Nog niet, maar er schijnen wel wat controversiele dingen in te zitten dus ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:41 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand al de tekenfilm gezien van The Killing Joke??
Nee. Toevallig wel laatst de hardcover gekocht en gelezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:41 schreef Evertjan het volgende:
Schijnt ook wel vrij controversieel te zijn, maar ook wel weer interessant. Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Toevallig wel laatst de hardcover gekocht en gelezen.
Is best een goed verhaal.
Ik hoorde dat de tekenfilm redelijk getrouw is, maar dat bijvoorbeeld Batgirl Batman wil.
Dat klonk me wat vreemd.
Zoals Kevin Conroy Batman is, zo is Mark Hamill de Joker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Mark hamill doet de stem van de joker dus dat is al een grote pluspunt
Enige gezeur dat ik heb gehoord, is dat er mensen liepen te huilen dat Batgirl neergeschoten werd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Schijnt ook wel vrij controversieel te zijn, maar ook wel weer interessant. Ik ben wel benieuwd.
1 van de meest belangijke, invloedrijke gebeurtenissen binnen de Batfamily voor The New 52 en dan gaan lopen huilen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige gezeur dat ik heb gehoord, is dat er mensen liepen te huilen dat Batgirl neergeschoten werd.
Ja, het is misogynie en alles. Kennelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
1 van de meest belangijke, invloedrijke gebeurtenissen binnen de Batfamily voor The New 52 en dan gaan lopen huilen?
Die lui zijn gek.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is misogynie en alles. Kennelijk.
Als het goed is ga ik die binnenkort bekijken voor een review op FOK!.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:41 schreef Evertjan het volgende:
had al even gekeken of hij te bestellen is via bol.com maar daar staat alleen de DVD versie op Hij zal toch ook wel op bluray uitkomen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik die binnenkort bekijken voor een review op FOK!.
Ja, helaas zijn dat soort figuren ook steeds meer in Nederland.quote:
Volgens mij is hij er al.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:16 schreef Breuls het volgende:
Nee, volgens mij komt-ie alleen op DVD.
Hij komt overigens internationaal wel op blu-ray; ik zag een ad in een Batman-comic die ook blu-ray noemde. Maar het Nederlandse persbericht noemt alleen DVD. Dat is wel vreemd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er al.
Hij is trouwens ook al downloadable....
Misschien niet helemaal volledig bericht? Vergeten erbij te zetten ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 07:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij komt overigens internationaal wel op blu-ray; ik zag een ad in een Batman-comic die ook blu-ray noemde. Maar het Nederlandse persbericht noemt alleen DVD. Dat is wel vreemd.
Ik denk het niet. Dit is de tekst:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal volledig bericht? Vergeten erbij te zetten ofzo.
quote:De DC Universe Original Movie
gebaseerd op de gelijknamige bekroonde graphic novel
BATMAN
The Killing Joke
Vanaf 3 augustus verkrijgbaar op DVD
Warner Bros. Home Entertainment presenteert op 3 augustus de DC Universe Original Movie Batman: The Killing Joke op DVD. De animatiefilm is gebaseerd op de best verkochte gelijknamige DC graphic novel en toont de donkere geest van The Joker, die alleen door Batman gestopt kan worden. DC Comics fans kijken reikhalzend uit naar de verfilming van deze veelbekroonde novel. Naast de animatiefilm bevat de DVD ook een unieke sneak peek van DC Universe’s nieuwste animatiefilm.
Synopsis Batman: The Killing Joke:
Batman: The Killing Joke, gebaseerd op de gelijknamige en veelbekroonde DC graphic novel, is een reis naar de donkere psyche van The Joker – van zijn begin als weinig succesvolle komiek tot de vijandige ontmoeting met Batman die het leven van hen beiden voor altijd veranderden. The Joker komt jaren later, na zijn ontspanning uit Arkham Asylum, met een meesterlijk slecht plan om te laten zien dat slechts één slechte dag iedereen zo gestoord kan maken als hijzelf is – en hij heeft het gemunt op Commissaris Gordon. Alleen de Dark Knight kan The Joker stoppen.
Batman: The Killing Joke blijft trouw aan het klassieke verhaal dat de fantasie van fans al ruim 30 jaar tart; van de geboorte van de superschurk, de zielskracht van een superheld tot de ontknoping die je sprakeloos achterlaat. De stemmencast bestaat uit Mark Hamill (Star Wars) als The Joker, Kevin Conroy (Justice League, Batman: the Animated Series) als Batman, Tara Strong (Teen Titans; Batman: Arkham games) als Barbara Gordon en Ray Wise (Twin Peaks, RoboCop) als Commissaris Gordon.
Bonusmateriaal:
Sneak peek van DC Universe’s nieuwste animatiefilm
Releasedatum: 3 augustus 2016
Speelduur: 83 minuten, bonusmateriaal: 7:50 minuten
Kijkwijzer: TBC
Je hebt 'm op dvd gehaald? Of heb je je eigen kanalen aangesproken?quote:Ik denk dat ik hem dit weekend ga kijken. Ben toch wel benieuwd. Ben er gisteravond even doorheen geskipt en trok mij niet zo erg, maar goed dat heeft waarschijnlijk te maken met mijn gebrek aan voorliefde voor animatie Batman.
De Prive kanalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dit is de tekst:
[..]
[..]
Je hebt 'm op dvd gehaald? Of heb je je eigen kanalen aangesproken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |