quote:Op zondag 15 mei 2011 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Wat is dat constante gezeur over die derde ster trouwens? Is elke 10 kampioenschappen 1 ster waard oid?
Fred Rutten loverquote:Op zondag 15 mei 2011 14:00 schreef SoldMayor het volgende:
FC TWENTE!!!!!!!!!!!
en hopelijk PSV winnen en dan alsnog CL
SOWIESO HEUULEMAAAL NIKS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!
Nee die gast moet snel optiefen.quote:
Je mag wel bij mij komen kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Is de wedstrijd nergens op tv te zien?alleen op eredivisie live maar dat heb ik hier niet.
Sopcast.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Is de wedstrijd nergens op tv te zien?alleen op eredivisie live maar dat heb ik hier niet.
quote:
Hmm dacht doe ik soepballetjes draaien tijdens het kijken, eigengemaakte soep.quote:
sterf jood.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
HEY SOLD HOE IS HET MET RUTTE
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN
Man wat was PSV weer slecht, Berg mist weer een 100% kansik lach er zelf om zo triest is het.
Je druk maken om een videogame.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef KoningStoma het volgende:
Je opwinden om een stel kerels die balletjes in netjes schoppen..
quote:
Jij maakte je laatst ook druk om je teammates die je niet kent.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een game is iets wat je zelf doet. Je druk maken om mensen die je niet ken en waar je alleen maar naar kijkt is iets anders.
Omdat ze mij direct beinvloeden.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij maakte je laatst ook druk om je teammates die je niet kent.
Je uberhaupt druk maken om dit soort shit terwijl je die niet kan eten of roken of neuken.quote:
Moet er by jou wel wat te neuken vallen!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je uberhaupt druk maken om dit soort shit terwijl je die niet kan eten of roken of neuken.
Voorspelbaar en pertinent verworpen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet er by jou wel wat te neuken vallen!
Thanks!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Voorspelbaar en pertinent verworpen.
je soep zag er echt goed uit trouwens! kan zo kok worden in restaurant.
kinnen omhoog, borsten vooruitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
pappies geilen dood want die boys gaan innen.
Ik moet een beetje lachen om het hele ajax gebeuren en jouw opmerking nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |