quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ik droomde vannacht dat AJAX 3-1 won
Ik zag zojuist hoe Ajax met 3-1 won!!!!quote:
Dat is allang onzin gebleken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog geen derde ster Ajax bij kampioenschap
Door DennisL op 13-05-2011 om 08:57
Ook al wordt Ajax aanstaande zondag kampioen, volgend seizoen zullen er nog steeds twee sterren op het shirt van de Amsterdammers staan, schrijft het Algemeen Dagblad. Ajax hoopt zondag voor het eerst sinds het seizoen 2003/2004 kampioen te worden en zo de derde ster op het shirt te verdienen.
De Ajax-tenues voor het komende seizoen zijn echter zo goed als klaar. "Dat is een proces waar zes tot negen maanden overheen gaan. Dan weet je dus nog niet of Ajax kampioen wordt,'' vertelt Frank Basters.
De kledingsponsor van Ajax heeft laten weten dat de ster pas vanaf 2012/2013 op het shirt te zien zal zijn. De sterren moeten namelijk geborduurd erop geplaatst worden en niet bedrukt. "Zo hoort het," aldus teammanager David Endt. "Je moet het ook voelen."
psv gaat ten onderquote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
En lekker ook dat PSV derde is en Twente naar de voorronde CL mag
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVENquote:
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN
Man wat was PSV weer slecht, Berg mist weer een 100% kansik lach er zelf om zo triest is het.
Denk het niet volgend jaar. Die hebben zo veel schuld nu, en de selectie gaat er alleen maar op achteruit.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.
Want? PSV is langzaam aan het afzakken, Twente komt duidelijk en heeft zeker een beter team.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat PSV het niet gered heeft, die acht ik hoger in staat de CL te bereiken dan Twente. Ook ivm coëfficiënt.
Nu wel ja, maar als ze voorronde CL hadden gehaald hadden ze een gok kunnen nemen, maar goed, laten we ons op het kampioenschap richten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk het niet volgend jaar. Die hebben zo veel schuld nu, en de selectie gaat er alleen maar op achteruit.
Omdat Twente niet seeded is, dit betekent dat ze bij de zwakkere clubs in de loting zitten en ze zullen dus een Europese topper gaan loten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? PSV is langzaam aan het afzakken, Twente komt duidelijk en heeft zeker een beter team.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Haaruitval het volgende:
Gefeliciteerd Ajax-fans namens een Feyenoorder.
Sportief. Dank.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik haat het om te zeggen maar zeer terecht gewonnen vandaag. Gefeliciteerd.
Vertonghen was ook echt verschrikkelijk goed vandaag! En Siem!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:49 schreef ValHallen het volgende:
Wat was vd Wiel trouwens goed vandaag. De eerste goede wedstrijd van het seizoen en precies op het goede moment
Heel leuk allemaal, maar eigen schuld, PSV gewoon slecht.. klaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Twente niet seeded is, dit betekent dat ze bij de zwakkere clubs in de loting zitten en ze zullen dus een Europese topper gaan loten.
[..]
[..]
Sportief. Dank.
PSV had het in eigen hand, dus terecht dat ze het niet gehaald hebben. PSV speelt echt verschrikkelijk de laatste maanden.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar eigen schuld, PSV gewoon slecht.. klaar.
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
Heeft iemand nu een beetje medelijden met VD Boog?
vd Boog, die ken ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
heel klein beetje, maar die vent blijft ook een mongool dat moet je niet vergeten. Maar ik vind het wel grappig, Cruijff die stampij maakt en nu zijn ze kampioen, paar ere leden weg.. achteraf gezien is dat gewoon dieptriest.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
NEEquote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Adames het volgende:
Dat worden weer mooie tijden, nederlandse clubs in de CLquote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef AppleBite het volgende:
Volgend jaar direct CL![]()
De grootste, beste en mooiste van heel Nederland
Inderdaad, Vertonghen. Iedereen eigenlijk, volgens mij zat iedereen aan de bloeddoping, wat een inzet en gejaag. De hele wedstrijd door.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vertonghen was ook echt verschrikkelijk goed vandaag! En Siem!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, tegen NEC en Heerenveen en zelfs Excelsior heeft Ajax gewoon geluk gehad. Maar de laatste 2 wedstrijden hebben ze wel goed gespeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Desondanks moet ik wel zeggen dat Ajax veel mazzel heeft gehad laatste wedstrijden.
Maar goed.
Zonder mazzel wordt niemand kampioen, tenzij je echt 5 klassen beter bent dan de rest.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Desondanks moet ik wel zeggen dat Ajax veel mazzel heeft gehad laatste wedstrijden.
Maar goed.
Heerenveen een beetje en Heracles inderdaad. NEC ging ook met moeite.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Maar goed.
Dat ontkent niemand, maar als je slechts 2 punten achterstaat op Twente op de laatste speelronde dan hebben beide teams het dit seizoen even goed/slecht gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Maar goed.
Ze waren nerveus en geïntimideerd door de ArenA.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, kan iemand mij vertellen wat de verklaring van de Twentespelers is.
Inderdaad, PSV is er niet bij, wordt mooi met Ajax en Twentequote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat worden weer mooie tijden, nederlandse clubs in de CL
Beetje sportief?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze waren nerveus en geïntimideerd door de ArenA.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Haaruitval het volgende:
Ik zag net Jeroen Verhoeven in dat bad, direct was al het water eruit.
Theo vind dat het team niet thuisgaf vandaag. En ze hadden het aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, kan iemand mij vertellen wat de verklaring van de Twentespelers is.
Theo Janssen was vooral boos op zijn medespelers, die niet genoeg gaven naar zijn mening.quote:
Mwa, toch niet de eerste keer dat ze zo'n wedstrijden spelen. Ik denk eerder dat de Ajax spelers vleugels kregen door de Arena en daardoor de beste wedstrijd van het seizoen speelden. Wat een top wedstrijd, passes klopte, veel naar voren spelen, jagen op balverlies van Twente, betere steekpasses dan eerder, gewoon top.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze waren nerveus en geïntimideerd door de ArenA.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef GGMM het volgende:
Zo. Nu even douchen. Ik heb zweetplekken ter grootte van Jeroen Verhoeven.
Geen enkele club is overtuigend. Ook Twente mazzelt de afgelopen weken. Er was dit seizoen echt geen enkele ploeg overtuigend.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Haaruitval het volgende:
Maar goed.
Hmm, ok.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Theo Janssen was vooral boos op zijn medespelers, die niet genoeg gaven naar zijn mening.
Veel plezier, en goed voorspeld ..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spreek jullie morgen weerLekker feesten.
Ben je nog wel fan van die club dan, volgend jaar?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef starla het volgende:
gefeliciteerd met het kampioenschap
ajax was de laatste tijd gewoon beter
twente iig voorronde CL en de beker, had ook niemand verwacht aan het begin van dit seizoen
volgend jaar wij weer !
Hij had anders ook ruzie met spelers van Ajax en dat op de rug staan bij iemand hoort niet. KUT nogiets schreeuwen naar de camera ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Theo Janssen was vooral boos op zijn medespelers, die niet genoeg gaven naar zijn mening.
Boeien.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij had anders ook ruzie met spelers van Ajax en dat op de rug staan bij iemand hoort niet. KUT nogiets schreeuwen naar de camera ook niet.
Ajax voetbalde meer als een team, ipv afhankelijk zijn van 1 man.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Haha is Luis Suarez net weg wordt Ajax gelijk kampioen
Hij is gewoon gefrustreerdquote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij had anders ook ruzie met spelers van Ajax en dat op de rug staan bij iemand hoort niet. KUT nogiets schreeuwen naar de camera ook niet.
Hij was vanochtend vergeten zijn biertje in te nemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar er is meer in het leven hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef peaceman het volgende:
Heerlijk! Wat een opluchting zeg! Kan ik eindelijk eens op mijn werk komen zonder hoon van die Twentenaren!
Over het hele seizoen heeft Ajax meer puntenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef 3-voud het volgende:
Gezien het hele seizoen blijft Twente de betere ploeg qua prestaties. Maar vandaag was Ajax te sterk, dus verdient gewonnen.
Echt niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar er is meer in het leven hoor.
Over het hele seizoen heeft PSV de meeste wedstrijden weggegeven...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Over het hele seizoen heeft Ajax meer punten
Competitie. Dat klopt. Daarom hebben ze ook de schaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Over het hele seizoen heeft Ajax meer punten
boeiequote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over het hele seizoen heeft PSV de meeste wedstrijden weggegeven...
Niemand wil hem hebben, hij speelde als een natte krant.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef denial86 het volgende:
vd wiel zegt dat ie blijft volgend jaar tegen joepie schreuder
Joep Schreuderquote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef denial86 het volgende:
vd wiel zegt dat ie blijft volgend jaar tegen joepie schreuder
Frustiequote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Competitie. Dat klopt. Daarom hebben ze ook de schaal.
Maar gezien alle prestaties is Twente de betere. Ik weet, je wil het niet horen, maar wat zo is is nu eenmaal zo.
Lol. Je moest eens weten hoe weinig het me boeit.quote:
Wat doe je hier danquote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je moest eens weten hoe weinig het me boeit.
Ja ik ook welquote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef 16meter het volgende:
Vind het nog steeds onwerkelijk, ben ik de enige?
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Faler 1e klasquote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Om jullie te feliciteren natuurlijk.quote:
Waarom reageer je dan steeds? Koos kansloosquote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
hadden we al, nu nog eens een betere naam en nog meer geldquote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef Geo3kant het volgende:
Nu hebben jullie geld zat om al die spelers te vervangen waar jullie al maanden over klagen
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ook opvallend hoe ik nog helemaal geen "Helemaal niets in *voeg een stad in*" heb horen zingen. Zegt toch wat vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tja, ligt aan het niveau denk ik.
Zo kinderachtig zijn we niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ook opvallend hoe ik nog helemaal geen "Helemaal niets in *voeg een stad in*" heb horen zingen. Zegt toch wat vind ik.
Babaraquote:Op zondag 15 mei 2011 17:20 schreef Saind het volgende:
Haha Landzaat vs Barend op EL1 is leukNou wat? Hij zat er mooi in toch?
Was ook stupide ja, zijn reactie was wel mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Sickert het volgende:
Barbera barend stelt een belachelijke vraag aan Landzaat..
Stomme lesbo kutwijf moet zich kapot schamen
Daar snapte ik ook geen reet vanquote:Op zondag 15 mei 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Volgend jaar Landzaat naar Ajax halen, ik heb weinig kopballen gezien die zo hard in de kruising gingen
Dat vind ik sowieso zielig altijd. Het slaag ook nog eens nergens op, meestal zijn er maar 2 ploegen die wél iets hebben. Dan gaan willekeurige middenmotor teams opeens helemaal niets in Amsterdam zingen terwijl zij zelf ook 13de ofzo staanquote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef King_of_cubes het volgende:
QFTquote:Op zondag 15 mei 2011 17:22 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso zielig altijd. Het slaag ook nog eens nergens op, meestal zijn er maar 2 ploegen die wél iets hebben. Dan gaan willekeurige middenmotor teams opeens helemaal niets in Amsterdam zingen terwijl zij zelf ook 13de ofzo staan
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Gefeliciteerd jullie zijn de beste van Nederland!
Sja, Ajax feliciteren doen we niet zo moeilijk over he.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
trouwens, zodra Ajax verliest komt iedereen hier trollen, maar alle Ajacieden hebben wel heel sympathiek ajax gefeliciteerd!
Ik heb jullie ook heel netjes gefeliciteerd, ook verdiend gewonnen vandaagquote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
trouwens, zodra Ajax verliest komt iedereen hier trollen, maar alle Ajacieden hebben wel heel sympathiek ajax gefeliciteerd!
Valt mij juist op dat er niet getrolled wordt. Af en toe een geintje maar verder sportieve reacties en felicitaties.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Geen zin om kritisch te zijn en geef je gewoon maar gelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef Pedroso het volgende:
Zit veel toekomst in dit Ajax. Vandaag Verthongen, De Jong en Anita geweldig maar kon helemaal geen zwakke plekken ontdekken. Boilesen en vd Wiel ook goed, Chadli en Ruiz niet gezien. Sulejmani zo als altijd alleen de 1e helfdt dreigend daarna weer onzichtbaar.
Boilesen moest niet 3 keer proberen om Ruiz te poorten en over zijn been te vallenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef Pedroso het volgende:
Zit veel toekomst in dit Ajax. Vandaag Verthongen, De Jong en Anita geweldig maar kon helemaal geen zwakke plekken ontdekken. Boilesen en vd Wiel ook goed, Chadli en Ruiz niet gezien. Sulejmani zo als altijd alleen de 1e helfdt dreigend daarna weer onzichtbaar.
Volgende week mogen we weer kritisch zijn. Nu zijn we de beste van Nederland !quote:Op zondag 15 mei 2011 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin om kritisch te zijn en geef je gewoon maar gelijk
Volgende week ook nog!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgende week mogen we weer kritisch zijn. Nu zijn we de beste van Nederland !
Ik bedoel ook niet vandaag, had het over na afloop van de bekerfinale en zoquote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef Robus het volgende:
[..]
Valt mij juist op dat er niet getrolled wordt. Af en toe een geintje maar verder sportieve reacties en felicitaties.
Ja, maar dat komt omdat jij de hoop op psv al had opgegeven!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook heel netjes gefeliciteerd, ook verdiend gewonnen vandaag.. leuk is anders maar ik ben wel zo objectief.
Is toch pas om 7 uur.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Swomp het volgende:
iemand nog een live stream voor huldiging ? dm graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Moet je kijken wat voor onzin er nou weer gepost word door de anti ajax kliek (toevallig een Feyenoorder dit keer)Slaat nergens op inderdaad. Maar menig Ajacied hier kan ook flink trollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
Maar niet op dit niveau...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad. Maar menig Ajacied hier kan ook flink trollen.
Jij bent daar ook kampioen in trouwens.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad. Maar menig Ajacied hier kan ook flink trollen.
Dat komt omdat je irritatiegrens lager ligt dan de Marianen trog. Is niet mijn probleem he?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent daar ook kampioen in trouwens.
schuif het niet afquote:Op zondag 15 mei 2011 17:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat komt omdat je irritatiegrens lager ligt dan de Marianen trog. Is niet mijn probleem he?
Voor Ajax voorlopig weinig armoedequote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef Einthovuh het volgende:
Kampioen van de armoede.
Maar wel mijn oprechte felicitaties
Je praat gewoon een hoop poep. En blijft ook terug komen om meer te trollen in dit topicquote:Op zondag 15 mei 2011 17:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat komt omdat je irritatiegrens lager ligt dan de Marianen trog. Is niet mijn probleem he?
Want een soort van "Goh, Twente speelde best goed..." is gelijk trollen natuurlijk. Je lijkt echt zon krankzinnige supporter die bij elk niet-voor-Ajax geluid zijn vuisten balt.quote:
Ben benieuwd hoe hij zich voelt op dit moment.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Einthovuh het volgende:
Wat loopt El Hamdaoui trouwens feest te vieren.
lijk ik daar op? dan ben je verbazingwekkend goed in snel conclusies trekkenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want een soort van "Goh, Twente speelde best goed..." is gelijk trollen natuurlijk. Je lijkt echt zon krankzinnige supporter die bij elk niet-voor-Ajax geluid zijn vuisten balt.
Ik moet altijd zo lachen om die beperkte capaciteiten
Hopelijk ontzettend kut. Wat hij geflikt heeft is onvergeeflijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij zich voelt op dit moment.
ben benieuwd hoe er gereageerd wordt wanneer hij straks het podium op wordt geroepen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopelijk ontzettend kut. Wat hij geflikt heeft is onvergeeflijk.
Prachtig dit.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Denninho het volgende:
Zo dat voelt goed he jongens?Alle haters op m'n blackberry zijn stil.
Kunnen ze die niet gewoon weglaten. Die debiel voegt echt niets toe aan het toch al twijfelachtige niveau van VIquote:Op zondag 15 mei 2011 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prachtig dit.
Sowieso ook de reactie van die Jakhals, van Voetbal International bekijken morgen.
Veel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar. Hoeveel extra miljoenen levert dit op voor jullie?
Die gast moet morgen in VI komen, of doet hij dat ook?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prachtig dit.
Sowieso ook de reactie van die Jakhals, van Voetbal International bekijken morgen.
Helaas, Raoul Heertje (ook een goede gast btw).quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die gast moet morgen in VI komen, of doet hij dat ook?
Wat een idioot is dat zeg met zo'n grote Twente waffel.
Jammer geen Hansiequote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, Raoul Heertje (ook een goede gast btw).
Maar wellicht bij DWDD.
Hansie zit toch maar eens in de vier weken aan tafel?quote:
Ja, maar nog steeds jammer. Hij hield als enige vast aan zijn mening dat Ajax kampioen werd, ipv die draaitkont Derksen die zei constant dat de steeds wisselende koploper 'zeker zou winnen'.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hansie zit toch maar eens in de vier weken aan tafel?
Die jongen moet lekker zo doorgaan bij Ajax en alleen genoegen nemen met een transfer naar Barcelona over een aantal jaar. Topspeler.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die steekpass van eriksen bij de 3-1 was trouwens echt per-fucking-fect.
Stiekem heeft Hansie er best kijk op.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds jammer. Hij hield als enige vast aan zijn mening dat Ajax kampioen werd, ipv die draaitkont Derksen die zei constant dat de steeds wisselende koploper 'zeker zou winnen'.
Hou niet zo van Hansie in VI, maar afgelopen keer vond ik hem heerlijk en een van de beste afleveringen in het algemeen.quote:
Dat moeten ze vooral doen als ze daar behoefte aan hebben. Al moet het dan wel een shirt met 3 sterren zijn antuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die morgen met Ajax shirt naar het werk/school gaan
ik kom iedereen uitlachen/quote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die morgen met Ajax shirt naar het werk/school gaan
Dat sowieso, maar denk dat na de zomer alle spelers ineens veel beter presteren, een speler als van der wiel heeft afgelopen 2 jaar onafgebroken elke week een wedstrijd gespeeld zonder vakantie en dergelijke. Dan ben je gewoon kapot.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef Morendo het volgende:
Hopen dat het elftal zoveel mogelijk intact blijft. Steek moet je natuurlijk wel verkopen indien hij niet wil verlengen.
En er moeten natuurlijk wel wat versterkingen komen.
Maak je niet druk meid..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Straks word ik zo wakker en heb ik het allemaal gedroomd
Zeker, vooral van De Zeeuw en Greg moeten na een rustperiode echt kunnen vlammen volgend seizoen. Wat dat betreft is het ook lekker dat je geen vermoeiende play-offs hoeft te spelen voor de CL. Maar goed, we hebben zo veel talent. We kunnen de komende vijf jaar echt domineren in de Eredivisie. Twente zal wel leeglopen en PSV heeft geen geld.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgend jaar zijn een hoop spelers veel beter denk ik.
Hij zei het ook echt op een manier van 'Ik hoop maar dat het een afdruk is, anders is het wel een hele lelijke tattoo'quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
humberto was trouwens triest over dat wat ebecilio 'op zijn borst' zou hebben. zei hei: vast van de schaal.![]()
Lorenzo heeft een pacemaker
Zal Tan ook echt expres hebben gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
humberto was trouwens triest over dat wat ebecilio 'op zijn borst' zou hebben. zei hei: vast van de schaal.![]()
Hij wist toch niet dat het zo raar uit zou steken. Wist ik ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is zoooo verschrikkelijk fijn he, maar dat beseffen ze nu nog niet. In alle rust voorbereiden op de competitie + CL, zonder dat je meteen beslissende wedstrijden in augustus hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:21 schreef Morendo het volgende:
Wat dat betreft is het ook lekker dat je geen vermoeiende play-offs hoeft te spelen voor de CL.
Triest viel wel mee. Alleen wel dom, want ik had toch wel verwacht dat ie goed genoeg geinformeerd was dat ie een pacemaker had en vooral dat het op die plek aangebracht wordt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer is het dan dat Ajax altijd slecht presteert in de eerste paar wedstrijden van het seizoen..quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is zoooo verschrikkelijk fijn he, maar dat beseffen ze nu nog niet. In alle rust voorbereiden op de competitie + CL, zonder dat je meteen beslissende wedstrijden in augustus hebt.
Ajax
Vandaag speelde ze best leuk voetbal andersquote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef andre347 het volgende:
Gefeliciteerd Ajax
Toch knap dat je met zo veel beperkte spelers kampioen kan worden, dat is ook klasse
Je speelt gewoon een heel groot deel van het seizoen zonder echte spits en je speelt geen echt leuk voetbal.
Zeker voor jongens zoals VdWiel is dit nu ideaal. Lekker lang vakantie houden, hebben ze ook wel nodig.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is zoooo verschrikkelijk fijn he, maar dat beseffen ze nu nog niet. In alle rust voorbereiden op de competitie + CL, zonder dat je meteen beslissende wedstrijden in augustus hebt.
Ajax
ik heb zin in de transferperiodequote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wanneer begint de competitie weer?
heb er zin an
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)weekend-augustus.htmquote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wanneer begint de competitie weer?
heb er zin an
Ik ben jaloersquote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Zometeen maar eventjes naar het museumpleinFijn dat ik er naast woon
Dat zijn hun nieuwe uitshirts, vind ze best mooi hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Trouwens, waarom speelt Heerenveen in Ajax shirts?
Ode aan hun grootste sponsor?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat zijn hun nieuwe uitshirts, vind ze best mooi hoor.
Hij is toch licht Ajax fan?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Steeds dat gezeur van die Van Ganelen. Het lijkt wel een HAVO werkweek reisje met al die jongetjes. Kun je na gaan hoe Twente en PSV dan te kakken zijn gezet met zo'n "kinder" team.
Of het kan zo nog 70 jaar durenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef Schanulleke het volgende:
Heerlijk einde van een rotseizoen. Als we zo kampioen kunnen worden, dan hebben we die vierde ster ook binnen 'no-time'.
Statistisch gezien hebben we hem binnen 33 jaar! (eigenlijk denk ik binnen 25).quote:
Die grijns op de Jong z'n gezicht ookquote:
2 Nieuwe, we krijgen ook die van Cruijff nog.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Geeft niks, volgend jaar krijgen we weer een nieuwe ħ
De kapotte licht beschadigde is volgens mij een replica.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:16 schreef Schanulleke het volgende:
En ik vond Ramos al zo´n kneus! Ben benieuwd of ze een replica krijgen voor in de kast of dat het gehavende exemplaar er, inclusief verhaal, een plaatsje krijgt. Ik ben voor het laatste.
Je mag het een jaar zeggen. Dan is het weer een Twentse schaalquote:
Wat een voetbalkennis heb ik toch.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:
Echt niet verwacht meer na het vertrek van Jol en al het 'gedoe'.
Ik ben benieuwd hoe Twente het gaat doen, of de spelers als Ruiz en Janssen blijven en zo niet; hoe ze dat gaan opvangen. Sowieso ben ik benieuwd van elke huidige top 3 (en stiekem Vitesse) wat ze gaan doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je mag het een jaar zeggen. Dan is het weer een Twentse schaal
Dacht dat het een grap was.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Twente het gaat doen, of de spelers als Ruiz en Janssen blijven en zo niet; hoe ze dat gaan opvangen. Sowieso ben ik benieuwd van elke huidige top 3 (en stiekem Vitesse) wat ze gaan doen.
quote:Janssen baalt van teamgenoten
Uitgegeven: 15 mei 2011 17:08
Laatst gewijzigd: 15 mei 2011 17:15
AMSTERDAM - Middenvelder Theo Janssen van FC Twente was zondag in de Arena na de verloren kampioenswedstrijd tegen Ajax (3-1) behoorlijk gefrustreerd.
İ ProShots''Je kon in deze wedstrijd zien wie de mannen waren en wie niet. Ja, ik ben teleurgesteld in mijn ploeggenoten'', bromde de spelmaker van de Tukkers.
Volgens de kritische Janssen was FC Twente zichzelf niet in de beslissende wedstrijd van de competitie.
''We kwamen hier voor de titel, maar we verdienden de schaal niet. Het leek wel of we bang waren om te voetballen. We hebben veel meer fysieke kracht dan Ajax. Als we dicht bij elkaar hadden gespeeld, waren ze er nooit doorheen gekomen. Het leek wel of we elke bal meteen weer teruggaven aan Ajax. Zo kun je niet winnen.''
Dat FC Twente achter Ajax toch nog op de tweede positie uitkwam in de eindstand, goed voor deelname aan de voorronde van de Champions League, kon Janssen in de Arena niet opvrolijken. ''Tweede worden is niks.''
Toekomst
Volgens Janssen is de kans groot dat hij volgend seizoen niet meer bij FC Twente speelt. ''Komende week ga ik met mijn zaakwaarnemer overleggen'', zei de 29-jarige Arnhemmer, die in Enschede nog tot medio 2012 onder contract staat.
''Ik hoop op iets moois. Ik verwacht dat ik mijn laatste wedstrijd voor FC Twente heb gespeeld. Maar je weet het nooit.''
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Geeft niks, volgend jaar krijgen we weer een nieuwe
Heb je dat nog niet gehoord? in verband met het kampioenschap van Ajax is dat examen een week verschoven ouwe.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef handboek het volgende:
Ok, en nu flink aan de bak en leren voor het M/O examen van morgen.
PSV heeft alleen geen jeugdopleiding, Ajax welquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Dacht dat het een grap was.
Denken jullie trouwens dat dit het begin van een nieuwe succesperiode is? Hoewel we het volgend jaar maar weer moeten zien, zie ik PSV volgend jaar alleen maar vertrouwen op de jeugd (hoewel dat bij ons dit jaar natuurlijk ook goed is gegaan) en Twente net te veel kwaliteitsverlies hebben.
Ajax heeft nu een redelijk elftal en geld voor versterkingen. Gelukkig ook duidelijke plaatsen voor versterking ipv een middelmatig team.
In ieder geval is het voor het Ajax van Frank de Boer heerlijk dat volgend jaar die enorme druk van '7 jaar geen kampioen' op de schouders ligt. Ik denk dat er voldoende materiaal is om met een paar aankopen te domineren. Dszudszak zie ik wel vertrekken, Reis moet het nog maar weer laten zien en bij Twente is een vertrek van de twee sterkhouders ook aanstaande, zo lijkt het. Never dat ze dat bijlopen. Mijn voorspelling is dat het komend seizoen gaat tussen Ajax en AZ. Een Noord-Hollands onderonsje.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Dacht dat het een grap was.
Denken jullie trouwens dat dit het begin van een nieuwe succesperiode is? Hoewel we het volgend jaar maar weer moeten zien, zie ik PSV volgend jaar alleen maar vertrouwen op de jeugd (hoewel dat bij ons dit jaar natuurlijk ook goed is gegaan) en Twente net te veel kwaliteitsverlies hebben.
Ajax heeft nu een redelijk elftal en geld voor versterkingen. Gelukkig ook duidelijke plaatsen voor versterking ipv een middelmatig team.
Je weet niet wat er voor terug komt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Jansen, Ruiz en Douglas vertrekken zakt Twente helemaal in.
Dszudszak heeft net voor 2 jaar bijgetekend. Die gaat (helaas) niet weg.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In ieder geval is het voor het Ajax van Frank de Boer heerlijk dat volgend jaar die enorme druk van '7 jaar geen kampioen' op de schouders ligt. Ik denk dat er voldoende materiaal is om met een paar aankopen te domineren. Dszudszak zie ik wel vertrekken, Reis moet het nog maar weer laten zien en bij Twente is een vertrek van de twee sterkhouders ook aanstaande, zo lijkt het. Never dat ze dat bijlopen. Mijn voorspelling is dat het komend seizoen gaat tussen Ajax en AZ. Een Noord-Hollands onderonsje.
Redelijkerwijs mag je aannemen dat met hun budget er niet eenzelfde kwaliteit wordt binnengehengeld.quote:
Zelfde idee als wanneer Stekelenburg bijtekent. Als hij weg wilt dan mag hij weg.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dszudszak heeft net voor 2 jaar bijgetekend. Die gaat (helaas) niet weg.
Ik hoop dat Mertens komt. Die liet vandaag weer zien hij goed hij kan voetballen
Uh nee? De drie die genoemd worden zijn ook voor weinig binnengehaald.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Redelijkerwijs mag je aannemen dat met hun budget er niet eenzelfde kwaliteit wordt binnengehengeld.
Iets uit de jeugd misschien? En er komt toch geld vrij uit de verkoop van spelers? Als je daar iets mindere spelers voor koopt en die als team bij elkaar kan krijgen kan het best.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Redelijkerwijs mag je aannemen dat met hun budget er niet eenzelfde kwaliteit wordt binnengehengeld.
Dat ie bijtekent maakt niks uit, die gaat echt wel weg als er een goeie club komt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dszudszak heeft net voor 2 jaar bijgetekend. Die gaat (helaas) niet weg.
Ik hoop dat Mertens komt. Die liet vandaag weer zien hij goed hij kan voetballen
Maar ze zijn financieel wel gezond, dus ze kunnen relatief veel. De helft van wat Ajax kan denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Jansen, Ruiz en Douglas vertrekken zakt Twente helemaal in.
Idd, maar dan kun je er wel de hoofdprijs voor vragenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfde idee als wanneer Stekelenburg bijtekent. Als hij weg wilt dan mag hij weg.
Ja, maar daar moet je wel heel veel geluk mee hebben. Dat doe je echt geen 2 keerquote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee? De drie die genoemd worden zijn ook voor weinig binnengehaald.
Ajax heeft de Suarez miljoenen nogquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Scouting is niet zo maar dobbelen. Ze hebben het redelijk gezien, al was aankoop Janko dan duur en lang niet zo goed als verwacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je wel heel veel geluk mee hebben. Dat doe je echt geen 2 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |