hahah 187 hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet extreem klein ofzo, ben ook maar 1.80
je kan nog altijd naar azie verhuizenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat meer mensen klein waren, dan was 't niet zo boeiend allemaal.
meisjes ja, vrouwen niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
meisjes mogen klein zijn, hoe kleiner hoe beter. 1m40 go!
1,40 is wel heel kleinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
Met z'n allen emigreren, we hebben pech dat Nederland in de top 3 van grootste gemiddelde lengte staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat meer mensen klein waren, dan was 't niet zo boeiend allemaal.
lol freakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
1.80m is niet klein.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet extreem klein ofzo, ben ook maar 1.80
Ja jammer dat ik zo klein ben dat zelfs fucking chinezen groter zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
oh da's nog best groot. Is d'r ergens een overzicht van alle landen ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor mannen: 185,0 cm
Voor vrouwen: 170,6 cm
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Heb overigens een nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel inch? Dat is minimaal 23.
Who motivates the motivator?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengtequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
oh da's nog best groot. Is d'r ergens een overzicht van alle landen ofzo?
Wat een veilige fiets! Hoeveel versnellingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
wil wel bij je achterop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Tegenwoordig zijn zelfs fietsen van 1000 euro nog 25 kilo achterop. Kan wel iemand achterop maar dan wel de kans dat ie kapot gaat.quote:
Ja dat zou ik er ook niet aan uitgeven hoor. Deze was 330, vond ik al duur zat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef fyah het volgende:
Een fiets van 1000 eurodan verdien je toch echt een trap onder je reet. Nog geen enkele fiets van me werd niet gepikt. En ik woon niet eens in een stad
LOL. Ik heb een crappy studentenfiets en die kan zelfs meer aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor. Tegenwoordig zijn zelfs fietsen van 1000 euro nog 25 kilo achterop. Kan wel iemand achterop maar dan wel de kans dat ie kapot gaat.
Lees dan wat ik zeg. Je kan er heus wel iemand achterop nemen, maar de kans is dat hij ooit kapot daardoor gaat. Het is een waarschuwing.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LOL. Ik heb een crappy studentenfiets en die kan zelfs meer aan.
Hetzelfde geldt voor anale seksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lees dan wat ik zeg. Je kan er heus wel iemand achterop nemen, maar de kans is dat hij ooit kapot daardoor gaat. Het is een waarschuwing.
Ja, hij kan er wel in, maar de kans dat de binnenkant naar buiten komt is er.quote:
mijn oom verkoop fietsje 10 euro was mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:39 schreef fyah het volgende:
Mijn fiets kostte 100 maar die was dan ook min of meer 'gevonden'heling fuck yeah!
Ik probeerde ooit een fiets te jatten, maar nam uiteindelijk een taxi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn vrienden zijn pro fietsenjatters. Mijn tip: koop een AXA kettingslot, dan ben je veilig.
haha, jij hebt paupervrienden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn vrienden zijn pro fietsenjatters. Mijn tip: koop een AXA kettingslot, dan ben je veilig.
Lijkt me wel, dan denken ze dat er een camera op gericht staatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Gridlok het volgende:
Fiets niet op slot zetten en bord bij zetten, Steel mij. Kijken of de omgekeerde psychologie werkt
Behalve die keer dat je een fiets meenam die niet op slot stond en hem ergens hebt gedumpt, bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ooit een fiets gejat, maar die stond niet op slot. Dus dat vind ik anders.. en dat was ook niet jatten maar meer lenen want we hadden 'm ergens achter gelaten.
Fiets jatten zou ik nooit doen.
Mijn vrienden zijn white. Maar ik keur hun daden af, ze zijn het stadium van functioneel jatten voorbij en jatten zelfs al als hun achterband lek is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik probeerde ooit een fiets te jatten, maar nam uiteindelijk een taxi.
#whiteboy
Nee dat vind ik echt wel beetje anders, is egwoon dom je fiets niet op slot zetten. Zo leer je meteenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me wel, dan denken ze dat er een camera op gericht staat.
[..]
Behalve die keer dat je een fiets meenam die niet op slot stond en hem ergens hebt gedumpt, bedoel je?
is gewoon jatten hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt wel beetje anders, is egwoon dom je fiets niet op slot zetten. Zo leer je meteen. En het was beetje gedwongen watn de bus reed niet meer en ik moest toch thuis komen, was echt 2 uur lopen anders.
Ja maar eigenlijk zeg ik dat net toch zelf al, ik begon die zin met "Ik heb ook ooit een fiets gejat" maar ik vind 't gewoon niet tof van mezelfquote:
Dus jij vindt het oké als ik een auto tegenkom waarvan de sleutels in het slot staan en hem meeneem?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt wel beetje anders, is egwoon dom je fiets niet op slot zetten. Zo leer je meteen. En het was beetje gedwongen watn de bus reed niet meer en ik moest toch thuis komen, was echt 2 uur lopen anders.
Oké oké, de acceptatie is er, mission accomplishedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zeg ik dat net toch zelf al, ik begon die zin met "Ik heb ook ooit een fiets gejat" maar ik vind 't gewoon niet tof van mezelf. Vandaar, denk ik.
Okayquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil iemand betrappen met het stelen van mijn eigendom zodat ik kan trappen.
IK ZEG TOCH BEETJE ANDERSquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus jij vindt het oké als ik een auto tegenkom waarvan de sleutels in het slot staan en hem meeneem?
Die is dood.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet bij als het bij je vader gebeurt.
Gebeurt best vaakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook niemand laat zn sleutels in het slot zitten van een auto
behalve mijn zus en toen kon ze niet meer in de auto en toen kwam de auto monteur en die deed eigenlijk voor hoe je een auto kon jatten want hij maakte die deur zo open met zo'n ijzeren stokkie, zag je ook echt niks vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook niemand laat zn sleutels in het slot zitten van een auto
Ik heb geeneen bruine vriendquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb geeneen bruine vriendgelukkig maar
.
Heb dat als ik Queen luister, denk ik dat ik Freddy ben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een goed housenummer luistert en je dan inbeeldt dat je het staat te draaien op een feest?
Ik denk dan altijd dat ik zijn aids ben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb dat als ik Queen luister, denk ik dat ik Freddy ben.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd dat ik zijn aids ben.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Skylark. het volgende:
Even een update jongens, hoe gaat ie in de
[ afbeelding ]
im in love with a stripperrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Skylark. het volgende:
Even een update jongens, hoe gaat ie in de
[ afbeelding ]
Wat doe je kkstoer gekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Dqod het volgende:
jaaaaaaaaaa ja
pizza time bitchaz
[ afbeelding ]
kom dan maffe wousquote:
Heb Bobby hier voor jequote:
Ik hossel Chris voor Bobby hoor, wat kom je nouquote:
Charmeur u_uquote:
ik ben jaloersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hossel Chris voor Bobby hoor, wat kom je nou
Ik voel het toch niet als hij me neemt met zijn micropenis, is het dan evengoed gay?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hossel Chris voor Bobby hoor, wat kom je nou
Ah niks gebeurd. Lulu ook nog steeds verliefd op die jonge jongen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
im in love with a stripperrrrrrrrrrrr
Verder niets, livin' like a baller.
op wie dan o_Oquote:
Not gay if balls dont touchquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel het toch niet als hij me neemt met zijn micropenis, is het dan evengoed gay?
Bobby:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel het toch niet als hij me neemt met zijn micropenis, is het dan evengoed gay?
quote:wat zegt ie nou allemaal?
Volgens mij was ze serieus verliefd, maar dat was een oudere jongen. Zat ze in haar maag mee omdat ze nu weg is, maar ze had vorige week nog een ander gehosseld, dus ik ben de draad een beetje kwijt hoe erg ze er emotioneel aan toe is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah niks gebeurd. Lulu ook nog steeds verliefd op die jonge jongen?
Geil, ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
op chris, niemand hosselt bobby voor mij.
Ja, het is altijd een beetje gecompliceerd toch. Maar volgens mij was hij jonger. Okay, ik kan er ook geen touw meer aan vastknopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij was ze serieus verliefd, maar dat was een oudere jongen. Zat ze in haar maag mee omdat ze nu weg is, maar ze had vorige week nog een ander gehosseld, dus ik ben de draad een beetje kwijt hoe erg ze er emotioneel aan toe is.
mazzelaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben al jaren niet meer verliefd geweest![]()
Is ook volgens mij alleen wanneer je iemand constant ziet, ala op school oid.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, het is altijd een beetje gecompliceerd toch. Maar volgens mij was hij jonger. Okay, ik kan er ook geen touw meer aan vastknopen. En WD?
Zal ik zo doen.. Nu eerst pizza halenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zet deze maar op, dan begrijpt hij weer waar het allemaal om draait.
Vulgair taalgebruik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik zo doen.. Nu eerst pizza halen![]()
DIKKE DOEI SLETJES VAN ME
Ik mocht het niet worden deze vakantie, maar ik word het een beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben al jaren niet meer verliefd geweest![]()
Is ook volgens mij alleen wanneer je iemand constant ziet, ala op school oid.
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef obi1379 het volgende:
Qua muziek vinden we bijna alles prima, zolang het maar gezellig is en niet alleen 16 jarigen aanwezig
Arnhemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef MouzurX het volgende:
Stappen op zaterdag in Arnhem of Den Bosch
Deze TS
You're missing the point.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Arnhem.
Geen idee hoe Den Bosch is, volgens mij is het daar wel nice.
DAT ZE EEN KROEG WILLEN ZONDER 16JARIGENquote:
Ik zou je schuren op dit nummer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef Crack_ het volgende:
http://soundcloud.com/bleeworld/serenade-2
LUISTER, lekkerlekkerLEKKER
Mag het als 30-jarige?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
DAT ZE EEN KROEG WILLEN ZONDER 16JARIGEN
De regel was toch eigen leeftijd * 0 + 15?quote:
+ 13 hoor :Squote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De regel was toch eigen leeftijd * 0 + 15?
Daayum girl.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming: een 13-jarig lichaam anno 2011.
Weet niet, vind der niet echt mooie ogen hebben, kijkt beetje suf ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is alleen maar lust hoor. Hihihi, dit gaat ze toch niet teruglezen als ze terug is.quote:
Haar gezicht is weggevaagd door een auto-ongeluk, toon een beetje respectquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet, vind der niet echt mooie ogen hebben, kijkt beetje suf ofzo?
dat is niet best, nou moet ik in het vervolg zoeken op plaatjes van 11-jarigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry ;s;squote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is alleen maar lust hoor. Hihihi, dit gaat ze toch niet teruglezen als ze terug is.
[..]
Haar gezicht is weggevaagd door een auto-ongeluk, toon een beetje respect.
Hey man het is internet, niks om jezelf voor te schamenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef moomoo het volgende:
[..]
dat is niet best, nou moet ik in het vervolg zoeken op plaatjes van 11-jarigen.
Spaghetti bolognese met extra gehakt.quote:
Ze heeft teveel vrouwelijke vormen voor jouw smaak?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef moomoo het volgende:
[..]
dat is niet best, nou moet ik in het vervolg zoeken op plaatjes van 11-jarigen.
Hm op zich wel een goed idee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese met extra gehakt.
Ze is wel wat aan de volgroeide kant jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze heeft teveel vrouwelijke vormen voor jouw smaak?
hoop soms echt dat je een troll bent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ze is wel wat aan de volgroeide kant ja
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ze is wel wat aan de volgroeide kant ja
''A pedophile's wet dream''quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
Haha chris waar heb je net op gegoogled " young girl no curves " ?
Eventueel geefbaar, mits ze zegt dat ze maar 17 is.quote:
Meisjes van 16 zijn tegenwoordig al rijp.quote:
neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meisjes van 16 zijn tegenwoordig al rijp.
Grace slick lekkkkrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oude telefoonachtergrond.
[ afbeelding ]
Nieuwe telefoonachtergrond.
I would catch a serenade for youquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef Crack_ het volgende:
I WOULD HIT YOU WITH A SERENADE CUZ YOURE BODY IS THE BOM
Nah blijft lekker. Humor/Creatief/Mooi/Ontzettend goede zangeresquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zou ik nooit ''lekker'' noemen, dat voelt gek.
Hey, LOVEquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nah blijft lekker. Humor/Creatief/Mooi/Ontzettend goede zangeres
Lekker klinkt meer seksueel, dat is het bij zulke vrouwen nooit in de eerste plaats bij mij :$quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nah blijft lekker. Humor/Creatief/Mooi/Ontzettend goede zangeres
In de eerste plaats, vertel ons meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lekker klinkt meer seksueel, dat is het bij zulke vrouwen nooit in de eerste plaats bij mij :$
Ik heb deze wel eens drie uur non-stop geluisterd, hihi.
Mijn definitie van lekker is anders dan bij de meeste hier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lekker klinkt meer seksueel, dat is het bij zulke vrouwen nooit in de eerste plaats bij mij :$
Ik heb deze wel eens drie uur non-stop geluisterd, hihi.
0:40quote:
Zulke vrouwen zijn vooral mooi in plaats van lekker. Liefde.quote:
Fucking annoying die CBS manier van Editen, verpesten de hele essentie van Gracequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
0:40! ''It just fell out, cause i'm old
''
[..]
Zulke vrouwen zijn vooral mooi in plaats van lekker. Liefde.
Nah.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:51 schreef MouzurX het volgende:
Wat zit iedereen toch altijd over liefde? Dat is gewoon iets wat je jezelf aanpraat, shit je zou jezelf verliefd op je horloge kunnen maken.
Dit soort shit kan ook echt alleen uit jouw mond komen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:51 schreef MouzurX het volgende:
Wat zit iedereen toch altijd over liefde? Dat is gewoon iets wat je jezelf aanpraat, shit je zou jezelf verliefd op je horloge kunnen maken.
Trueee, ik doe daar niet aan mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nah.
Wat ik wel vaak zie is dat mensen in relaties zitten ''omdat het kan''. Ze voelen allang niet zo veel meer voor elkaar, maar het is wel vertrouwd en heeft een garantie op seks. En ze kunnen er slecht tegen om alleen te zijn.
nee, verliefdheid is meetbaar, er worden allerlei stofjes in je hersenen aangemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:51 schreef MouzurX het volgende:
Ja en je kan jezelf dat gewoon aanpraten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee, verliefdheid is meetbaar, er worden allerlei stofjes in je hersenen aangemaakt.
ZO GEK, dat gevoel in je buik. Écht gekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee, verliefdheid is meetbaar, er worden allerlei stofjes in je hersenen aangemaakt.
je bent echt 12 hé ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon vaak genoeg zeggen "Ik ben verliefd ik ben verliefd ik ben verliefd" en dan komt 't van zelf? Dat denk je echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja en je kan jezelf dat gewoon aanpraten.
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon vaak genoeg zeggen "Ik ben verliefd ik ben verliefd ik ben verliefd" en dan komt 't van zelf? Dat denk je echt?
Net alsof je XTC gebruikt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZO GEK, dat gevoel in je buik. Écht gek.
Dus als je in een relatie dipje zit gewoon vaak genoeg zegge ndat je verliefd bent op die persoon en dan komt 't weer terug, zo werkt dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja.
Als je telkens iemand de hemel in prijst komt het vanzelf.
Hahahahahha je bent echt 12quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef moomoo het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op, verliefdheid is een wetenschappelijk erkend iets.
Ja. Want je komt in een dip omdat je telkens negatief denkt over die persoon.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus als je in een relatie dipje zit gewoon vaak genoeg zegge ndat je verliefd bent op die persoon en dan komt 't weer terug, zo werkt dat?
God oh god oh god oh god...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja. Want je komt in een dip omdat je telkens negatief denkt over die persoon.
lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja. Want je komt in een dip omdat je telkens negatief denkt over die persoon.
Gek hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef MouzurX het volgende:
Crack neemt mij echt altijd veel te serieus op dit soort momenten.
Dan moet je de dosis verhogen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nu ook verliefd, maar ik heb nog wel controle en kan m'n verstand erbij houden.
Dat je dat kanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nu ook verliefd, maar ik heb nog wel controle en kan m'n verstand erbij houden.
Hoe lang duurt dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken haar al superlang, en als ik halsoverkop ga rushen verpest ik het. En nu weet ik dat zij mij ook leuk vindt. En ik kan sowieso niks door de boelerbof.
De bof heerst in de studentensteden dus met een besmette chick gekust denk ik, of uit een bevuild glas gedronken. En ja, ik ben 2x gevaccineerd maar er is een resistent virus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef Chai het volgende:
Maar hoe kom je aan de bof dan? Daar wordt je toch tegen ingeënt. Of werkt dat alleen voor je kindertijd.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef MouzurX het volgende:
Place your bets, place your bets.
Ik zet 10 euro op binnen 2 weken weer een ander.
Ik raak er een beetje op uitgekeken, eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap alcoholisten trouwens wel, het leven is zoveel leuker als je zat bent.
Drinkt ze ook met een rietje?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ik geef deze een goede kans. Zij is qua relaties bijna precies zo als ik, maar we hebben het 3 weken al met elkaar uitgehouden.
serotonine, je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:14 schreef fyah het volgende:
Liefde en vuhlieft zijn, zijn twee aparte dingen die niet allebei per se met serotonine te maken hebben. Dorks
Nieuwe ride, zelfde meids. Jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
serotonine, je haalt me de woorden uit de mond
whatsup met jou fifa, met de madamekes.
Heh heeft tie nou niet door dat hij geen telefoon in zijn handen heeft voordat hij hem pakt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:13 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_door_pliesie.html
Bi jdit filmpje denk ik van, zou zomaar chris kunnen zijn
Tsss, de laatste keer dat ik zo shitfaced was is zeker twee maanden geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:13 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_door_pliesie.html
Bi jdit filmpje denk ik van, zou zomaar chris kunnen zijn
Hahahahahahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heh heeft tie nou niet door dat hij geen telefoon in zijn handen heeft voordat hij hem pakt?
edit: o lol wtf tis een pakje sigaretten?
Twee opties:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahahah. Ik denk 't niet, zo ver wegggg
Alcohol is ook drugs hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Twee opties:
1. Hij stelt zich aan omdat er een camera bij is.
2. Hij heeft drugs gebruikt, want door alcohol ga je geen stemmen horen.
Anders is het echt wel een hele goede amateur hoor, en zn vriend die ligt daar nokkie in de autoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Twee opties:
1. Hij stelt zich aan omdat er een camera bij is.
2. Hij heeft drugs gebruikt, want door alcohol ga je geen stemmen horen.
Je bedoelt Hyves/Facebook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:23 schreef MouzurX het volgende:
Is er een applicatie op android waar je een foto van iets kan maken, dan info er bij kan zetten en dan een soort van fotoboek kan maken?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:26 schreef MiVer het volgende:
zeeland omslagpunt hier, weer grimmiger geworden
kijken of het thuis swingend en tropisch te maken is
early shit luister ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Early house classic, positieve vibe
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
early shit luister ik niet
als ik wat bestel moet het goed zijn en niet te zuinig
dus doe mij maar 2 kilo
haha
grenzen vervagen toch juist naar mate er meer bier gedronken is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga bier halen, soms moeten er grenzen worden getrokken.
gettin' jiggy with itquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef fyah het volgende:
Fyah pompt gewoon keihard summertime van will smith in de waggie. Doet hij niet moeilijk over.
is je appartement dan groot of je ego kleinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Salatrel het volgende:
mijn appartement is zo groot dat ik een aparte kamer heb voor mijn ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor je eentje vind ik best groot hoor, en je hebt een vaatwasser toch?quote:
en een oven, magnetron, wasmachine en drogerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor je eentje vind ik best groot hoor, en je hebt een vaatwasser toch?
oven en magnetron heb ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en een oven, magnetron, wasmachine en droger
Heb jij een wc?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:12 schreef Salatrel het volgende:
wc heb ik ook ja en koelvries combi ook nog wel.
Ik deel alleen de douche he, resth eb ik zelfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en ik hoef hem niet eens te delen net als mijn badkamer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef MiVer het volgende:
[..]griezelig, ik heb ik uithoorn gewoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dreadlocksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
Vrijwel alleen maar rare mensen in de supermarkt rond dit tijdstip.
De kans is dus groot dat ik ook raar ben. Wel een sexy negerin met dreadlocks gezien.
wat gaat jouw invloed zijn vanavond?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik luister wel rastafari punkrock, allemaal onder die invloed gemaakt, neem ik aan.
wat is dat allemaal?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat gaat jouw invloed zijn vanavond?
groen en geel? of alleen geel? of neem je ook bonte spetters?
je weet zelfs toch welquote:
Bruin schijnt wel het ultieme gevoel te zijn. Angstaanjagend maar fascinerend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
je weet zelfs toch wel
daarnaast mag ik hopen dat niemand hier wit of bruin neemt
dan zeg ik foei, beter blijf je in bed liggen
haha
wat is dat dan, meth?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bruin schijnt wel het ultieme gevoel te zijn. Angstaanjagend maar fascinerend.
Ga het zeker proberen als ik bejaard ben.
crack wil ik wel eens doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist alleen maar spange chickies in de supermarkt nu. Achter de kassa dan he.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
Vrijwel alleen maar rare mensen in de supermarkt rond dit tijdstip.
De kans is dus groot dat ik ook raar ben. Wel een sexy negerin met dreadlocks gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |