Bier in mn handquote:
als je manboobs heb kan je wel een tietje in je hand hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bier in mn handTieten ben ik kwijt
Maar ik heb dan wel bier in de hand
Helaas is deze OG zo afgetraind dat er geen manboobs zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je manboobs heb kan je wel een tietje in je hand hebben
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Helaas is deze OG zo afgetraind dat er geen manboobs zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het gister friday the 13th was.
p.s. niet huilen met je bloedkop
Bier in de hand en fokken, like a true OG.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bier in mn handTieten ben ik kwijt
Maar ik heb dan wel bier in de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Heb nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Waar is je boodschappenmandje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Heb nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ja ze zijn ook belachelijk duur, deze ook. Maar moet gewoon voor mijn werk een goede fiets hebben anders had ik er nooit zo een gehaald. Heb al 5 jaar met dezelfde oma fiets gedaan maar hij valt echt uit elkaar op dit moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er komt zo'n standaard met een krat op.![]()
Jamaar dude! Samen komen we gewoon in de dubbele cijfers enzo!quote:
Je bent ongetwijfeld beter dan mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil wel mee doen, maar of jullie daar wat aan hebben weet ik niet.
als tliz dat had gezegt was kk meteen gekomenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Zijn nu met drie, je past er nog bij. Als je lief bent
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Rossdale het volgende:
Ah aSe joint net. We zitten nu volTe laat tam
Nounou... Deze grapjes worden beetje oud vind je niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als tliz dat had gezegt was kk meteen gekomen
Daar hebben ze dan ook de gracht voor, om een nieuwe fiets uit te trekken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!
Als jy ze maakt wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nounou... Deze grapjes worden beetje oud vind je niet?
[..]
Daar hebben ze dan ook de gracht voor, om een nieuwe fiets uit te trekken.
Zei je moeder gister ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Zijn nu met drie, je past er nog bij. Als je lief bent
Nee koop gewoon losse frames en bouw dan een fiets op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook de gracht voor, om een nieuwe fiets uit te trekken.
quote:
Hij is fijn.quote:
Bozz en ik zijn in Nimma vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen gemaakt maar het is natuurlijk vlakbij ;D
Oh daar ben ik ook vanavond!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook vanavond!!!![]()
Wie zijn ventieltje wil je graag in je mond nemen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik wil best maar brabant komen, maar dan wel om het op te blazen
A 125 years of sharing happynessquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'd like to build the world a home
and furnish it with love
grow apple trees and honey bees
and snow white turtle doves
I'd like to teach the world to sing
in perfect harmony
I'd like to hold it in my arms
and keep it company
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie zijn ventieltje wil je graag in je mond nemen dan?
Nou Parv dan gaan wij samen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
Gaat 'm voor mij niet worden vanavond denk ik.. Niemand kan
Hehe ja samen gaan is prima (L)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Parv dan gaan wij samen.dus je gaat ook niet naar xxlerator?
Zit er nog steeds aan te denken om te gaan aangezien je er nog steeds kaarten voor kan kopen. Hmm.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja samen gaan is prima (L)
Nee matrixx zat sowieso niet in de planning, ff krachten sparen voor emporium
Laat maar weten wat je doet. Als je die lekkere Hugo en die grappige, attente en misschien wel nog knappere Michiel nog ff wilt zien vanavond kunnen we wel ff samen gaat jw.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit er nog steeds aan te denken om te gaan aangezien je er nog steeds kaarten voor kan kopen. Hmm.
Ik voel me gepasseerd...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je doet. Als je die lekkere Hugo nog ff wilt zien vanavond kunnen we wel ff samen gaat jw.
Nja we gaan maybe naar xxlerator. Hoor het zo. En anders gaan we Arnhem in.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je doet. Als je die lekkere Hugo nog ff wilt zien vanavond kunnen we wel ff samen gaat jw.
wat een immens trieste band naamquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef kenserkabouter het volgende:
Er gaat hier bij ons vanavond een bandje spelen met de titel: "Wij-zitten-in-een-bandje-om-wijven-te-regelen band"
You made my point.quote:
Succes gozerquote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef dreamzk het volgende:
Ah de goede vertrouwde break up: jezelf de tering inzuipen en dan je ex gaan bellen. Gelukkig nam ze niet op, maar morgen na het kampioensfeest van ajax kan het nog wel gaan escaleren. The street life zeg ik maar
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
And she performed oral sex on him?
- Yes.
Nice. Nice. Niceeeeeeee.
Je ex bellenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef dreamzk het volgende:
Ah de goede vertrouwde break up: jezelf de tering inzuipen en dan je ex gaan bellen. Gelukkig nam ze niet op, maar morgen na het kampioensfeest van ajax kan het nog wel gaan escaleren. The street life zeg ik maar
Veel plezier, mijn homies zitten ook straks in Amsterdam, maar deze jongen moet helaas werken tot 3 uurquote:Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef dreamzk het volgende:
Heb er onwijs veel zin in vandaag, over een uur trein naar Amsterdam pakken en daarna vieren als een gek
Niet als ze verliezen uit teleurstelling je ex weer gaan bellen he.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef dreamzk het volgende:
Heb er onwijs veel zin in vandaag, over een uur trein naar Amsterdam pakken en daarna vieren als een gek
Ach either way ga ik hard zuipen dus de kans bestaat dat ik haar ga bellenquote:Op zondag 15 mei 2011 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet als ze verliezen uit teleurstelling je ex weer gaan bellen he.
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Wat is dat constante gezeur over die derde ster trouwens? Is elke 10 kampioenschappen 1 ster waard oid?
Fred Rutten loverquote:Op zondag 15 mei 2011 14:00 schreef SoldMayor het volgende:
FC TWENTE!!!!!!!!!!!
en hopelijk PSV winnen en dan alsnog CL
SOWIESO HEUULEMAAAL NIKS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!
Nee die gast moet snel optiefen.quote:
Je mag wel bij mij komen kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Is de wedstrijd nergens op tv te zien?alleen op eredivisie live maar dat heb ik hier niet.
Sopcast.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Is de wedstrijd nergens op tv te zien?alleen op eredivisie live maar dat heb ik hier niet.
quote:
Hmm dacht doe ik soepballetjes draaien tijdens het kijken, eigengemaakte soep.quote:
sterf jood.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
HEY SOLD HOE IS HET MET RUTTE
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN
Man wat was PSV weer slecht, Berg mist weer een 100% kansik lach er zelf om zo triest is het.
Je druk maken om een videogame.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef KoningStoma het volgende:
Je opwinden om een stel kerels die balletjes in netjes schoppen..
quote:
Jij maakte je laatst ook druk om je teammates die je niet kent.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een game is iets wat je zelf doet. Je druk maken om mensen die je niet ken en waar je alleen maar naar kijkt is iets anders.
Omdat ze mij direct beinvloeden.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij maakte je laatst ook druk om je teammates die je niet kent.
Je uberhaupt druk maken om dit soort shit terwijl je die niet kan eten of roken of neuken.quote:
Moet er by jou wel wat te neuken vallen!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je uberhaupt druk maken om dit soort shit terwijl je die niet kan eten of roken of neuken.
Voorspelbaar en pertinent verworpen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet er by jou wel wat te neuken vallen!
Thanks!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Voorspelbaar en pertinent verworpen.
je soep zag er echt goed uit trouwens! kan zo kok worden in restaurant.
kinnen omhoog, borsten vooruitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
pappies geilen dood want die boys gaan innen.
Ik moet een beetje lachen om het hele ajax gebeuren en jouw opmerking nu.quote:
ooh oke.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen om het hele ajax gebeuren en jouw opmerking nu.
Dankje sold.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef SoldMayor het volgende:
Nou okee dan maar.
Ik kon het vanmiddag niet uit me strot krijgen.. maaaaaaaar
gefeliciteerd ajaxciedjtuss
Warom zou je feest vieren als je geen kampioen bent.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef KneusTeun het volgende:
in twente is het feestje groter dan in Amsterdam!
Hier staan de straten vol en is de bus ipv 23:00 nu waarschijnlijk pas om 1:30 bij grolsch, straten staan vol in het centrum!
In Amsterdam zijn er al vechtpartijen
Omdat we trots zijn op de jongens. (btw vorig jaar stond de ajax afdeling ook gewoon om de beker te juichen)quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zou je feest vieren als je geen kampioen bent.
Mja sowieso ajax.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat we trots zijn op de jongens. (btw vorig jaar stond de ajax afdeling ook gewoon om de beker te juichen)
Waarom zou je de stad afbreken als je kampioen bent? Ik vind het jammer voor de ajax fans dat er zo een groot gehalte tussen zit dat alleen maar last bezorgd en een slechte naam voor iedereen.
Die jochies hebben gezien dat ze dat in Spanje ook doen, dus ze dachten dat het hip wasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mja sowieso ajax.![]()
Hebben ze eindelijk de schaal flikker ze hem van de bus af op straat.
Precies.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die jochies hebben gezien dat ze dat in Spanje ook doen, dus ze dachten dat het hip was
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zou je feest vieren als je geen kampioen bent.
Haten op provincialen, maar wel komen carnavallen he?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:59 schreef dreamzk het volgende:
Superjodeeeeeen. Godver wat een dag, 13uur lang gezopen, ben helemaal kapot maar wat een feest. Werd helemaal gek. Enige kutte was dat er tering veel provincialen de hoofdstad introkken, wisten zich niet te gedragen en ging het allemaal beetje de kut op. Maar ik leef nog
had ik gister al gepost, goeiemorgen btwquote:
En nog voicemailtjes met liefdes/haatverklaringen achtergelaten bij je ex?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:59 schreef dreamzk het volgende:
Superjodeeeeeen. Godver wat een dag, 13uur lang gezopen, ben helemaal kapot maar wat een feest. Werd helemaal gek. Enige kutte was dat er tering veel provincialen de hoofdstad introkken, wisten zich niet te gedragen en ging het allemaal beetje de kut op. Maar ik leef nog
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Haha michhas onze rockkenner zegt ie zaterdag zo mooi "die axl rose van ac/dc is echt de lil' john van rock"
Niet dat ik weetquote:Op maandag 16 mei 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nog voicemailtjes met liefdes/haatverklaringen achtergelaten bij je ex?
Dat zei ik heul niet zoquote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Haha michhas onze rockkenner zegt ie zaterdag zo mooi "die axl rose van ac/dc is echt de lil' john van rock"
Je vergeet 1.5 uur terug.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
Check avond voor schooldag of leraar ziek is.
Leraar niet ziek.
1.5 uur in de trein.
Kom op school.
Leraar ziek.
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
Als ik dat zo hoor ben ik stiekem blij niet meer op school te zitten.Hoe vaak ik wel niet op school kwam en er lessen uitvielen etc.
![]()
Volgend jaar ga ik me maar eens weer aan een studie wagen.
Kom werktuigbouw in Delft doen.quote:
Ja heb je genoeg bus hokjes gemoldquote:Op maandag 16 mei 2011 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pfff wat een avond/nacht/ochtend was het. Ben denk ik nog nooit zo wasted geweest in mijn leven
anders weet ik nog wel een studie voor je tliz op de westevoortsedijk leren en geld verdienen tegelijk. Is wel een avond studiequote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Kom werktuigbouw in Delft doen.
Is dat die Britse film?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Fsmxi het volgende:
Bam, zojuist Four Lions gezien, wel een aanradertje als je een beetje van zwarte humor houdt
Boz, ik vind jou een hele toffe jongen, maar kan deze opmerking niet waarderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
anders weet ik nog wel een studie voor je tliz op de westevoortsedijk leren en geld verdienen tegelijk. Is wel een avond studie
Hahaha sorry maar ik er verscheen wel een glimlach op m'n gezicht, al is dat meer door jouw reactie dan door de opmerking zelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boz, ik vind jou een hele toffe jongen, maar kan deze opmerking niet waarderen.
Omdat er nu op iemand anders word gereageerd dan altijd alleen maar op jou?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hahaha sorry maar ik er verscheen wel een glimlach op m'n gezicht, al is dat meer door jouw reactie dan door de opmerking zelf.
Nee omdat jij je zo op je teentjes voelt getrapt over een opmerking die hij duidelijk niet meent.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat er nu op iemand anders word gereageerd dan altijd alleen maar op jou?
wie zegt dat ik het niet meen...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee omdat jij je zo op je teentjes voelt getrapt over een opmerking die hij duidelijk niet meent.
Om mijn teentjes getrapt is wel erg overdreven.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee omdat jij je zo op je teentjes voelt getrapt over een opmerking die hij duidelijk niet meent.
Je hebt niks gevraagd aan me, als je had gezegd ga daar werken want dan kan ik elke avond langs komen was het anders geweest.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet meen...
@tliz het spijt me, zal het niet meer van je vragen.
Ik had de trailer laatst gezien ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Over jihadisten ja
Voor IMDB, klik hier etc. etc.
Ja nou dat dacht ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Om mijn teentjes getrapt is wel erg overdreven.Zeg dat ik de opmerking niet kan waarderen that's it.
nou bij deze danquote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt niks gevraagd aan me, als je had gezegd ga daar werken want dan kan ik elke avond langs komen was het anders geweest.
Ritje op je brommer is ook goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou bij deze dan
-edit- ik betaal wel in natura dan![]()
Ach je kan in principe aan alles verslaafd raken maar dit is gewoon een sneue zaak. Was vroeger echt een leuke meid maar als ze tegenwoordig niet meer heeft geblowed een dag is ze fucking chagrijnig en doet ze gewoon de hele dag niets als voor de tv hangen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we de alcohol/drugs discussie weer starten?
Dat klinkt wel als een THC verslaafde.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je kan in principe aan alles verslaafd raken maar dit is gewoon een sneue zaak. Was vroeger echt een leuke meid maar als ze tegenwoordig niet meer heeft geblowed een dag is ze fucking chagrijnig en doet ze gewoon de hele dag niets als voor de tv hangen.
Ja het is gewoon vrij triest want je mag er niets over zeggen. Eerst probeerde ik nog wel regelmatig om gewoon wat met haar te gaan doen en dan zonder wiet/hasj maar ik heb het een beetje gehad met dat gesnauw wat je dan terug krijgt. Dus hopelijk komt ze er zelf achterquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een THC verslaafde.
Heb zelfde met een bekend, is lastig. Snel ben jij de lul en de rest van de groep zwijgt gewoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja het is gewoon vrij triest want je mag er niets over zeggen. Eerst probeerde ik nog wel regelmatig om gewoon wat met haar te gaan doen en dan zonder wiet/hasj maar ik heb het een beetje gehad met dat gesnauw wat je dan terug krijgt. Dus hopelijk komt ze er zelf achter
Het grote probleem is dat de helft van mijn vriendengroep ook gewoon regelmatig blowed dus ze gaat gewoon bijna altijd met hun mee. Laatst belde ik haar nog in de ochtend op om s'avonds een filmpje oid te gaan doen maar toen had ze het druk zei ze. Maar later hoor je dat ze wel tijd had om in het parkje te gaan blowen dan ben ik er al bijna klaar mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb zelfde met een bekend, is lastig. Snel ben jij de lul en de rest van de groep zwijgt gewoon.
Ik ben ook op dit punt beland voor mezelf hoop dat de rest van mijn vrienden het ook in gaat zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Bozz187 het volgende:
En heel soms moet je gewoon zeggen fock jou en zoek het maar uit.
hoop het ook voor je man, is altijd kut zulke dingenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook op dit punt beland voor mezelf hoop dat de rest van mijn vrienden het ook in gaat zien.
Het beste is gewoon als ook mijn vrienden op houden met haar te gaan blowen. Maar ik heb genoeg aan mijn hoofd de laatste tijd dus ik ga me er verder niet druk over makenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoop het ook voor je man, is altijd kut zulke dingen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die niet toe willen geven een wiet probleem te hebben en dan fucking triest gaan doen
Wipeout!!quote:Als PlayStation Store weer online is, hebben alle PlayStation Network-gebruikers in landen waarin toegang tot de PlayStation Store* mogelijk is en die voor 21 april 2011 over een geldige account beschikten, toegang tot het volgende:
1. Twee PlayStation 3-games uit de volgende lijst:
LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook nog zo'n account. Jammer dat ik die ps3 vorig jaar verkocht heb.Hahahahahahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:01 schreef Frankii het volgende:
Hmm te L.A. Noire halen of te niet L.A. Noire halen.
Geen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:03 schreef KoningStoma het volgende:
Zit daar eigenlijk een waardige multiplayer bij?
Brink overslaan en L.A. Noire halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:01 schreef Frankii het volgende:
Hmm te L.A. Noire halen of te niet L.A. Noire halen.
OMG fuckin vet jonge! jij kent echt iedereen!! mad respect broeder!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:21 schreef kenserkabouter het volgende:
http://www.district8.net/(...)-schieweg-delft.html
Dat was een clubgenootje van me.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
OMG fuckin vet jonge! jij kent echt iedereen!! mad respect broeder!
Ik weet niet of ik dat beter moet vinden? Gaat hij de rol van Charlie overnemen of speelt hij een ander persoon? Dan kloppen de leeftijden toch helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef Parvus het volgende:
Ashton Kutcher gaat 2 and a half man doen hehe. Gelukkig niet Hugh Grant
Geen idee ik kijk die serie nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat beter moet vinden? Gaat hij de rol van Charlie overnemen of speelt hij een ander persoon? Dan kloppen de leeftijden toch helemaal niet meer.
Mongol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk die serie nooit
[ afbeelding ]
Weet ik. Ik ben dan ook echt een fucking gruwelijke baas!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
OMG fuckin vet jonge! jij kent echt iedereen!! mad respect broeder!
Ze moeten gewoon kappen met die serie voordat ze voor een heel nieuw seizoen gaan betalen wat geen hond gaat kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat beter moet vinden? Gaat hij de rol van Charlie overnemen of speelt hij een ander persoon? Dan kloppen de leeftijden toch helemaal niet meer.
Het was baas totdat Jake te oud werd en Bertha niet meer grappig was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso is die serie niet echt grappig
Nou komt ie een keer zonder te kankeren het topic binnen begin jij weer. Echt ik vind je met de dag vervelender worden.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou komt ie een keer zonder te kankeren het topic binnen begin jij weer. Echt ik vind je met de dag vervelender worden.
Dat is humor wat je moet leren kennen en begrijpenquote:
LOL. Deze moet ik even quoten. Waar zie je mij lachen dan? Ik zeg dat het een kutserie is, of hij dat zegt of iemand anders maakt toch niets uit?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:41 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En daarbij stel ik een serieuze vraag, is niks gekanker aan. En daarbij begin jij hem meteen uit te lachen omdat hij een andere smaak qua series heeft dan jij, lekker hypocriet om dan tegen mij te roepen dat ik meteen op hem begin te kankeren.
Ik snap hun ''humor'' maar vind er gewoon niets aan. Heb het al vaak genoeg mee gekeken omdat mijn vriend deze serie volgt maar ik heb er niets mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is humor wat je moet leren kennen en begrijpen
Net zoals je aan bvb wijn of peuken moet wennen, eenmaal gewend wil je niks anders
Its sophisticated (non sitcom) humor, heeft niet voor niets een hoop golden globes op zn naam.
Office UK is nog beter zelfs!
Die sitcoms zijn allemaal dezelfde uitgekotse grappen keer op keer...
edit: @ kabouter, ze lachtte niet hoor
Dat is een groot nadeel van sitcoms idd plus als er gelach was dan zou het documentairegevoel er absoluut niet zijn, iets wat de Engelse variant veel meer heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef KoningStoma het volgende:
Het goede aan The Office is iig dat er niet van dat irritante gelach onder geplakt is.
Het punt is dat je ook wel eens gewoon iedereen in z'n waarde zou kunnen laten. Is toch niet teveel gevraagd? En dan heb ik het niet over BzP maar over iedereen, inclusief mij. En ik ga deze discussie niet weer opnieuw beginnen. Denk er maar eens gewoon goed over na.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LOL. Deze moet ik even quoten. Waar zie je mij lachen dan? Ik zeg dat het een kutserie is, of hij dat zegt of iemand anders maakt toch niets uit?
Ik ergerde me ook zwaar aan hem in het begin, die humor sloeg bij mij ook niet aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef tliciouz het volgende:
Misschien komt het ook dat ik me dood irriteer aan Steve Carell. En ik heb begrepen dat Will Ferrel er nu ook in speelt? Die vind ik al helemaal vervelend.
Wtf? Dus ik mag van jou niet zeggen dat ik the office een kutserie vind omdat ik bzp dan niet in zijn waarde laat? Dit was geen eens een aanval op hemzelf maar op die serie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het punt is dat je ook wel eens gewoon iedereen in z'n waarde zou kunnen laten. Is toch niet teveel gevraagd? En dan heb ik het niet over BzP maar over iedereen, inclusief mij. En ik ga deze discussie niet weer opnieuw beginnen. Denk er maar eens gewoon goed over na.
En @ BzP: Je hebt gelijk man, de office is ook een goeie serie, inderdaad hoger niveau grappen, misschien iets te moeilijk voor sommige mensen, maar dat maakt 2 and a half men niet slechter.
Die typische gezichten van hem inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ergerde me ook zwaar aan hem in het begin, die humor sloeg bij mij ook niet aan.
Nu lig ik soms te janken van het lachen om die gast zn opmerkingen en gezichtsuitdrukkingen.
Will Ferrel zuigt ballen.
Ik zeg toch dat ik het niet over hem heb. Het gaat erom dat je af en toe met van die random shit komt tegen mij, wat echt ineens uit het niets komt, dat doe ik toch ook niet bij jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf? Dus ik mag van jou niet zeggen dat ik the office een kutserie vind omdat ik bzp dan niet in zijn waarde laat? Dit was geen eens een aanval op hemzelf maar op die serie.Neem het net nog voor hem open tegen jou dus ik weet niet waar jij dit allemaal vandaan haalt.
Dit bijvoorbeeld, wtf echt. Wat heb ik je misdaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt ik vind je met de dag vervelender worden.
Wie kaatst kan de bal verwachten, de liefde komt niet van 1 kant.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
En over mensen in hun waarde laten gesproken.
Sorry maar jij schiet hier net in de aanval omdat ik zeg tegen bzp dat ik het een kutserie vind. En dan zeg ik wat terug en laat ik je niet in je waarde? Ik laat iedereen hier in zijn/haar waarde. Maar jij vraagt er soms gewoon echt om. Sorry als je dat vervelend vind, maar jij hebt soms zelf niet door wat voor een kut opmerkingen je plaatst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:03 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet over hem heb. Het gaat erom dat je af en toe met van die random shit komt tegen mij, wat echt ineens uit het niets komt, dat doe ik toch ook niet bij jou?
[..]
Dit bijvoorbeeld, wtf echt. Wat heb ik je misdaan?
En daarom vraag ik of je het nou echt zo moeilijk vindt om mensen in hun waarde te laten.
Dat klopt maar Alan hoort er wel bij, ook al is ie vaak totaal niet grappig. Hij helpt er wel aan mee door dat gezeik op hem van de rest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:02 schreef BzP het volgende:
het maakt 2 and a half men idd niet slechter.
Maar het verschil van humor is immens.
Alan aint got nothing on Dwight
Aha, dus omdat ik the office een kutserie vind zeg jij er maar meteen bovenop dat hun grappen te hoog gegrepen zijn voor me? Goedzo KK. Jij maakt wel vrienden zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:03 schreef kenserkabouter het volgende:
Wie kaatst kan de bal verwachten, de liefde komt niet van 1 kant.
Ik ook en ik geef geen neuk erom.quote:
Neeneenee je begrijpt me verkeerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar jij schiet hier net in de aanval omdat ik zeg tegen bzp dat ik het een kutserie vind. En dan zeg ik wat terug en laat ik je niet in je waarde? Ik laat iedereen hier in zijn/haar waarde. Maar jij vraagt er soms gewoon echt om. Sorry als je dat vervelend vind, maar jij hebt soms zelf niet door wat voor een kut opmerkingen je plaatst.
Die gierigheid van Alan vind ik het grappigste uit de seriequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat klopt maar Alan hoort er wel bij, ook al is ie vaak totaal niet grappig. Hij helpt er wel aan mee door dat gezeik op hem van de rest.
Nee het komt niet door jou dit keer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Die gierigheid van Alan vind ik het grappigste uit de serie
Maar ik krijg toch het gevoel (zelfs nu ik mij niet "hostile" gedraag) dat de sfeer niet optimaal is...
Kan ik me nergens douchen met holy water ofzo?
Ligt totaal niet aan jou hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Die gierigheid van Alan vind ik het grappigste uit de serie
Maar ik krijg toch het gevoel (zelfs nu ik mij niet "hostile" gedraag) dat de sfeer niet optimaal is...
Kan ik me nergens douchen met holy water ofzo?
En maar blijven jankenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik ook en ik geef geen neuk erom.
Mag ik je een wedervraag stellen? Als ik spontaan tegen jou een kutopmerking maak, ga jij dan als een laffe hond met de staart tussen je benen in de mand liggen? Vast niet he?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Aha, dus omdat ik the office een kutserie vind zeg jij er maar meteen bovenop dat hun grappen te hoog gegrepen zijn voor me? Goedzo KK. Jij maakt wel vrienden zo.
ik wil niet lullig doen, maar zo is het wel vaak het geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Aha, dus omdat ik the office een kutserie vind zeg jij er maar meteen bovenop dat hun grappen te hoog gegrepen zijn voor me? Goedzo KK. Jij maakt wel vrienden zo.
Sorry maar dit gaat gewoon nergens meer over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:12 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mag ik je een wedervraag stellen? Als ik spontaan tegen jou een kutopmerking maak, ga jij dan als een laffe hond met de staart tussen je benen in de mand liggen? Vast niet he?
Vind je? Of weet je er gewoon geen antwoord op? Ik wil best m'n excuses aanbieden en met deze discussie kappen als ik je op een of andere manier beledigd heb of wat dan ook, maar dan wil ik dat ook van jou horen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar dit gaat gewoon nergens meer over.
Weet ik, en ik snap de grappen toevallig wel maar het is gewoon niet mijn humor. Maar kk zei dat om mij weer een hak te zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef BzP het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen, maar zo is het wel vaak het geval.
The office zit VOL met grappen, diepgaande grappen waarbij je goed op moet letten, maffe onderlinge situaties en ook heel veel dubbelzinnigheid en plaatsvervangende schaamte.
Maar er zit ook een beetje lompe malle humor in, en dat dat nou juist het enige is wat bepaalde mensen kunnen herkennen waardoor ze office niet leuk vinden...
Bvb. Mn zusje vind the office geen ene zak aan, maar ik weet ook dat mn zusje niet het felste lampje in de kerstboom is...
Hahaha ik vind 'm goed bedacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Parvus het volgende:
Oh wacht ik snap het al. We naderen weer het einde van dit topic. Die discussie is een afleiding om te lapo weg te kapen! oh no you didnt
Oh ik weet er wel een antwoord op hoor. Ik ga gewoon deze discussie niet meer met je aan omdat je gewoon een mongool bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind je? Of weet je er gewoon geen antwoord op? Ik wil best m'n excuses aanbieden en met deze discussie kappen als ik je op een of andere manier beledigd heb of wat dan ook, maar dan wil ik dat ook van jou horen.
Kan ook, niet iedereen vind friet lekker..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik, en ik snap de grappen toevallig wel maar het is gewoon niet mijn humor. Maar kk zei dat om mij weer een hak te zetten.
Ik zeg baby olie en een opblaasbadje en laten we het uitvechten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik weet er wel een antwoord op hoor. Ik ga gewoon deze discussie niet meer met je aan omdat je gewoon een mongool bent.
Altijd makkelijk zo'n antwoord he? Je zou de politiek in moeten gaan man. Echt je zou ze allemaal onder de tafel lullen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik weet er wel een antwoord op hoor. Ik ga gewoon deze discussie niet meer met je aan omdat je gewoon een mongool bent.
Ik zat al te wachten op zo'n antwoord. Je mag er best antwoord op hebben als je dat beter doet voelen? Deze discussie gaat alleen nergens over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Altijd makkelijk zo'n antwoord he?
Nee daarom juist zeg ik: laten we er mee kappen, ik bied m'n excuses aan, maar dan hoor jij dat ook te doen, voor de rest boeit het me allemaal geen flikker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op zo'n antwoord. Je mag er best antwoord op hebben als je dat beter doet voelen? Deze discussie gaat alleen nergens over.
Waarom zou ik mijn excuus aan je aan gaan bieden? Ik heb totaal niets verkeerds gezegd. Houd alsjeblieft gewoon op oke?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee daarom juist zeg ik: laten we er mee kappen, ik bied m'n excuses aan, maar dan hoor jij dat ook te doen, voor de rest boeit het me allemaal geen flikker.
Die koppigheid siert je namelijk echt totaal niet.
Ik heb meer het idee dat jij de confrontatie opzoekt....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee daarom juist zeg ik: laten we er mee kappen, ik bied m'n excuses aan, maar dan hoor jij dat ook te doen, voor de rest boeit het me allemaal geen flikker.
Die koppigheid siert je namelijk echt totaal niet.
Als iemand zomaar iets begint te roepen doe ik dat inderdaad ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat jij de confrontatie opzoekt....
Toegeven is moeilijk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn excuus aan je aan gaan bieden? Ik heb totaal niets verkeerds gezegd. Houd alsjeblieft gewoon op oke?
Nee, het is duidelijk dat jij meteen weer BzP loopt uit te dagen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als iemand zomaar iets begint te roepen doe ik dat inderdaad ja.
[..]
Toegeven is moeilijk inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |