Het beste is gewoon als ook mijn vrienden op houden met haar te gaan blowen. Maar ik heb genoeg aan mijn hoofd de laatste tijd dus ik ga me er verder niet druk over makenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoop het ook voor je man, is altijd kut zulke dingen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die niet toe willen geven een wiet probleem te hebben en dan fucking triest gaan doen
Wipeout!!quote:Als PlayStation Store weer online is, hebben alle PlayStation Network-gebruikers in landen waarin toegang tot de PlayStation Store* mogelijk is en die voor 21 april 2011 over een geldige account beschikten, toegang tot het volgende:
1. Twee PlayStation 3-games uit de volgende lijst:
LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook nog zo'n account. Jammer dat ik die ps3 vorig jaar verkocht heb.Hahahahahahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:01 schreef Frankii het volgende:
Hmm te L.A. Noire halen of te niet L.A. Noire halen.
Geen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:03 schreef KoningStoma het volgende:
Zit daar eigenlijk een waardige multiplayer bij?
Brink overslaan en L.A. Noire halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:01 schreef Frankii het volgende:
Hmm te L.A. Noire halen of te niet L.A. Noire halen.
OMG fuckin vet jonge! jij kent echt iedereen!! mad respect broeder!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:21 schreef kenserkabouter het volgende:
http://www.district8.net/(...)-schieweg-delft.html
Dat was een clubgenootje van me.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
OMG fuckin vet jonge! jij kent echt iedereen!! mad respect broeder!
Ik weet niet of ik dat beter moet vinden? Gaat hij de rol van Charlie overnemen of speelt hij een ander persoon? Dan kloppen de leeftijden toch helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef Parvus het volgende:
Ashton Kutcher gaat 2 and a half man doen hehe. Gelukkig niet Hugh Grant
Geen idee ik kijk die serie nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat beter moet vinden? Gaat hij de rol van Charlie overnemen of speelt hij een ander persoon? Dan kloppen de leeftijden toch helemaal niet meer.
Mongol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk die serie nooit
[ afbeelding ]
Weet ik. Ik ben dan ook echt een fucking gruwelijke baas!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
OMG fuckin vet jonge! jij kent echt iedereen!! mad respect broeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |