quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef MiVer het volgende:
[..]griezelig, ik heb ik uithoorn gewoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dreadlocksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
Vrijwel alleen maar rare mensen in de supermarkt rond dit tijdstip.
De kans is dus groot dat ik ook raar ben. Wel een sexy negerin met dreadlocks gezien.
wat gaat jouw invloed zijn vanavond?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik luister wel rastafari punkrock, allemaal onder die invloed gemaakt, neem ik aan.
wat is dat allemaal?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat gaat jouw invloed zijn vanavond?
groen en geel? of alleen geel? of neem je ook bonte spetters?
je weet zelfs toch welquote:
Bruin schijnt wel het ultieme gevoel te zijn. Angstaanjagend maar fascinerend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
je weet zelfs toch wel
daarnaast mag ik hopen dat niemand hier wit of bruin neemt
dan zeg ik foei, beter blijf je in bed liggen
haha
wat is dat dan, meth?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bruin schijnt wel het ultieme gevoel te zijn. Angstaanjagend maar fascinerend.
Ga het zeker proberen als ik bejaard ben.
crack wil ik wel eens doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |