quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ik droomde vannacht dat AJAX 3-1 won
Ik zag zojuist hoe Ajax met 3-1 won!!!!quote:
Dat is allang onzin gebleken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog geen derde ster Ajax bij kampioenschap
Door DennisL op 13-05-2011 om 08:57
Ook al wordt Ajax aanstaande zondag kampioen, volgend seizoen zullen er nog steeds twee sterren op het shirt van de Amsterdammers staan, schrijft het Algemeen Dagblad. Ajax hoopt zondag voor het eerst sinds het seizoen 2003/2004 kampioen te worden en zo de derde ster op het shirt te verdienen.
De Ajax-tenues voor het komende seizoen zijn echter zo goed als klaar. "Dat is een proces waar zes tot negen maanden overheen gaan. Dan weet je dus nog niet of Ajax kampioen wordt,'' vertelt Frank Basters.
De kledingsponsor van Ajax heeft laten weten dat de ster pas vanaf 2012/2013 op het shirt te zien zal zijn. De sterren moeten namelijk geborduurd erop geplaatst worden en niet bedrukt. "Zo hoort het," aldus teammanager David Endt. "Je moet het ook voelen."
psv gaat ten onderquote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
En lekker ook dat PSV derde is en Twente naar de voorronde CL mag
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVENquote:
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN
Man wat was PSV weer slecht, Berg mist weer een 100% kansik lach er zelf om zo triest is het.
Denk het niet volgend jaar. Die hebben zo veel schuld nu, en de selectie gaat er alleen maar op achteruit.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.
Want? PSV is langzaam aan het afzakken, Twente komt duidelijk en heeft zeker een beter team.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.
Nu wel ja, maar als ze voorronde CL hadden gehaald hadden ze een gok kunnen nemen, maar goed, laten we ons op het kampioenschap richten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk het niet volgend jaar. Die hebben zo veel schuld nu, en de selectie gaat er alleen maar op achteruit.
Omdat Twente niet seeded is, dit betekent dat ze bij de zwakkere clubs in de loting zitten en ze zullen dus een Europese topper gaan loten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? PSV is langzaam aan het afzakken, Twente komt duidelijk en heeft zeker een beter team.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Haaruitval het volgende:
Gefeliciteerd Ajax-fans namens een Feyenoorder.
Sportief. Dank.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik haat het om te zeggen maar zeer terecht gewonnen vandaag. Gefeliciteerd.
Vertonghen was ook echt verschrikkelijk goed vandaag! En Siem!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef ValHallen het volgende:
Wat was vd Wiel trouwens goed vandaag. De eerste goede wedstrijd van het seizoen en precies op het goede moment
Heel leuk allemaal, maar eigen schuld, PSV gewoon slecht.. klaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Twente niet seeded is, dit betekent dat ze bij de zwakkere clubs in de loting zitten en ze zullen dus een Europese topper gaan loten.
[..]
[..]
Sportief. Dank.
PSV had het in eigen hand, dus terecht dat ze het niet gehaald hebben. PSV speelt echt verschrikkelijk de laatste maanden.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar eigen schuld, PSV gewoon slecht.. klaar.
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
Heeft iemand nu een beetje medelijden met VD Boog?
vd Boog, die ken ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
heel klein beetje, maar die vent blijft ook een mongool dat moet je niet vergeten. Maar ik vind het wel grappig, Cruijff die stampij maakt en nu zijn ze kampioen, paar ere leden weg.. achteraf gezien is dat gewoon dieptriest.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
NEEquote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
Dat worden weer mooie tijden, nederlandse clubs in de CLquote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef AppleBite het volgende:
Volgend jaar direct CL![]()
De grootste, beste en mooiste van heel Nederland
Inderdaad, Vertonghen. Iedereen eigenlijk, volgens mij zat iedereen aan de bloeddoping, wat een inzet en gejaag. De hele wedstrijd door.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vertonghen was ook echt verschrikkelijk goed vandaag! En Siem!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, tegen NEC en Heerenveen en zelfs Excelsior heeft Ajax gewoon geluk gehad. Maar de laatste 2 wedstrijden hebben ze wel goed gespeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Desondanks moet ik wel zeggen dat Ajax veel mazzel heeft gehad laatste wedstrijden.
Maar goed.
Zonder mazzel wordt niemand kampioen, tenzij je echt 5 klassen beter bent dan de rest.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Desondanks moet ik wel zeggen dat Ajax veel mazzel heeft gehad laatste wedstrijden.
Maar goed.
Heerenveen een beetje en Heracles inderdaad. NEC ging ook met moeite.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Maar goed.
Dat ontkent niemand, maar als je slechts 2 punten achterstaat op Twente op de laatste speelronde dan hebben beide teams het dit seizoen even goed/slecht gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Maar goed.
Ze waren nerveus en geïntimideerd door de ArenA.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, kan iemand mij vertellen wat de verklaring van de Twentespelers is.
Inderdaad, PSV is er niet bij, wordt mooi met Ajax en Twentequote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat worden weer mooie tijden, nederlandse clubs in de CL
Beetje sportief?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze waren nerveus en geïntimideerd door de ArenA.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Haaruitval het volgende:
Ik zag net Jeroen Verhoeven in dat bad, direct was al het water eruit.
Theo vind dat het team niet thuisgaf vandaag. En ze hadden het aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, kan iemand mij vertellen wat de verklaring van de Twentespelers is.
Theo Janssen was vooral boos op zijn medespelers, die niet genoeg gaven naar zijn mening.quote:
Mwa, toch niet de eerste keer dat ze zo'n wedstrijden spelen. Ik denk eerder dat de Ajax spelers vleugels kregen door de Arena en daardoor de beste wedstrijd van het seizoen speelden. Wat een top wedstrijd, passes klopte, veel naar voren spelen, jagen op balverlies van Twente, betere steekpasses dan eerder, gewoon top.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze waren nerveus en geïntimideerd door de ArenA.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef GGMM het volgende:
Zo. Nu even douchen. Ik heb zweetplekken ter grootte van Jeroen Verhoeven.
Geen enkele club is overtuigend. Ook Twente mazzelt de afgelopen weken. Er was dit seizoen echt geen enkele ploeg overtuigend.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Maar goed.
Hmm, ok.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Theo Janssen was vooral boos op zijn medespelers, die niet genoeg gaven naar zijn mening.
Veel plezier, en goed voorspeld ..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spreek jullie morgen weerLekker feesten.
Ben je nog wel fan van die club dan, volgend jaar?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef starla het volgende:
gefeliciteerd met het kampioenschap
ajax was de laatste tijd gewoon beter
twente iig voorronde CL en de beker, had ook niemand verwacht aan het begin van dit seizoen
volgend jaar wij weer !
Hij had anders ook ruzie met spelers van Ajax en dat op de rug staan bij iemand hoort niet. KUT nogiets schreeuwen naar de camera ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Theo Janssen was vooral boos op zijn medespelers, die niet genoeg gaven naar zijn mening.
Boeien.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij had anders ook ruzie met spelers van Ajax en dat op de rug staan bij iemand hoort niet. KUT nogiets schreeuwen naar de camera ook niet.
Ajax voetbalde meer als een team, ipv afhankelijk zijn van 1 man.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Haha is Luis Suarez net weg wordt Ajax gelijk kampioen
Hij is gewoon gefrustreerdquote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij had anders ook ruzie met spelers van Ajax en dat op de rug staan bij iemand hoort niet. KUT nogiets schreeuwen naar de camera ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |