quote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Haha michhas onze rockkenner zegt ie zaterdag zo mooi "die axl rose van ac/dc is echt de lil' john van rock"
Niet dat ik weetquote:Op maandag 16 mei 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nog voicemailtjes met liefdes/haatverklaringen achtergelaten bij je ex?
Dat zei ik heul niet zoquote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Haha michhas onze rockkenner zegt ie zaterdag zo mooi "die axl rose van ac/dc is echt de lil' john van rock"
Je vergeet 1.5 uur terug.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
Check avond voor schooldag of leraar ziek is.
Leraar niet ziek.
1.5 uur in de trein.
Kom op school.
Leraar ziek.
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
Als ik dat zo hoor ben ik stiekem blij niet meer op school te zitten.Hoe vaak ik wel niet op school kwam en er lessen uitvielen etc.
![]()
Volgend jaar ga ik me maar eens weer aan een studie wagen.
Kom werktuigbouw in Delft doen.quote:
Ja heb je genoeg bus hokjes gemoldquote:Op maandag 16 mei 2011 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pfff wat een avond/nacht/ochtend was het. Ben denk ik nog nooit zo wasted geweest in mijn leven
anders weet ik nog wel een studie voor je tliz op de westevoortsedijk leren en geld verdienen tegelijk. Is wel een avond studiequote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Kom werktuigbouw in Delft doen.
Is dat die Britse film?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Fsmxi het volgende:
Bam, zojuist Four Lions gezien, wel een aanradertje als je een beetje van zwarte humor houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |