abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:53:26 #199
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_96955665
Free: Tessa is altijd wel een beetje mama-plakkerig geweest, nu is het wel echt de hele dag door, maar ik kan niet zeggen of dat echt door de verhoging/koorts komt...misschien omdat haar wereld nu groter word en ze liever dicht bij mama in de buurt wilt blijven??

Roy, kanjer! O+

Asy: Ik heb het heel af en toe wel eens gemeten en toen was het ook zo rond die temp, ik geloof echt dat dat haar basistemperatuur is :Y
Ik bedacht het, omdat ik ergens gelezen had dat in bepaalde gevallen het wel handig zou zijn als je je kind zijn/haar basistemperatuur zou weten (in dit geval dus :) )
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:58:06 #200
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96956023
ma_ma, de huisarts is onlangs bij ons langsgekomen omdat Thomas al een paar dagen koorts had en ik hem had gebeld omdat Thomas zijn armen opeens blauw werden. Nu bleek dit te komen door een heel vlugge afkoeling (koorts aan zijn hoofd en koud aan zijn armen).
De dokter is toen geweest en zei ons dat we naar de kinderarts moesten gaan om bloed te prikken als zijn koorts nog twee dagen duurde (dan zaten we in totaal op 2 dagen lage koorts en 3 dagen hoge koorts).

Ik wil je geen zorgen laten maken, maar ik zou er zelf niet gerust op zijn. Bloed prikken zal zeker niet fijn zijn, maar ik zou het toch eens laten onderzoeken.
pi_96956050
Tess is vanmiddag gebeten door een jongetje.. Ze waren aan het spelen in de speeltuin. Tess stond bij de glijbaan. Ze wilde met het jongetje samen spelen. Het jongetje gleed naar beneden, dook op Tess en beet haar in haar wang. Michel dacht dat eerst dat ze een kusje kreeg maar toen zag ie die plek
Net gingen we de dag doornemene n toen zei ze: kindje mij bijten, isnielief!

Het is wat dikkig en blauwig maar gelukkig geen bloed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:02:27 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:03:11 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96956362
rotkinderen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:05:55 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96956555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef RockabeIIa het volgende:
rotkinderen! [ afbeelding ]
Moet jij zeggen! Jouw kind bijt baby'tjes in hun vinger! :{w
pi_96956710
Achossie kleine Noortje. Wat lijkt me dat moeilijk Becky, je kindje zo achterlaten. :*
Op de foto ziet ze er trouwens best alweer uit als vrolijke Noortje. Heeft ze er veel last van nu?

Nou zeg Tess gewoon gebeten. :o
Overigens wel weer een briljante uitspraak van haar! :D

Ma_Ma, wat een vervelende situatie met Tessa zeg. Ik snap wel dat het je onzeker maakt. Doe wat je gevoel zegt, jij ziet haar de hele dag en weet wat normaal is en wat niet. :*

Hier ging Lisa vanmorgen voor het eerst huilen toen ik haar achterlief op het KDV inclusief heel zielig haar handjes uitsteken naar mij. Ik heb een beetje het idee dat het gekomen is sinds ik vorige week 2 dagen naar Oostenrijk geweest ben voor m'n werk. Sinds toen is ze wat meer 'plakkerig', ook thuis. ;(
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 20:51:43 #206
5428 crew  miss_sly
pi_96959526
Wij zijn terug van vakantie. We zijn in Turkije geweest, geweldig hotel, hetzelfde als vorig jaar toen Senna dus ongeveer 10 maanden was. Het verschil tussen toen en nu is erg leuk.

Ze heeft ook echt een geweldige vakantie gehad. Lekker zwemmen en wandelen, schommelen en glijden in de speeltuin, iedere dag naar de papegaaien, kippen, hanen, konijntjes en pauwen kijken en lekker eten. Het belangrijkste moment van iedere dag: de minidisco om de dag af te sluiten met dansen :D Ze vond het geweldig om te kijken, de pasjes en bewegingen te bestuderen en uiteindelijk mee te doen O+ Zo geweldig om te zien dat ze aan het einde van de week van een aantal dansjes echt een stukje kende. Ook de muziek herkende ze en ze wist precies welke dansjes er dan kwamen.

Het enige waar ze niet zo blij mee was, was de aandacht. Best even leuk, maar als je de hele dag het personeel achter je aan hebt lopen die willen kussen, knuffelen, handje, praten en die flauwe grapjes uithalen, ben je er wel klaar mee na een aantal dagen :') Ze werd er erg goed in mensen gewoon te negeren, maar voor degenen die ze zelf lief vond, had ze dan wel altijd een knuffel over :D Wel erg fijn om te zien dat ze gewoon voor zichzelf opkomt en mensen gewoon opzij duwt en haar hoofd wegdraait.

Toen we gingen wandelen om een kadootje te zoeken voor iemand, had ze op de terugweg 3 armbandjes gekregen, zomaar :D

En het stikte er van de krokodillen: lieve kleine salamanders, die idd qua uiterlijk wel wat weg hebben van een krokodil. Ik vond het goed gevonden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:56:23 #207
100412 mefke79
komt goed!
pi_96959822
He Miss, klinkt als een prima vakantie! Krijgen we nog foto's? En met vliegen alles goed gegaan?

Vicky, dat ziet er gemeen uit die blauwe plek. Heeft ze er last van?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:56:59 #208
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96959867
Klinkt heerlijk Miss! Fijn dat jullie zo genoten hebben :)

Zo Vicky, lelijke bijt zeg :o Hopelijk heeft Tess er weinig last van.

Nikki, Daan was er ook wel een weekje van van slag dat ik voor mijn werk naar het buitenland was geweest, maar gelukkig trok dat wel bij. En vanmorgen trouwens zonder huilen bij het brengen naar het KDV! Nu is hij weer lekker 2 dagen thuis.

Morgen lekker zwemmen, voor het eerst naar de 2e groep. Ben benieuwd hoe het gaat :Y
pi_96959885
klinkt als een heerlijke vakantie Miss!

Mef, niet zichtbaar. Ik bel morgen, op aanraden van iemand hier, wel even naar de huisarts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:59:49 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96960066
krijg ook spontaan enorme zin in vakantie Miss.... klinkt echt zooooooo heerlijk! Ik hoop ook op een mooie zonnige Senna-spam!!

en ooo Arme Tess.... das ff schrikken he? denk je gezellig samen te spelen, word je zomaar gebeten... ;(

verder niet bijgelezen; ben op het werk.. Evie is gelukkig weer helemaal beter :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage dinsdag 17 mei 2011 @ 21:02:53 #211
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_96960301
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef mikoxx het volgende:
Marlinde, 37.8 is natuurlijk geen koorts. Pas boven de 38 graden spreek je van koorts. Daarbij is het belangrijk uit te gaan van wat voor haar een normale temp is. Mefke heeft wel gelijk, 3 dagen is wel de max.
Normale temperatuur schijnt dus niet uit te maken. Ik ben dat gevecht heel vaak aangegaan omdat de jongens ook allebei normaalgesproken laag zitten, maar je spreekt van koorts omdat de enzymen dan op een bepaalde manier minder gaan werken en dat is gewoon bij een bepaalde temperatuur, ongeacht welke standaardtemperatuur je hebt.

Aldus een vriend van me die ervoor geleerd heeft.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:03:04 #212
100412 mefke79
komt goed!
pi_96960315
Happy, gaan jullie dan morgen ook voor het eerst naar het 'grote' bad? De baby's zwemmen hier in het warme bubbelbad (zonder bubbels) en daarna moeten ze naar het grote bad. Dat is dan nog steeds warmer dan een gewoon zwembad, maar voor Driekus eigenlijk nog steeds te koud. Wij halen regelmatig het einde van de les (20 minuten) niet omdat meneer blauwe lippen krijgt en alleen maar als een aapje aan je wil hangen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:05:18 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_96960474
Echt Troel? Weer wat geleerd!
Ik heb wel gemerkt dat er een verschil is tussen hoeveel last je van koorts hebt en wat je normale temperatuur is. Ik zit normaal laag. Als ik net 38 heb voel ik me beroerd. Mijn zusje zit normaal hoger, die heeft van 38 geen of bijna geen last. Driekus zit laag en ligt met 38 plat. Het voordeel, Driekus loopt ook niet enorm op, die heeft de 40 pas een keer gehaald.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 mei 2011 @ 21:07:16 #214
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_96960612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef mefke79 het volgende:
Echt Troel? Weer wat geleerd!
Ik heb wel gemerkt dat er een verschil is tussen hoeveel last je van koorts hebt en wat je normale temperatuur is. Ik zit normaal laag. Als ik net 38 heb voel ik me beroerd. Mijn zusje zit normaal hoger, die heeft van 38 geen of bijna geen last. Driekus zit laag en ligt met 38 plat. Het voordeel, Driekus loopt ook niet enorm op, die heeft de 40 pas een keer gehaald.
Dat wel, dat merk ik bij de jongens ook. Die zijn al echt ziek terwijl ze eigenlijk nog geen koorts hebben.

(Maarja, ergens vind ik wel dat ze dus eerder koorts hebben, maar ja, het is dus niet zo helaas)
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:08:33 #215
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96960695
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Moet jij zeggen! Jouw kind bijt baby'tjes in hun vinger! :{w
ja, ik wou er nog over beginnen!!!
Niet alleen baby's hoor! Maar tegenwoordig geeft ie er wel gelijk een kusje achteraan. En als ik hem terugbijt geeft ie zichzelf een kusje :')
Problem solved :P
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:10:58 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96960857
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ja, ik wou er nog over beginnen!!!
Niet alleen baby's hoor! Maar tegenwoordig geeft ie er wel gelijk een kusje achteraan. En als ik hem terugbijt geeft ie zichzelf een kusje :')
Problem solved :P
:D

miss, dat klinkt als een heerlijke vakantie!
Misschien toch eens Turkije op het vakantielijstje zetten (maar manlief wil niet...)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:17:23 #217
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96961289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef mefke79 het volgende:
Happy, gaan jullie dan morgen ook voor het eerst naar het 'grote' bad? De baby's zwemmen hier in het warme bubbelbad (zonder bubbels) en daarna moeten ze naar het grote bad. Dat is dan nog steeds warmer dan een gewoon zwembad, maar voor Driekus eigenlijk nog steeds te koud. Wij halen regelmatig het einde van de les (20 minuten) niet omdat meneer blauwe lippen krijgt en alleen maar als een aapje aan je wil hangen.
Nee, ze hebben hier 3 baden (kinderbadje, tussenbad met beweegbare bodem en 25mtr bad). Alle kind-zwemlessen zijn in het tussenbad, die wel warmer is dan het gewone grote bad maar kouder dan het kinderbadje. In de babygroep is bad 1,25 diep en loop je als ouder met kind in armen, bij 2e groep is bad 0,60 cm en gaan kinderen uiteindelijk zelf lopen. Ook springen ze dan in het water (ipv zittend in het water vallen) en lopen ze over de mat enzo. (maar dat doet Daan nog niet allemaal hoor)

Daan heeft het zelden koud eigenlijk, nog nooit echt blauw mondje gehad.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:20:18 #218
100412 mefke79
komt goed!
pi_96961471
wij hebben een waterkoukleum, net als zijn vader.
Hier mogen ze met 1 jaar naar het golfslagbad. Driekus loopt daar ondertussen gewoon zelf in, is erg grappig om te zien. Soms klimt ie ook er halverwege in, vanaf de rand zeg maar. Maar hij is niet zo fan van over map lopen en in het water springen, want koud. In het water gooien is een ander verhaal, ik gooi em rustig (met vleugels) vanaf de kant in het diepe naar mijn man, Driekus maak je er enorm blij mee.
pi_96961533
Tess klappertand meteen zodra ze het zwembad inloopt, maar ze is gek op zwemmen. Dit weekend gaan we weer lekker zwemmen met z'n 4-en.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:25:22 #220
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96961839
Daan heeft nog te korte armpjes voor bandjes, maar het liefst loopt hij ook zo het water in. Daan heeft denk voldoende spekkies om het niet koud te hebben ;)

Wij gaan (als we het allemaal voor elkaar krijgen want wat een spul moet er mee :D) aankomend weekend voor het eerst dit seizoen met Daan naar de boot en hopelijk ook overnachten. Vorig jaar nog baby dus in maxi cosi en deryan, geen probleem maar nu loopt ie en beweegt hij in zijn slaap enzo, dus hij moet in 'ons' bed dat afsluitbare 'hut' is. Best spannend eigenlijk, maar toch wel zin in met dat mooie weer op komst.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:29:00 #221
100412 mefke79
komt goed!
pi_96962062
Daan spannend mee op de boot! Leuk Happy!

En hoezo geen vleugels om? Je hebt minivleugels he, die maar tot 15 kilo zijn, van Beco bijvoorbeeld. Die had Driekus met vier maanden al om:

We zijn inmiddels meer dan een jaar verder en ze passen nog steeds.

hihi, wat een dikke kop heeft mijn kind daar...is me nooit zo opgevallen toen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:36:55 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96962557
Oh :o dat wist ik niet! Ik kende alleen die vanaf 3 jaar. Overigens lijkt Driekus daar zo ongeveer de lengte die Daan nu is :D

Zal ik eens gaan bekijken of ik die hier ook kan krijgen. Moeten toch donderdag een zwemvest halen voor Daan, misschien hebben die in de watersportwinkel ook wel bandjes.
pi_96962629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef happyme28 het volgende:
Oh :o dat wist ik niet! Ik kende alleen die vanaf 3 jaar. Overigens lijkt Driekus daar zo ongeveer de lengte die Daan nu is :D

Zal ik eens gaan bekijken of ik die hier ook kan krijgen. Moeten toch donderdag een zwemvest halen voor Daan, misschien hebben die in de watersportwinkel ook wel bandjes.
Tess heeft ze ook gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:42:29 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_96962894
happy winkel in Noordwijk heeft ze online iets met bonne oid (zoek anders op happy nappy, dezelfde winkel verkoopt ze) . En anders bij 't zwembad. En hoe groot is daan? Driekus is hier iets van 67 cm ofzo.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:43:54 #225
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96962991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef mefke79 het volgende:
happy winkel in Noordwijk heeft ze online iets met bonne oid (zoek anders op happy nappy, dezelfde winkel verkoopt ze) . En anders bij 't zwembad. En hoe groot is daan? Driekus is hier iets van 67 cm ofzo.
Hahaha, ok gelukkig, Daan is dan wel 10cm langer ;) Ik zal eens gaan googlen. In het zwembad verkopen ze niets (nog geen zwemluier voor vergeetachtige mama's :( :@ )

Ze hebben overigens wel zwembandjes te leen hoor, maar dus alleen die 'grote'.
pi_96963312
Prenatal heeft ze hier ook meestal wel. Heb ze daar paar jaar geleden van Nijntje gekocht, maar heb ze eigenlijk altijd wel zien liggen.

pi_96963467
Heb gewoon van die oranje bij action gehaald,dacht dat t allemaal 1mt was......

Hhmmzz ff nakijken dus
pi_96977139
Ik vond ze als kind verschrikkelijk en projecteer dat op mijn kinderen.
Dus wij zoeken zwemvestjes ;)

Florian is heel zielig ;( Koorts, jeuk, balen, niet eten en vanmorgen ook nog niet gedronken.
En wakkerwakkerwakker. Tot 11:00 en vanaf 4:00 :+
Toen maar in ons bed gelegd en samen wat gedommeld.

Leander zit normaal vrijlaag qua temp en als die 39 heeft is hij écht heel ziek (hij heeft twee keer tegen de 40 gehad, dan ligt hij alleen nog maar stil en praat hij zelfs niet meer)
Florian zit gewoon rond 37. Die peikt veel sneller en rent dan ook gewoon door.
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:29:31 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96977221
Ach jee freecell, beterschap voor jullie allemaal! :*

Miss, die vakantiefoto's zien er heerlijk uit O+
pi_96978251
Oh Free, wat zielig voor hem die pokken... bah!

Zeg, effe om maar es een deurtje in te trappen, maar ik vroeg me ineens af: Waar zijn Duchess en Evi?
pi_96978333
Eerst even miss op d'r kop geven. Ik heb de foto op je facebook gezien en dat was geen salamander maar een hagedis. FOEI! ;)

Wat fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad. Prachtig hoe Senna d'r eigen plan trok en mensen ging negeren. Stoere!

En over zwembandjes. Isabeau heeft er geen problemen mee, dus die draagt gewoon bandjes. Kan me echter best voorstellen dat kinderen het níet zien zitten. Lijkt mij zelf een rotgevoel.
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:43:24 #232
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_96978629
Beterschap free :*

Wij moeten inderdaad ook maar eens opzoek naar zwembandjes :Y
pi_96979434
We hebben zwembandjes die geschikt zouden moeten zijn, maar echt niet dat Hannah daar mee blijft drijven -O- Denk dat een zwemvestje ook veiliger is, maar dat lijkt me dan weer zo in de weg zitten.
pi_96979691
Hier ook bandjes. Maar een jongentje wat graag zwemt maar niet onder het water wilt.
Dus glijbaan is tof, maar ja onder water komen niet.

Iemand die op babyzwemmen zit of heeft gezeten? Een tip om hem hier aan te laten wennen?
Durf hem zelf niet onder water te doen of samen te gaan omdat ik dat zielig voor hem vind weer.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:30:15 #235
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96979886
Ymme, het is gewoon een kwestie van wennen voor Mart en hopelijk gaat hij het dan uiteindelijk leuk vinden. Bij babyzwemmen gaat het met een liedje en dan bij 1-2-3 gaat eerst de ouder alleen onder water en houdt kind boven en bij de 2e keer gaan we beiden onder water. Daan vindt het erg leuk. Eerst was hij wat beduusd maar na een paar keer vond hij het leuk.

Net weer heerlijk wezen zwemmen samen O+
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:23:08 #236
100412 mefke79
komt goed!
pi_96981933
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:23 schreef freecell het volgende:
Ik vond ze als kind verschrikkelijk en projecteer dat op mijn kinderen.
Dus wij zoeken zwemvestjes ;)
Met bandjes leren ze zelf drijven op buik en rug, met een zwemvestje hangen ze meer in het water. Bij ons op zwemles moeten de bandjes vanaf 4 maanden af en toe om en permanent zodra ze kunnen lopen/naar het grote bad gaan. Het gevolg: Driekus gaat het water niet in zonder bandjes. Zelfs ons laagje water in het zwembad in de tuin doet ie alleen met bandjes. Hij heeft veel te goed door dat ie verzuipt zonder. Nu oefenen ze dat dus wel in de les, zonder bandjes en dan vallen en weer zelf opstaan, maar leuk vindt ie het niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:23 schreef freecell het volgende:
Florian is heel zielig ;( Koorts, jeuk, balen, niet eten en vanmorgen ook nog niet gedronken.
En wakkerwakkerwakker. Tot 11:00 en vanaf 4:00 :+
Toen maar in ons bed gelegd en samen wat gedommeld.

Leander zit normaal vrijlaag qua temp en als die 39 heeft is hij écht heel ziek (hij heeft twee keer tegen de 40 gehad, dan ligt hij alleen nog maar stil en praat hij zelfs niet meer)
Florian zit gewoon rond 37. Die peikt veel sneller en rent dan ook gewoon door.
Leander lijkt dan op Driekus. Die ligt plat in de kar bij 39,5 en dan is het een heel zielig vogeltje.

(ik ga weer even verder lezen, krijg telkens een potlood onder mijn neus, ik moet kleuren)
pi_96984322
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef happyme28 het volgende:
Ymme, het is gewoon een kwestie van wennen voor Mart en hopelijk gaat hij het dan uiteindelijk leuk vinden. Bij babyzwemmen gaat het met een liedje en dan bij 1-2-3 gaat eerst de ouder alleen onder water en houdt kind boven en bij de 2e keer gaan we beiden onder water. Daan vindt het erg leuk. Eerst was hij wat beduusd maar na een paar keer vond hij het leuk.

Net weer heerlijk wezen zwemmen samen O+
Mart is idd ook beduusd. Dat is het juiste woord ervoor. Hij huilt dan niet. Maar vond het dan zo zielig om toch door te gaan. De volgende keer wellicht 2 keer proberen inplaats van 1 keer. :)
Dit vind ik een goede tip om eerst zelf als ouder onder water te gaan zodat hij kan zien dat het niet eng is ofzo.
pi_96984596
Maar waarom ''moet'' Mart onder water dan? Je merkt aan hem dat hij dat niet leuk vindt dus waarom dan wel doen?
Ik ga nooit onder water met Wolf.
En ik ben vast een ontaarde moeder maar Wolf heeft nog nooit bandjes aangehad tijdens het zwemmen. Maar nou is het wel zo dat de laatste keer dat we gingen zwemmen, hij nog niet echt goed lopen kon.
Heb ze wel klaarliggen voor een volgende keer.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:32:27 #239
100412 mefke79
komt goed!
pi_96984733
Over bandjes: het drijven met bandjes is een trucje. Dat trucje moeten ze even doorhebben. Ze moeten de bandjes met hun armen een beetje naar beneden duwen. Als ze dan kunnen, dan kunnen ze zelf op rug en buik drijven. En meestal wordt dat dan buik, want dat is veel leuker omdat je dan meer kan zien.
Als ze het trucje nog niet kennen, dan zijn ze heen instabiel. Maar je moet het ze even laten ontdekken. Dus wel in de buurt blijven maar niet vasthouden, tja, dan komen ze dus even onderwater misschien, maar dat is geen ramp. Hoe ouder ze zijn, hoe sterker ze zijn en dan leren ze het sneller. Wij begonnen met oefenen rond de 4 maanden (en dan met een extra kurkje zoals je op de foto ziet) en toen we op vakantie waren en Driekus krap 9 maanden was kon ie het ineens zonder ons. En daarna ging het heel snel, nu drijft ie met alleen bandjes en zwemt gewoon bij ons weg.

Ymme, Driekus zwemt nu dus al meer dan een jaar en bij ons op les leren ze onderwater zwemmen met Jan huigen in de ton. Je gaat dat liedje zingen en bij 'de ton die viel kapot' doe je Mart onder water. Heel even maar, kopje onder. Tijdens het hele liedje houd je hem vast en beweeg je hem verticaal op en neer, maar zonder zijn hoofd onder water te doen. Aan het einde doe je dan wel het hoofd onder water. Als ie weer boven komt ga je gewoon verder met die verticale beweging. Het onder water gaan wordt dan een onderdeel van de beweging en dan schrikken ze er minder van.
Ook belangrijk: ze voelen aan of JIJ het wel leuk vindt om onder water te gaan. Dus niet bang kijken, niet heel erg schrikken als ie zich verslikt, gewoon laten gebeuren. De kokhalsreflex werkt nog prima hoor.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:39:12 #240
100412 mefke79
komt goed!
pi_96985014
Wat Happy en Daan doen is ook een goede: je laat je kindje letterlijk zien dat onder water gaan niet eng is.

Poppejans, je kindje moet helemaal niet onder water, maar op zwemles doen ze het om het verschil te leren tussen onder en boven water. Onder water kan je niet ademen, boven water wel. Vallen ze dan per ongeluk in een laagje water, dan zullen ze eerder proberen om boven water te komen en niet zo snel onder water te ademen. Het redt echt geen levens, maar het geeft je net een seconde of 10-20 meer om ze uit het water te vissen als ze daar in belanden.

Ik denk dat wij trouwens echt geluk hebben met Driekus. Dat is gewoon een enorme waterrat, net als zijn mama. Die is ook nergens bang voor in het water en probeert eigenlijk alles. Zo lang ie zijn bandjes dus maar om heeft.
Ik heb vroeger geen zwemles gehad tot ik vier was of zo en mijn moeder stond doodsangsten om mij uit want ik liep gewoon het water in.
pi_96988915
Och maar Mart MOET ook niets hoor.
Het lijkt me idd een veiliger idee dat hij het onder water ook kent. Wil het gewoon gaan proberen, wil hij niet dat stop ik ermee. Niets moet.
pi_96989051
Mart ligt nu as we speak, op ons bed te slapen.
Hij werd ná 20 min in zijn eigen bed krijsend wakker (zoals de laatste paar dagen wel vaker) en wilde echt niet meer dat mama weg ging. Dus ben ik met hem in ons bed gaan liggen en meteen viel hij in slaap. Na 15 min ben ik snel uit bed geslopen. Hopelijk pakt hij nu nog wat slaap.
Gelukkig kan hij het bed zelf in en uit, maar toch vind ik het nog eng. Heb de babyfoon op levensgevaarlijk had staan en zodra ik hoor dat hij wakker wordt ben ik boven :)

Nu spookt er alleen steeds om in mijn hoofd, ja nu ligt hij in ons bed, dadelijk wilt hij niet anders meer. En gaat hij niet meer in zn eigen bed slapen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:20:10 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96989060
Tess wat een beet heb je daar :o

Florian dat word badderen met vezels! Beterschap :*

Oeh dat zwemmen met de kinderen O+ Hier wil ik dat ook graag doen, maar ben een beetje "angstig"ivm de epileptie.
Misschien tegen ze zomer dat we wel eens zijn wezen zwemmen ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_96989650
O ja zwemmen dat zouden we hier ook weer eens moeten doen....heb nooit zo'n zin om mezelf in bikini te hijsen, veul te confronterend. Plus dat we hier altijd zoveel gezinnetjes van mijn werk tegenkomen in het zwembad,....niet zoveel behoefte aan in zwemkleding.

Beterschap voor Florian, sneu hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:47:00 #245
100412 mefke79
komt goed!
pi_96990123
Karin, dat lijkt me lastig ja, jij komt kinderen van je werk tegen. Een leidster van Driekus zwemt in de groep voor ons, dus dan loop je elkaar precies mis, dat is prima.

Ik kan al een paar weken niet meer zelf met em zwemmen, durf het niet omdat ik em niet goed kan oppakken en tillen enzo. En ik mis het echt enorm. Het was echt ons half uurtje samen. Hoop het straks snel weer op te pakken, want langs de kant zitten en kijken hoe hij met papa zwemt is lang niet zo leuk.
pi_96991686
Mefke, ik wist niet dat het zwemmen met bandjes zo goed te trainen was. ^O^ Ik ben met Hannah voor haar 5e maand wel elke week gaan babyzwemmen (incl onderwater) en dat was echt heel leuk. Jammer dat er geen babyzwemmen is hier wanneer ik mijn mamadag heb. Ook een waterratje hier trouwens, net als mama en papa. Ze begint te schateren zodra ze erin ligt en even lekker kan spetteren.
pi_96992631

* freecell zingt
Omgekeerde paddenstoel, wit met rode stippen....

En je kan het niet zien op de foto, maar het zijn dus geen stipjes, het zijn allemaal vochtblaren :X
En onder zijn luier is het nog veel erger. Even geteld, 12 op zijn balzakje ;(
pi_96992672
Och jee... :'( Florian, wat zal dat jeuken/pijn doen...
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:49:37 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96992688
Och arm kind! Heeft hij er veel last van?
pi_96992759
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef Asyniur het volgende:
Och arm kind! Heeft hij er veel last van?
Jep.
Gelukkig krabt hij niet, maar hij heeft er absoluut een boel last van.
Koorts pijn en ellende.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:51:28 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96992786
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Jep.
Gelukkig krabt hij niet, maar hij heeft er absoluut een boel last van.
Wat goed van hem dat hij niet krabt!
Stomme kinderziektes!
pi_96992856
Ik heb zijn nagels vanmorgen wel even heel kort geknipt... En hij vindt het wel lekker als ik wrijf, niet krabben, maar met de hele hand wrijven.
pi_96992927
Och Florian wat vervelend!! Isa heeft ze net achter de rug, gelukkig!
Hopelijk is het snel weer over!
pi_96992969
Ach gossie, hij heeft het flink te pakken... :{. Hopelijk gauw over het hoogtepunt heen :*

Ik heb met Mirte altijd veel gezwommen voordat we hierheen gingen verhuizen. We gingen bijna elke week. Erg leuk hoor en ze durfde best veel. Onder water en "zelf zwemmen" met vleugeltjes om. Helaas heb ik het niet meer gedaan toen we hier kwamen wonen en inmiddels is ze weer hardstikke waterschuw. We proberen nu zelf regelmatig te gaan zwemmen, in de hoop dat ze het weer wat oppakt (maar het schiet er regelmatig bij in).
Iris is gelukkig wel wat watervrijer, maar hoop dat ze dat blijft...
Fake it till you make it...
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:09:08 #255
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96993643
Free, wij gebruiten toen Thomas waterpokken had zo nu en dan een fohn op de koude stand, dat vond hij heel fijn. En ik heb vanaf het begin gesmeerd met kidsclin. Ik weet niet of het echt hielp of dat Thomas sowiezo weinig jeuk had, maar hij heeft maar 2 pokken gehad die zijn opgengegaan en een litteken op hebben geleverd.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_96993864
Hier zijn er wel 30 open denk ik ;(
Gewoon door bewegen ed. En ze zijn nog steeds in opkomst en al die kleintjes zie je niet op deze foto.
Ik dacht niet dat het zo sneu was ;(
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 16:19:02 #257
5428 crew  miss_sly
pi_96994078
Ach, arme Florian, ziet er echt naar uit.

Wij zwemmen nooit met Senna, hoewel we dat eigenlijk wel telkens voornemen. Tijdens de vakantie bleek ook weer dat ze het, na even wennen, toch ook wel leuk vindt. Dus het voornemen is er weer ;)

Sorbootje, je hebt gelijk met je hagedis! Ik heb even plaatjes gegoogled en het lijkt nog niet eens op een salamander :o Maar wel op een krokodil :7
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:21:24 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96994176
Ja triest he. En helemaal onder die luier, daar schrok ik ook van.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:37:58 #259
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96994876
quote:
3s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]

* freecell zingt
Omgekeerde paddenstoel, wit met rode stippen....

En je kan het niet zien op de foto, maar het zijn dus geen stipjes, het zijn allemaal vochtblaren :X
En onder zijn luier is het nog veel erger. Even geteld, 12 op zijn balzakje ;(
Zo zag Eli er destijds ook uit ;( heb je al havermout adjectief geprobeerd?
Sterkte iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:43:47 #260
100412 mefke79
komt goed!
pi_96995162
Oe, Free, wat sneu! Ik kan me heugen dat wij door oma werden ingesmeerd met mentholpoeder tegen de jeuk, dat hielp ook goed.
pi_96999507
Ik heb hem net in een havermoutbad gegooid, daarna volledig ingesmeerd met calendula-emulsie. Hij is zowaar al 10 minuten stil :)

En ik ga zo uit eten met vriendinnen :@ Ik wens Tara veel succes ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:57:49 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96999589
Komt vast wel goed freecell! Fijne avond!

Hier heeft er eentje vanmiddag 4 uur geslapen! :o
Zou ie moe zijn geweest? :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:13:44 #263
100412 mefke79
komt goed!
pi_97000535
Asy, ik denk het!

Hier moest er eentje wakker worden van mij na een uurtje of twee. Die heeft eerst een kwartier lang zijn ogen stijf dichtgehouden, begon toen te mopperen en toen ik vroeg of ie mee naar beneden ging, naar buiten, was het antwoord: Nee, mama, niet uit, doei!
pi_97000701
Ik heb vandaag zo'n goed badje gekocht bij de hema! Ik moest het gewoon echt even melden. Goed formaat (niet te klein, niet te groot), leuke kleuren (oranje en rose/rood) en met opgeblazen bodem ^O^ .

En ook een kleed met geïsoleerde onderkant. Grijs met bloemen. We hebben er de hele middag boekjes op gelezen. O+
pi_97001170
wow Asy, wat lang!! Hier heeft er een maar een klein uurtje geslapen om vervolgens oerchagarijnig wakker te worden. Positieve bijkomstigheid: 19.15 uur was het helemaal stil!

Oeh leuk Groofs!

Ik moest vanmorgen wat boodschappen doen en deed Tess haar schoenen aan. Ik wilde de wagen pakken en toen zei ze: neej mama, niette wagen! Tessje lopen!
Toen zijn we dus gaan lopen. Over een rondje waar ik normaal 3 kwartier over doe hebben we ruim 1.5 uur gedaan :D We gingen naar de kruidvat en toen wilde ze het tasje vasthouden. Liep ze daar parmantig met haar tasje. Toen we bij de AH geweest waren wilde ze liever het tasje met de chippies vasthouden _O-

Beterschap voor de zieke kindjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:34:54 #266
100412 mefke79
komt goed!
pi_97001608
Groofsken, ik heb ook nog staan twijfelen bij het hemabadje, maar ik wil er zelf ook bij, dus wij hebben het grote kruidvatbad.

Driekus zit nu samen met zijn papa in mijn auto, achter het stuur dus. Ze staan stil op de oprit, maar Driekus gaat naar opa zegt ie. Doei! Ik zal zo eens kijken of ik dat filmpje kan uploaden...
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:35:28 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_97001638
O en Tess, helemaal zelf gelopen! Dat durf ik hier nog niet aan, dat gaat fout. Maar het lijkt me wel heel gezellig.
pi_97001771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:35 schreef mefke79 het volgende:
O en Tess, helemaal zelf gelopen! Dat durf ik hier nog niet aan, dat gaat fout. Maar het lijkt me wel heel gezellig.
We moeten hier wel een paar keer oversteken maar dan zeg ik standaard: Tess, geef mama maar een handje. Dan zegt Tess NEE en dan pak ik gewoon haar hand vast en zeg: bij het oversteken houden we altijd handje vast en dan accepteert ze het gewoon. Vanmiddag ging ze zelf "betalen". We hadden billendoekjes gehaald bij de Kruidvat, ik zeg tegen Tess: kom, we gaan betalen. Ze loopt naar de kassa, piept voor bij andere mensen en legt heel netjes haar boodschapje neer O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:49:06 #269
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97005773
Ach Tessje toch. Zo lief he! (en soms ook zo...)

Wij hadden gisteren zo'n ochtend, gruwel-de-gruwel. Echt zo'n ochtend waarop je heel zeker weet dat je geen tweede wilt. Al-les was brullen. Pyjama uit? niet goed. Luier verschonen? nee hoor. Kleren aan? No way? Hij wou niet zelf de trap aflopen, maar naar beneden gedragen worden was ook niet goed. Boterham eten: gevecht. Beker melk: idem dito. Ik was blij dat ik hem in de auto kon laden en naar het kinderdagverblijf brengen.

Daar deed hij dan wel weer iets heel leuks: achteruit lopen omdat ik de deur open deed met een 'piep piep piep' geluid alsof hij een vrachtwagen was. Smelt!

Overigens is hij de rest van de dag retedwars geweest dus ik was blij dat ik op mijn werk was.
Vandaag was re-de-lijk. Er lijkt echt wat dwars te zitten. Of het nou de laatste hoektand is die aan het doorkomen is? Soms hoor ik zijn buikje flink rommelen en hij is zo nu en dan ook wat warm. Maar het komt niet boven verhoging uit, dus tja...

Ik heb de waterplay-set gehaald die bij de kruidvat in de aanbieding is, die heeft hij vanmiddag met een bodempje water even uitgeprobeerd. Echt een grote hit! Er zit precies een Thomas-vormig gat in het midden vanwaar hij alles mooi kon rondroeren.

Trouwens Vicky, ik meen ooit gelezen te hebben dat jullie ook een koppige eter hebben. Hoe gaan jullie (en andere mensen) daar mee om? Ik vind het echt moeilijk dat hij zo slecht eet.
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:54:17 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_97006087
Ca.ra, klinkt wel als tandjes ja. Of hij gaat morgen ineens in zinnen met drie woorden praten. Dat deed Driekus vandaag ineens. En hij was redelijk te pas vandaag. Zo lang ik niets anders deed dan bij em blijven en mee tekenen/spelen.

Ik heb het autorijdenflimpje in het filmtopic gezet.
Ik zie trouwens dat in hetzelfde topic ook nog een zwemfilmpje staat.
pi_97006152
Mef, zo'n groot badje past hier gewoon niet in de tuin. Daarom ben ik juist zo happy met dit formaat. En ik heb ook niet zo de behoefte er zelf bij te liggen geloof ik. :+
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:56:46 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_97006237
Ca.ra, eten is hier heel wisselend. Ik merk wel dat Driekus op mij lijkt, geef mij maar koud eten en boterhammen, dat bevalt veel beter dan het gemiddelde warme eten. Maar Driekus houdt dan wel van vlees. Ik geef Driekus dus maar wat extra vlees als ie niet wil eten of wat extra fruit. Dat eet ie eigenlijk altijd wel. En het lukt me verbazingwekkend goed om me er niet aan te ergeren. Ik zet em dan wel uit de stoel als ie echt vervelend wordt...
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:57:45 #273
100412 mefke79
komt goed!
pi_97006301
Groofsken, hier is het ook meteen 1/6 tuin ofzo, maar ik moet en zal er zelf bij, dus dit is het compromis. Tis dat ik zwanger ben, anders zouden we deze zomer denk ik al met Driekus naar een gewone plas vertrekken. Genoeg water in de buurt.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:09:25 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97006979
Thomas at altijd wel redelijk. Groente niet altijd, maar goed hij zat aan tafel en stak het een en ander in zijn mond. Maar sinds een maand ongeveer gaat het echt zwaar but. Ook als ik een van zijn vroegere lievelingsdingen maak, ravioli, geen enge groentes in de saus, kan het zomaar, zonder te proeven, worden geweigerd. En sowiezo alle nieuwe dingen weigert hij te proberen. Gisteren hadden we bijvoorbeeld kip in kerriesaus, hij heeft alleen wat kale bami gegeten toen. En dan zijn we gewoon al heel blij dat we een keer aan tafel kunnen zitten zonder melodramatische taferelen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:31:32 #275
100412 mefke79
komt goed!
pi_97008373
Ca.ra, wat vervelend. Zo extreem hebben we het nog niet meegemaakt hier. Ik vrees dat ik me dan ook ga ergeren. Ik begreep wel dat onze jongens rond de leeftijd zitten dat ze ook veel minder hoeven te eten, dus misschien speelt dat ook nog mee?
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:50:54 #276
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97009804
Veel minder daar kan ik nog wat mee, maar 3-4 avonden achter elkaar gewoon pertinent weigeren, en dan bedoel ik ook echt nog geen ieniemieniehapje vlees of wat dan ook, ja dat wordt wel moeilijk. Nu eet hij ongeveer 2 keer in de week matig, de rest van de tijd weinig of niks. Gisteren dus ongeveer een eetlepel kale bami, en daar waren we dan al blij mee. Alleen toetje, dat gaat er wel in altijd.

Ik zit serieus te overwegen om de boel eens te blenderen, alhoewel dat eigenlijk tegen mijn principes is. Maar goed, ik heb de afgelopen 2 jaar wel meer dingen gedaan die eigenlijk tegen mijn principes zijn :P
pi_97012953
Ca.Ra, als Lars slecht eet dan geef ik hem vaak wel na het toetje nog een stuk fruit. zodat hij niet met een lege buik in bed beland.
Lars heeft ook een poosje slecht gegeten, nu hij het helemaal zelf mag doen gaat het een stuk beter.
Alleen beetje jammer dat als hij vindt dat hij klaar is hij er dan mee gaat gooien....
Gister belandde er een half danoontje tegen de muur.... }:|
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_97013535
Oh, ik warm wel eens een potje op als ik vind dat Hannah niet genoeg eet. Dat lepelt ze zo naar binnen en slecht is het volgens mij niet.
  Moderator donderdag 19 mei 2011 @ 07:16:51 #279
5428 crew  miss_sly
pi_97019704
Ca.ra, denk je dat hij het wel eet als het geblenderd is? Waarom dan wel?
Je zou het kunnen proberen als je zit met de hoeveelheden die hij eet.

Hier net als bij Karin: in geval van weinig eten na het eten (niet meteen, beetje tijd ertussen) een stuk fruit extra.
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:56:20 #280
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97019926
Oh, pff, eten, gezellig ja. Stef weigert groente op het moment (alle), eet selectief fruit en potjes and the likes worden na maximaal 3 happen zo ver mogelijk weggegooid. Ik laat het maar, hij heeft ook een tijdje geen korstjes willen eten en sinds vandeweek gaat dat ineens weer supergoed.

Ennehm, hoi :) Raad eens wie er pas over 3 weken weer op controle moet, geen verband meer omhoeft en weer mag douchen? *O*
3!
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:56:25 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97019927
Ca.ra, zoals je weet is het hier ook regelmatig drama met eten. Vooral de boterhammen maar incidenteel ook het avondeten. Hij krijgt 's middags geen vervanger voor de boterham. 's Avonds geef ik hem wat meer kwark als toetje als hij slecht gegeten heeft. Verder doe ik niks.
Wel geef ik hem tussendoor af en toe eens een tomaat ofzo Die heeft meneer graag.

Ow en as we speak weigert meneer dus pap te eten. Hij heeft letterlijk nu 4 happen op. Ik ga kijken of ik er toch nog wat in krijg en anders mogen opa en oma dadelijk iets geven want ik moet weg.
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:57:03 #282
100412 mefke79
komt goed!
pi_97019932
Ca.ra, hij wil het toetje wel. Zou het dan niet kunnen zijn dat hij gewoon geen zin heeft in warm eten en dus een boterham wel pakt? Ik merk bijvoorbeeld bij Driekus dat als ik bij het eten komkommer geef (als rauwkost zeg maar) dat dat als eerste verdwijnt, nog sneller dan vlees. Omdat ik die neiging zelf ook heb en ik het best vind dat ie komkommer eet want groente, vind ik het allemaal wel best.

Octopussy, het is echt toeval, maar de laatste drie keer dat wij Driekus zo'n peutermaaltijd spaghetti bolognaise gaven, werd ie 's nachts ziek. Dus die komt er hier niet meer in. Dan maar een appel als avondeten.

Driekus is al weer naar het kdv, hij was gewoon vrolijk vanochtend, hehe, dat is een fijn begin van de dag.

Free, hoe is jullie nacht geweest?
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:57:04 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97019933
*O* voor Inca en Stef!
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:58:53 #284
100412 mefke79
komt goed!
pi_97019944
Trixje *O* *O* *O* *O* *O* O wat zal dat een opluchting voor jullie zijn zeg.

Asy...wat lastig zo, dat het eten echt bij alles een gevecht moet worden.
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:07:06 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97020016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 07:58 schreef mefke79 het volgende:
Trixje *O* *O* *O* *O* *O* O wat zal dat een opluchting voor jullie zijn zeg.

Asy...wat lastig zo, dat het eten echt bij alles een gevecht moet worden.
Ik maak er geen gevecht meer van. Heb na 5 happen extra de pap nu weggespoeld. HIj heeft nu een cracker om aan te knabbelen (maar die krijgt hij altijd na de pap).
Ik vind het ook belangrijk om naar hem te 'luisteren' als hij aangeeft dat hij niks meer hoeft/wil. Wat ook de reden is.
pi_97020032
Hier gaat eten meestal wel goed bij FLorian, maar Leander maakt er nu weer echt een potje van, die eet gewoon niet 's avonds. Nuja, dan maar niet, hij krijgt overdag genoeg :)

Enne... Florian wordt nog steeds erger ;(

(en nog steeds kan je de kleintjes niet zien op de foto, het zijn er nog veel meer....)
Nu ook op zijn benen en voeten....

En vanmorgen wakker met koorts (39+) vanaf 12:00 vannacht bij ons in bed 'geslapen'
En maar huilen-gillen-huilen-gillen de hele tijd ;( Al viel dat vannacht wel mee, toen was het meer miepen en draaien.
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:11:26 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_97020047
pff, Free, dat wordt dus weer een dagje paracetamol en iets tegen de jeuk/pijn. Ik was vrij oud toen ik ze kreeg, bijna vijf geloof ik, en kan me gewoon heugen hoe vervelend het was. En dan was ik eczeem gewend wat ook vrij pijnlijk was. Zo min mogelijk aan en misschien toch ergens nog mentholpoeder vandaan halen?
pi_97020108
Inca! *O* *O* *O* Heerlijk weer douchen met de gup. O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator donderdag 19 mei 2011 @ 08:18:23 #289
5428 crew  miss_sly
pi_97020116
trix, wat ontzettend goed *O*
pi_97020154
Aww Florian, als ik naar je foto kijk, krijg ik zelf jeuk, arm ding. ;(

Yay Stef, geen broeiverband meer en lekker weer douchen! *O*
pi_97020752
Haaaaaa! Wat hebben die kleintjes nog een enorm herstellend vermogen inca! Blijft me verbazen. Ik zit vast op de bank met telefoon, sesamstraat en een plakventje. Tuuuuuut. Wordt een lange dag....
pi_97020773
*O* wat superfijn Trix! *O*

Ca.ra, Amber was de drama-eter hier thuis. Die heeft jaren geleefd op fruit, komkommer, tomaat en af en toe kidneybonen. Tess eet een stuk beter. Ik ben een stuk makkelijker geworden met eten. Eet je niet, jammer dan, ik ga niet speciaal iets koken. Tomaatjes en komkommertjes mogen ze van mij altijd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:06:23 #293
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97022099
Inca wat fijn! *O*

Florian arm manneke ;(
pi_97022377
Aaah Flroian. Wat zit je onder ventje.
Hopelijk is het snel over! Beterschap.
pi_97022432
Oef Ca.ra, dat maakt het eten er ook niet gezelliger op, zeg.

Hier gaat eten meestal wel redelijk. Er zijn dingen die hij minder lekker vindt, zoals groente. Maar hij eet er eigenlijk altijd wel wat van. Gisteren 3 broccoli roosjes. Boontjes zijn hier favoriet, net als pompoen. Ik zorg dat we dat elke week wel eten. Staat er trouwens ergens hoeveel groente/fruit een dreumes moet binnenkrijgen? En dan in gram, opscheplepels zegt mij zo weinig, die heb je in alle soorten en maten en met een hoopje erop, zonder. etc.

8)7 en er is nog een pagina...
Trix, wat een supergoed nieuws zeg!
Succes vandaag Free... Dat zijn idd lange dagen
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:22:50 #296
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97022520
Oh en over het slechte eten kan ik (nog) niet meepraten, Tessa eet werkelijk alles :D Dat heeft ze iig niet van haar ouders :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:32:26 #297
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_97022818
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 07:56 schreef Incantrix het volgende:
Oh, pff, eten, gezellig ja. Stef weigert groente op het moment (alle), eet selectief fruit en potjes and the likes worden na maximaal 3 happen zo ver mogelijk weggegooid. Ik laat het maar, hij heeft ook een tijdje geen korstjes willen eten en sinds vandeweek gaat dat ineens weer supergoed.

Ennehm, hoi :) Raad eens wie er pas over 3 weken weer op controle moet, geen verband meer omhoeft en weer mag douchen? *O*
*O* *O* *O*

Aviva leeft ook van de lucht (en borstvoeding). Moet ze lekker zelf weten, ik vind alles best. Enig irritant punt is wel dat al het eten door de kamer wordt geslingerd. :{
Ik haal dan het bordje weg, maar dan nog ligt er vanalles op de grond. :{
Iemand tips? :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')