mijn oom verkoop fietsje 10 euro was mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:39 schreef fyah het volgende:
Mijn fiets kostte 100 maar die was dan ook min of meer 'gevonden'heling fuck yeah!
Ik probeerde ooit een fiets te jatten, maar nam uiteindelijk een taxi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn vrienden zijn pro fietsenjatters. Mijn tip: koop een AXA kettingslot, dan ben je veilig.
haha, jij hebt paupervrienden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn vrienden zijn pro fietsenjatters. Mijn tip: koop een AXA kettingslot, dan ben je veilig.
Lijkt me wel, dan denken ze dat er een camera op gericht staatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Gridlok het volgende:
Fiets niet op slot zetten en bord bij zetten, Steel mij. Kijken of de omgekeerde psychologie werkt
Behalve die keer dat je een fiets meenam die niet op slot stond en hem ergens hebt gedumpt, bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ooit een fiets gejat, maar die stond niet op slot. Dus dat vind ik anders.. en dat was ook niet jatten maar meer lenen want we hadden 'm ergens achter gelaten.
Fiets jatten zou ik nooit doen.
Mijn vrienden zijn white. Maar ik keur hun daden af, ze zijn het stadium van functioneel jatten voorbij en jatten zelfs al als hun achterband lek is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik probeerde ooit een fiets te jatten, maar nam uiteindelijk een taxi.
#whiteboy
Nee dat vind ik echt wel beetje anders, is egwoon dom je fiets niet op slot zetten. Zo leer je meteenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me wel, dan denken ze dat er een camera op gericht staat.
[..]
Behalve die keer dat je een fiets meenam die niet op slot stond en hem ergens hebt gedumpt, bedoel je?
is gewoon jatten hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt wel beetje anders, is egwoon dom je fiets niet op slot zetten. Zo leer je meteen. En het was beetje gedwongen watn de bus reed niet meer en ik moest toch thuis komen, was echt 2 uur lopen anders.
Ja maar eigenlijk zeg ik dat net toch zelf al, ik begon die zin met "Ik heb ook ooit een fiets gejat" maar ik vind 't gewoon niet tof van mezelfquote:
Dus jij vindt het oké als ik een auto tegenkom waarvan de sleutels in het slot staan en hem meeneem?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt wel beetje anders, is egwoon dom je fiets niet op slot zetten. Zo leer je meteen. En het was beetje gedwongen watn de bus reed niet meer en ik moest toch thuis komen, was echt 2 uur lopen anders.
Oké oké, de acceptatie is er, mission accomplishedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zeg ik dat net toch zelf al, ik begon die zin met "Ik heb ook ooit een fiets gejat" maar ik vind 't gewoon niet tof van mezelf. Vandaar, denk ik.
Okayquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil iemand betrappen met het stelen van mijn eigendom zodat ik kan trappen.
IK ZEG TOCH BEETJE ANDERSquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus jij vindt het oké als ik een auto tegenkom waarvan de sleutels in het slot staan en hem meeneem?
Die is dood.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet bij als het bij je vader gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |