Zoo, ik kom ook weer een langsfietsen
Free, hmpf, nee toch.. Arm ventje, arme jullie! Inderdaad, er mag nú toch zeker wel eens een periode zonder van die rare fratsen aanbreken voor jullie. Ik hoop van harte dat die periode SNEL komt en LANG duurt

Vlinder, jaaaa, goed man
Bar, fijn dat hij die late fles alsnog mag, dat scheelt denk ik wel? Zo sneu anders! Sterke morgen hoor, ik zal aan jullie denken

Oh Happy, wat naar om dan weg te moeten lopen

Hopelijk was dit eenmalig.. Tijdens onze verhuizing ging dat bij Stef ook een periode zo, ik denk er nog steeds met een rotgevoel op terug. Zo zielig als je kind zo duidelijk aangeeft dat hij liever bij jou wil zijn.
Wij zijn weer op controle geweest en alles ging goed met Stef's plekken. De nieuwe aquacell die de EHBO-arts erop had geplakt had niet meer gepakt, dus die viel er meteen vanaf toen de verpleegster het verband losknipte. Toen ik de verpleegster vertelde wat er bij de EHBO was voorgevallen deed ze letterlijk zo:

en later kwam er zelfs nog een andere verpleegster langs, alleen maar omdat ze het verhaal had gehoord en ook nogal

was zeg maar. Ze vonden het superzielig dat hij dit had moeten doorstaan en waren heel lief, dat was wel weer een opsteker

Gelukkig had de chirurg goed nieuws: de behandeling kan worden voortgezet met een speciale zalf en paraffinegaasjes, omdat een heel deel van de grote wond al voorzien is van nieuwe huid

de bovenkant van die wond en de gehele kleinere wond waren nog niet zo ver, maar ook deze zouden zeker wel volgen. Ik kon echt wel janken toen hij dit zei, zeker toen het verband eraf ging hadden we nog even een oh crap-momentje omdat er echt een heel plakkaat groen-gele smurrie aan de aquacell zat, dus ik was even bang dat het ontstoken was.. Maar dat was dus niet het geval. Komende woensdag mag Stef zich weer melden, ik hoop dat deze tendens zich door zal zetten (maar ik heb daar wel vertrouwen in

). Nog even een

, gewoon omdat het kan

Ohja, Huup, weet je ook of ze de 16e dan meteen weer die foto gaan maken ook? Hopelijk komt er dan ook vlot schot in de zaak, en ik hoop ook dat je Amélie over kunt krijgen naar Elin's arts, dat lijkt me idd zóveel practischer..
En Oeke, nog éventjes doorbijten dus