Ik hossel Chris voor Bobby hoor, wat kom je nouquote:
Charmeur u_uquote:
ik ben jaloersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hossel Chris voor Bobby hoor, wat kom je nou
Ik voel het toch niet als hij me neemt met zijn micropenis, is het dan evengoed gay?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hossel Chris voor Bobby hoor, wat kom je nou
Ah niks gebeurd. Lulu ook nog steeds verliefd op die jonge jongen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
im in love with a stripperrrrrrrrrrrr
Verder niets, livin' like a baller.
op wie dan o_Oquote:
Not gay if balls dont touchquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel het toch niet als hij me neemt met zijn micropenis, is het dan evengoed gay?
Bobby:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel het toch niet als hij me neemt met zijn micropenis, is het dan evengoed gay?
quote:wat zegt ie nou allemaal?
Volgens mij was ze serieus verliefd, maar dat was een oudere jongen. Zat ze in haar maag mee omdat ze nu weg is, maar ze had vorige week nog een ander gehosseld, dus ik ben de draad een beetje kwijt hoe erg ze er emotioneel aan toe is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah niks gebeurd. Lulu ook nog steeds verliefd op die jonge jongen?
Geil, ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
op chris, niemand hosselt bobby voor mij.
Ja, het is altijd een beetje gecompliceerd toch. Maar volgens mij was hij jonger. Okay, ik kan er ook geen touw meer aan vastknopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij was ze serieus verliefd, maar dat was een oudere jongen. Zat ze in haar maag mee omdat ze nu weg is, maar ze had vorige week nog een ander gehosseld, dus ik ben de draad een beetje kwijt hoe erg ze er emotioneel aan toe is.
mazzelaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben al jaren niet meer verliefd geweest![]()
Is ook volgens mij alleen wanneer je iemand constant ziet, ala op school oid.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, het is altijd een beetje gecompliceerd toch. Maar volgens mij was hij jonger. Okay, ik kan er ook geen touw meer aan vastknopen. En WD?
Zal ik zo doen.. Nu eerst pizza halenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zet deze maar op, dan begrijpt hij weer waar het allemaal om draait.
Vulgair taalgebruik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik zo doen.. Nu eerst pizza halen![]()
DIKKE DOEI SLETJES VAN ME
Ik mocht het niet worden deze vakantie, maar ik word het een beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben al jaren niet meer verliefd geweest![]()
Is ook volgens mij alleen wanneer je iemand constant ziet, ala op school oid.
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef obi1379 het volgende:
Qua muziek vinden we bijna alles prima, zolang het maar gezellig is en niet alleen 16 jarigen aanwezig
Arnhemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef MouzurX het volgende:
Stappen op zaterdag in Arnhem of Den Bosch
Deze TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |