Bier in mn handquote:
als je manboobs heb kan je wel een tietje in je hand hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bier in mn handTieten ben ik kwijt
Maar ik heb dan wel bier in de hand
Helaas is deze OG zo afgetraind dat er geen manboobs zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je manboobs heb kan je wel een tietje in je hand hebben
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Helaas is deze OG zo afgetraind dat er geen manboobs zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het gister friday the 13th was.
p.s. niet huilen met je bloedkop
Bier in de hand en fokken, like a true OG.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bier in mn handTieten ben ik kwijt
Maar ik heb dan wel bier in de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Heb nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Waar is je boodschappenmandje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Heb nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ja ze zijn ook belachelijk duur, deze ook. Maar moet gewoon voor mijn werk een goede fiets hebben anders had ik er nooit zo een gehaald. Heb al 5 jaar met dezelfde oma fiets gedaan maar hij valt echt uit elkaar op dit moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er komt zo'n standaard met een krat op.![]()
Jamaar dude! Samen komen we gewoon in de dubbele cijfers enzo!quote:
Je bent ongetwijfeld beter dan mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil wel mee doen, maar of jullie daar wat aan hebben weet ik niet.
als tliz dat had gezegt was kk meteen gekomenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Zijn nu met drie, je past er nog bij. Als je lief bent
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Rossdale het volgende:
Ah aSe joint net. We zitten nu volTe laat tam
Nounou... Deze grapjes worden beetje oud vind je niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als tliz dat had gezegt was kk meteen gekomen
Daar hebben ze dan ook de gracht voor, om een nieuwe fiets uit te trekken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!
Als jy ze maakt wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nounou... Deze grapjes worden beetje oud vind je niet?
[..]
Daar hebben ze dan ook de gracht voor, om een nieuwe fiets uit te trekken.
Zei je moeder gister ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Zijn nu met drie, je past er nog bij. Als je lief bent
Nee koop gewoon losse frames en bouw dan een fiets op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook de gracht voor, om een nieuwe fiets uit te trekken.
quote:
Hij is fijn.quote:
Bozz en ik zijn in Nimma vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen gemaakt maar het is natuurlijk vlakbij ;D
Oh daar ben ik ook vanavond!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook vanavond!!!![]()
Wie zijn ventieltje wil je graag in je mond nemen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik wil best maar brabant komen, maar dan wel om het op te blazen
A 125 years of sharing happynessquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'd like to build the world a home
and furnish it with love
grow apple trees and honey bees
and snow white turtle doves
I'd like to teach the world to sing
in perfect harmony
I'd like to hold it in my arms
and keep it company
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie zijn ventieltje wil je graag in je mond nemen dan?
Nou Parv dan gaan wij samen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
Gaat 'm voor mij niet worden vanavond denk ik.. Niemand kan
Hehe ja samen gaan is prima (L)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Parv dan gaan wij samen.dus je gaat ook niet naar xxlerator?
Zit er nog steeds aan te denken om te gaan aangezien je er nog steeds kaarten voor kan kopen. Hmm.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja samen gaan is prima (L)
Nee matrixx zat sowieso niet in de planning, ff krachten sparen voor emporium
Laat maar weten wat je doet. Als je die lekkere Hugo en die grappige, attente en misschien wel nog knappere Michiel nog ff wilt zien vanavond kunnen we wel ff samen gaat jw.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit er nog steeds aan te denken om te gaan aangezien je er nog steeds kaarten voor kan kopen. Hmm.
Ik voel me gepasseerd...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je doet. Als je die lekkere Hugo nog ff wilt zien vanavond kunnen we wel ff samen gaat jw.
Nja we gaan maybe naar xxlerator. Hoor het zo. En anders gaan we Arnhem in.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je doet. Als je die lekkere Hugo nog ff wilt zien vanavond kunnen we wel ff samen gaat jw.
wat een immens trieste band naamquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef kenserkabouter het volgende:
Er gaat hier bij ons vanavond een bandje spelen met de titel: "Wij-zitten-in-een-bandje-om-wijven-te-regelen band"
You made my point.quote:
Succes gozerquote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef dreamzk het volgende:
Ah de goede vertrouwde break up: jezelf de tering inzuipen en dan je ex gaan bellen. Gelukkig nam ze niet op, maar morgen na het kampioensfeest van ajax kan het nog wel gaan escaleren. The street life zeg ik maar
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
And she performed oral sex on him?
- Yes.
Nice. Nice. Niceeeeeeee.
Je ex bellenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef dreamzk het volgende:
Ah de goede vertrouwde break up: jezelf de tering inzuipen en dan je ex gaan bellen. Gelukkig nam ze niet op, maar morgen na het kampioensfeest van ajax kan het nog wel gaan escaleren. The street life zeg ik maar
Veel plezier, mijn homies zitten ook straks in Amsterdam, maar deze jongen moet helaas werken tot 3 uurquote:Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef dreamzk het volgende:
Heb er onwijs veel zin in vandaag, over een uur trein naar Amsterdam pakken en daarna vieren als een gek
Niet als ze verliezen uit teleurstelling je ex weer gaan bellen he.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef dreamzk het volgende:
Heb er onwijs veel zin in vandaag, over een uur trein naar Amsterdam pakken en daarna vieren als een gek
Ach either way ga ik hard zuipen dus de kans bestaat dat ik haar ga bellenquote:Op zondag 15 mei 2011 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet als ze verliezen uit teleurstelling je ex weer gaan bellen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |