Heerlijk zo'n ouderwetse huisarts. Ik ben heel blij dat die van ons toen vervangen werd door iemand die wel meteen doorhad toen dat je niet je hele jeugd met een slijmoor hoort te lopen (Ruben) en dat Jochem na de tweede ontsteking meteen doorgestuurd werd.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef freecell het volgende:
Bwurk. Volgens de assistente kinderarts moet ik de HA bellen en moet die dan even met de kinderarts bellen en is dat de officiële weg.
Volgens mijn huisarts hoort het erbij en krijgt hij al AB. En die belt niet met de kinderarts dus.
*mopper*
Haha, goed he? En je kunt je er nog wel iets bij voorstellen ook, dat dat lekker voelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:34 schreef huuphuup het volgende:
Ze had net een (kleine) driftbui omdat ze niet van mij met dr garnalenvingertje tot onderin de labello mocht peuren om het vervolgens in dr haartjes te smeren![]()
flauw he? ze mag ook nooit wat
![]()
Gaan de rode vlekjes weg als je er op drukt? (zie je goed als je er met een glas over rolt bijv) of als je aan weerszijden van het vlekje de huid spant. (dus over het vlekje spannen) Het kan idd waterpokken zijn als het blaasjes worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef freecell het volgende:
eh-ow...
Rood vlekje in de nek... koortsig, 2 blaasjes in de luier... paar kleine rode puntjes her en der.
Waterpokken?
Lolquote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef Vlindur het volgende:
Free. Er komt vast een periode die helemaal vlekkeloos verloopt. En ik hoop dat die in jullie geval rustig een paar jaar mag duren.
Oh!quote:
het gaat in vanaf middernacht, hij krijgt nu gewoon een fles nog om half 11. Dat is echt het laatste.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:19 schreef mefke79 het volgende:
Bar, je zou even naar het ziekenhuis kunnen bellen of hij werkelijk al vanaf vanavond nuchter moet blijven of dat het vanaf 12 uur of 8 uur voor de scan is. Dan zou je em vannacht nog wat te drinken kunnen geven.
Free, toch de pokken. Shit! Ik hoop dat het niet al te heftig gaat verlopen. Succes en beterschap.
wat raar dat hij dan al vanavond nuchter moet zijn! Hier in het zh. mogen kindjes tot een uur of 2 voor de ingreep nog wat water drinkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef _Bar_ het volgende:
Free beterschap voor je kleine grote man !
Happy geen fijne dingen.
grmbl ik lees overgens nu dat Roy pas om half 11 onder de scan gaat... we moeten om 9 uur binnen zijn... arm kind nu al.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef happyme28 het volgende:
Asy, lollig die 'tapdansende' Harry! Daan doet dat ook, maar wij noemden het 'stampen':
Ik vind het meer lijken op tapdansenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef happyme28 het volgende:
Asy, lollig die 'tapdansende' Harry! Daan doet dat ook, maar wij noemden het 'stampen':
Het staat zo op de brief die we meegekregen hebben, na middernacht geen eten en drinken meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat raar dat hij dan al vanavond nuchter moet zijn! Hier in het zh. mogen kindjes tot een uur of 2 voor de ingreep nog wat water drinken
arm wurmpiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef becky27 het volgende:
hee Marlinde, een ander account. Blijft toch gek he die verhoogde temperatuur.Hoe is het nu met Tessa zelf?
Wat een hoop zieke kindjes weerZo richting de zomer zou je bedenken dat het toch beter zou gaan maar helaas.
Wij hebben het plaatsen van de buisjes en het knippen van de neusamandelen er weer op zitten. Het was niet leuk, zowel het in narcose brengen als het terugkrijgen van Noortje na de operatie. Oortjes en neus zat helemaal onder het bloed en ze moest echt wel even bijkomen van de narcose en ik had het idee dat ze best wel pijn had. Ze heeft even lekker 3 kwartier bij me geslapen en we waren om half elf al weer thuis. Na dat slaapje werd ze al snel weer de oude en was lekker aan het spelen.
[ afbeelding ]
maar ik vond het echt wel heel sneu
nou, ik bedacht me zonet dat ik het tijdens ravi zn controle met de neonatoloog overlegd heb omdat onze huisarts elke keer (naja, de twee keer dat ravi langer dan 3 dagen koorts had iig, en ook niet zo hoog hoor! we hebben het over rond de 38.5 dan) klaar stond met antibiotica. volgens de neonatoloog zijn maatregelen met koorts niet direct nodig (niet na 3 dagen iig) maar het moet niet te lang duren. 7 weken lijkt mij dan wel te langquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef ma_ma het volgende:
Becky: Wat lijkt het me sneu om je kindje dan zo te moeten zienFijn dat ze weer lekker kon spelen en de oude weer is
Met Tessa zelf gaat het nu wel weer goedHet is een heerlijk mopppie, dat de hele dag door mama roept en elke stap die ik zet, zet zij ook
Free: Ik denk ook dat je gelijk hebtBloedprikken is erg ingrijpend had ik gehoord van de HA, lijkt me zelf ook helemaal niks, maar heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Zolang Tessa zich niet ziek oogt, laat ik het voor wat het is. En mocht het over een aantal weken/maanden nog zo zijn en ik vertrouw het niet, trek ik direct aan de bel
Simmu: Ze heeft natuurlijk geen erg hoge koorts, max tot 38,7, als ze elke dag nou koorts heeft en ze heeft er echt last van dan wil ik zeker verder onderzoek.
Mefke: Maar is dat ook zo als de koorts niet zo hoog is?
Och arm ding! Waarom laten ze dan zo'n kleintje niet even voorgaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef _Bar_ het volgende:
Roy heeft het uitstekend gedaan vandaag, hij heeft ons verbaasd doordat hij geen enkele kik heeft gegeven ondanks dat hij lang zonder eten en drinken was, de mri liep uit waardoor Roy pas om half 1 onder de scan ging.
Daarna lekker melk gedronken een koek gegeten, nog wat gedronken, en daarnet heerlijk genoten van zijn avondeten en papje.
Hij was niet huilerig alleen maar superactief en enorm braaf
Volgende week de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |