding maakt op het laatste momentquote:Op zondag 15 mei 2011 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door een onterecht gegeven penalty ofzo
Dikke sfeer altijd, man!quote:
Wat een geweldige man kan theo soms zijn buiten het veldquote:Janssen haalt frisse neus: 'Gewoon stukkie wandelen op de snelweg'
Theo Janssen maakte zaterdag, aan de vooravond van de kampioenswedstrijd tegen Ajax in de ArenA, van de nood een deugd. Door een grote toeloop aan fans die FC Twente wilden uitzwaaiden op hun weg naar Amsterdam, kwam de spelersbus op de A1 enige tijd tot stilstand. De middenvelder was één van de spelers die het voertuig verliet om een frisse neus te halen.
Janssen gaf tijdens zijn uitstapje terloops een kort interview aan RTV Oost. "Het staat hier echt helemaal stil'', grinnikte Janssen. "Het is lekker weer, dus we staan hier goed. Ik vind dit best wel mooi, maar ik kan me voorstellen dat de mensen die achter de bus in hun auto niet verder kunnen rijden en niet voor FC Twente zijn, heel erg balen op dit moment.''
Volgens Janssen vormde het oponthoud voor de spelers alles behalve een hinderlijke onderbreking van de voorbereiding op de ontknoping in de Eredivisie. "Dit is toch lachen? Gewoon een stukkie wandelen op de snelweg. We zijn klaar voor Ajax. We weten dat we het kunnen. We gaan daarom met een goed gevoel naar Amsterdam, ten minste als we door de mensenmassa heen kunnen komen.''
tvoost enz
Moet Twente het hebben van Mooiboys?quote:Op zondag 15 mei 2011 06:55 schreef Pugg het volgende:
Het geheime wapen :
[ afbeelding ]
Wees maar bang , erg bang A'dammertjes
Aaah, meid toch!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat deden twentenaren gisteren in het ajax topic dan? he? he? mag dat wel jankballetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |