quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ik droomde vannacht dat AJAX 3-1 won
Ik zag zojuist hoe Ajax met 3-1 won!!!!quote:
Dat is allang onzin gebleken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog geen derde ster Ajax bij kampioenschap
Door DennisL op 13-05-2011 om 08:57
Ook al wordt Ajax aanstaande zondag kampioen, volgend seizoen zullen er nog steeds twee sterren op het shirt van de Amsterdammers staan, schrijft het Algemeen Dagblad. Ajax hoopt zondag voor het eerst sinds het seizoen 2003/2004 kampioen te worden en zo de derde ster op het shirt te verdienen.
De Ajax-tenues voor het komende seizoen zijn echter zo goed als klaar. "Dat is een proces waar zes tot negen maanden overheen gaan. Dan weet je dus nog niet of Ajax kampioen wordt,'' vertelt Frank Basters.
De kledingsponsor van Ajax heeft laten weten dat de ster pas vanaf 2012/2013 op het shirt te zien zal zijn. De sterren moeten namelijk geborduurd erop geplaatst worden en niet bedrukt. "Zo hoort het," aldus teammanager David Endt. "Je moet het ook voelen."
psv gaat ten onderquote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
En lekker ook dat PSV derde is en Twente naar de voorronde CL mag
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVENquote:
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN
Man wat was PSV weer slecht, Berg mist weer een 100% kansik lach er zelf om zo triest is het.
Denk het niet volgend jaar. Die hebben zo veel schuld nu, en de selectie gaat er alleen maar op achteruit.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.
Want? PSV is langzaam aan het afzakken, Twente komt duidelijk en heeft zeker een beter team.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.
Nu wel ja, maar als ze voorronde CL hadden gehaald hadden ze een gok kunnen nemen, maar goed, laten we ons op het kampioenschap richten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk het niet volgend jaar. Die hebben zo veel schuld nu, en de selectie gaat er alleen maar op achteruit.
Omdat Twente niet seeded is, dit betekent dat ze bij de zwakkere clubs in de loting zitten en ze zullen dus een Europese topper gaan loten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? PSV is langzaam aan het afzakken, Twente komt duidelijk en heeft zeker een beter team.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Haaruitval het volgende:
Gefeliciteerd Ajax-fans namens een Feyenoorder.
Sportief. Dank.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik haat het om te zeggen maar zeer terecht gewonnen vandaag. Gefeliciteerd.
Vertonghen was ook echt verschrikkelijk goed vandaag! En Siem!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef ValHallen het volgende:
Wat was vd Wiel trouwens goed vandaag. De eerste goede wedstrijd van het seizoen en precies op het goede moment
Heel leuk allemaal, maar eigen schuld, PSV gewoon slecht.. klaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Twente niet seeded is, dit betekent dat ze bij de zwakkere clubs in de loting zitten en ze zullen dus een Europese topper gaan loten.
[..]
[..]
Sportief. Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |