quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef Breuls het volgende:
Smallville, de serie over DC Comics karakters, heeft in zijn laatste aflevering nog 1 DC karakter aan de cast toegevoegd. Ene 'Superman'. Kennen jullie die?
Smallville #8 | And that was the day the boy turned into SUPERMAN
Serie eindigde deze week, en we konden Clark eindelijkSuperman
zien worden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:46 schreef Tokus het volgende:
hm, ik was ergens bij het vorige seizoen afgehaakt met Smallville. misschien toch maar weer 's kijken.
geen ideequote:
Sommige verhalen van Grant Morrison vind ik erg goed, maar sommige vind ik ook niet zo boeiend.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef Breuls het volgende:
Het werk van Grant Morrison is erg goed, maar het is dan leuker als je al wat van Batman hebt gelezen, dus da's meer voor later.
Ik vond de The Black Glove ook niet zo leuk. Al die andere superhelden vond ik vooral een beetje lame.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:11 schreef Breuls het volgende:
Ik vond Batman RIP erg goed. Ik kon er in eerste instantie niet veel van volgen, maar het is ook een vervolg op zaken die hij al in gang had gezet in The Black Glove. Die heb ik daarna dus gelezen, en toen weer RIP, en toen vond ik het alweer een stuk beter.
Maar wat daaruit volgt in de eerste issues van Batman & Robin is ook weer erg goed, dus hij bouwt echt een verhaal op over meerdere jaren.
Ja maar.... het is wel Mark Hamill.... ik ben opgegroeid met die gastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef Breuls het volgende:
Laatste? Hm. Nouja, Tim Daly is in All-Star Superman ook vervangen door James Denton. Things change.
is dat niet best wel veel door elkaar? Kun je het dan nog volgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Breuls het volgende:
Zo, heb even een Batman weekje.
Heb van het weekend The Return of Bruce Wayne gelezen, en daar gisteren het laatste deel van herlezen omdat ik 't niet meer precies volgde. Toen heb ik vanavond een los Battle for the Cowl issue en Batman & Robin 15 en 16 opnieuw gelezen, waarin Bruce echt terugkomt en Batman Inc aankondigt. Leuk om dat allemaal in perspectief te zien
En toen heb ik B&R 23 en Batman 710 gelezen, die deze week zijn verschenen. En nu ben ik Batman wel weer even zat. Ik heb nog wat Green Lantern opgespaard om War of the Green Lanterns achter elkaar te kunnen lezen, misschien dat ik die straks doe, of van het weekend weer.
Lekker een stapel comics om je heen ipv stom tv-series kijken is wel leuk.
In de gewone Batman comic zie je soms ook wel eens Bruce en Dick als Batman. Ik kan daar nog steeds niet aan wennen. Ik hoop eigenlijk dat er weer een moment komt dat Bruce weer als enige the cape and cowl op zet. Bruce is Batman en niemand anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Breuls het volgende:
Ja, omdat ik het grote plaatje al ken. The Return had ik nog niet gelezen, de andere issues zijn herlezen en de nieuwe issues zijn gewoon nieuwe verhalen. Wel leuk om Batman & Robin met af en toe twee Batmen te hebben.
Nou, wen er maar aan want voorlopig verandert het niet. Je hebt vier grote titels op dit moment:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
In de gewone Batman comic zie je soms ook wel eens Bruce en Dick als Batman. Ik kan daar nog steeds niet aan wennen.
Ik snap dat het nog wel een tijd duurt, maar ik denk wel dat er weer een moment gaat komen dat Burce Wayne gewoon weer Batman wordt en Dick Grayson weer wat anders gaat doen ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou, wen er maar aan want voorlopig verandert het niet. Je hebt vier grote titels op dit moment:
Batman: met Dick als Batman.
Batman & Robin: met Dick en Damian.
Batman: The Dark Knight: met Bruce als Batman.
Batman Incorporated: met Bruce als Batman.
Maar; in Batman Inc is hij druk bezig meer Batmen te recruteren. En terwijl hij de wereld over gaat om dat te regelen is Dick gewoon de Batman van Gotham. Ik verwacht dat deze status quo nog zeker een half jaar tot een jaar zo blijft, en afhankelijk van wat Morrisons doel van Batman Inc is wordt het daarna weer 'normaal' of blijft het juist zoals het nu is.
Die hardcover die je noemt, daarin zit het avontuur van Dick & Damian waarin Bruce weer verschijnt, wat ik eerder noemde over B&R 15 en 16. Ik vind dit ook wel een mooi moment; Bruce duikt gewoon op midden in een gevecht:[ afbeelding ]
ja, dat mag in elk comictopic wel in de openingspost (maar de anderen lopen niet zo hard)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
Is het trouwens een idee om een paar goede onlinewinkels aan de openingspost toe te voegen? Winkels die wat goedkoper zijn dan Bol.com bijvoorbeeld
Ik ben benieuwd wat dit inhoudt.quote:Superstar comics creators Geoff Johns and Jim Lee say they are bringing bombshell announcements about the future of Superman and the entire DC Universe to the Hero Complex Film Festival on June 11.
bron
Iedereen gaat dood en ze beginnen helemaal opnieuw met nieuwe helden.....quote:
Done.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef Komakie het volgende:
Breuls, kun jij die online shops niet aan de OP toevoegen? Anders moet je zo gaan zoeken in het topic en bij het volgende topic zal er dan wel vergeten worden om ze er bij te zetten
Het zal wel gewoon een nieuw event zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood en ze beginnen helemaal opnieuw met nieuwe helden.....
Coolquote:
Het was maar een ideequote:[..]
Het zal wel gewoon een nieuw event zijn.
Ik vind dit nogal ingrijpend.quote:DC ANNOUNCES POST-"FLASHPOINT" DETAILS, RELAUNCHES ALL TITLES
In the wake of its summer "Flashpoint" event, DC Comics will re-number its entire DC Universe line, debuting more than 50 first issues in September.
The sweeping line-wide change debuts on Aug. 31, when the pubisher releases just two comics -- the final issue of "Flashpoint," and the first issue of "Justice League," under the new creative team of Geoff Johns and Jim Lee. According to DC's Source blog, the premiere of "Justice League" will also mark the beginning of same-day digital release for all of the ongoing titles, "making DC Comics the first of the two major American publishers to release all of its superhero comic book titles digitally the same day as in print."
USA Today announced that the changes include costume redesigns for more than 50 superheroes, sprearheaded by Lee, intended "to make characters more identifiable and accessible to comic fans new and old."
"We looked at what was going on in the marketplace and felt we really want to inject new life in our characters and line," Co-Publisher Dan DiDio told the newspaper. "This was a chance to start, not at the beginning, but at a point where our characters are younger and the stories are being told for today's audience."
The image that accompanied the USA Today story holds some clues to how sweeping the post-"Flashpoint" changes will be. It appears as if Wonder Woman's costume will remain largely the same as it's been since Lee redesigned it last year. The other characters' costumes all feature the same uniform neckline, and Superman sports a new "S" symbol across his chest.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |