sneuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga morgen zo hoog in de dagcijfers eindigen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ach, moet een keertje kunnen toch
Als je er aandacht aan besteedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:10 schreef Flippiee het volgende:
Wanneer komen dingen goed?
Wanneer is iets goed.
Gewoon maar vragen hoor
En dan, moet het dan zomaar allemaal goed gaan?quote:
Hehehehe, ongewone vraag maar niet onmogelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:11 schreef Beach het volgende:
Flipsje kan je voor mij een handtekening regelen van Britt
Emo gebabbel voor een dame die haar oogjes moet sluiten en morgen weer verder moet denkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan, moet het dan zomaar allemaal goed gaan?
[..]
Hehehehe, ongewone vraag maar niet onmogelijk
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan, moet het dan zomaar allemaal goed gaan?
[..]
Hehehehe, ongewone vraag maar niet onmogelijk
Heeft ze teveel gedronken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Emo gebabbel voor een dame die haar oogjes moet sluiten en morgen weer verder moet denken
Dan denk ik vast helderder. Moet volgende week toch naar dokter, misschien eens praten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Emo gebabbel voor een dame die haar oogjes moet sluiten en morgen weer verder moet denken
ja natuurlijk, ik weet haar huizen te vinden hoor, en de mcdonalds waar ze eet ook.quote:
Ik houd van je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan denk ik vast helderder. Moet volgende week toch naar dokter, misschien eens praten.
[..]
ja natuurlijk, ik weet haar huizen te vinden hoor, en de mcdonalds waar ze eet ook.
Ohquote:
ik ga alquote:
Weet ik, ben toevallig met dr buurjongen ook nog bevriendquote:
Ach, had ik van de week ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohdie moet dus morgen geen berichten gaan teruglezen zeker
Doe ik uberso nooit, maar goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohdie moet dus morgen geen berichten gaan teruglezen zeker
Zonder handtekening deed ik dat ook alquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga al
[..]
Weet ik, ben toevallig met dr buurjongen ook nog bevrienddus kan vast wel wat fixen
klopt, maar goed, slaap lekker doei kusjes aan jullie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, had ik van de week ookik was wel opener enzo
slijmbal, genoeg gestrooid met dingen, zie post hierbovenquote:
Beter slaapdronken dan dronken op msn zijn toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, had ik van de week ookik was wel opener enzo
laterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klopt, maar goed, slaap lekker doei kusjes aan jullie.
[..]
slijmbal, genoeg gestrooid met dingen, zie post hierboven
maar dat was juist liefquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter slaapdronken dan dronken op msn zijn toch.
En een mooie reminder dat teveel drinken niet goed isquote:
Maar wel grappigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:22 schreef Beach het volgende:
[..]
En een mooie reminder dat teveel drinken niet goed is
Ik vind dat wel een goeie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Stel je voor dat iets mijn schuld zou zijn
Vampire Diariesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goeie.
Kies eens voor me wat ik nu ga kijken.
Of de laatste aflevering van the Vampire Diaries of POTC At World's End.
Het moet wel TVD worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vampire Diariesen POTC bij de Arg7meet!
Kleine faal whihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Het moet wel TVD worden.
Ik zie net dat ik het spel voor de PS3 heb gedownload ipv de film
Hoi Sharrquote:
Hoi Cosmoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vette boot wel
Je hebt mij nogquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:49 schreef Ragboer het volgende:
Nu mis ik Sharr waarschijnlijk tot maandagavond, hoe kan ik nou Fokken, mijn leven wat doe je?
Slecht gevallen drank is weg maar de rest is blijven hangen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi liefje, slapen heeft niet geholpen?
Das minder welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Slecht gevallen drank is weg maar de rest is blijven hangen.
Beetje verzameling van van alles en nog wat. Als je dan op een avond iets drinkt en dat valt slecht, realiseer je het opeens allemaal tegelijk.quote:
neger!quote:
Had er ook al last van jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat is dit? ik ben even weg en er is een invasie van newbies in ONZ?
Wanneer is er geen invasie van noobs in ONZ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik vind het echt walgelijkquote:
Komt wel goed schatje * Flippiee pakt roosviceequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Even doorzetten en dan hopelijk leuke avond vanavond.
O god nog meer die humorloos zijn. Des te meer reden om te stoppen met fok of naar KLB te verhuizen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
Haiquote:
vroeger had je newbs zoals ik, leuk gezellig, aardig en vriendelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wanneer is er geen invasie van noobs in ONZ?
Hoe gaat het met Flippieeeeeeeeeee?quote:
Gelukkig moet ik van jouw lieve woordjes altijd een beetje glimlachen en voel ik me altijd een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje [me=Flippiee] pakt roosvicee
[/me]
[..]
O god nog meer die humorloos zijn. Des te meer reden om te stoppen met fok of naar KLB te verhuizen.
[..]
Hai![]()
Beter dan vannacht.quote:
Dat maken wij wel uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
vroeger had je newbs zoals ik, leuk gezellig, aardig en vriendelijk
nu krijgen we dit.....
nou de ironie druipt er van afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
vroeger had je newbs zoals ik, leuk gezellig, aardig en vriendelijk
nu krijgen we dit.....
quote:
Graag gedaan Freezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik van jouw lieve woordjes altijd een beetje glimlachen en voel ik me altijd een stuk beter.Bedankt.
Nee, sorry je bent de zwakste schakel, tot ziens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[..]
ben ik niet leuk gezellig aardig en vriendelijk dan?![]()
![]()
![]()
Ja, eigenlijk wel goed. Wat heb jij een diepzinnige gedachtes op deze zaterdagochtend zeg, dat lukt mij op dit tijdstip niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan vannacht.
Heb daar straks tussen het wakker wordn en baggeren in ONZ bedacht wat het antwoord is op wanneer is iets goed.
Nooit want iedereen hangt andere waarden aan goed of fout. Dus eigenlijk kan je nooit iets goed doen
En hoe gaat het met jou?
En als je zelf vindt dat je iets goed hebt gedaan, hoe zwaar telt de mening van anderen dan nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan vannacht.
Heb daar straks tussen het wakker wordn en baggeren in ONZ bedacht wat het antwoord is op wanneer is iets goed.
Nooit want iedereen hangt andere waarden aan goed of fout. Dus eigenlijk kan je nooit iets goed doen
En hoe gaat het met jou?
Oh mooi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel goed. Wat heb jij een diepzinnige gedachtes op deze zaterdagochtend zeg, dat lukt mij op dit tijdstip niet.
Hangt er net vanaf hoeveel waarde jij hecht aan anderemans mening.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En als je zelf vindt dat je iets goed hebt gedaan, hoe zwaar telt de mening van anderen dan nog?
hier:quote:
deze gozer bijvoorbeeld, misschien een kloon ofzo, is net op fok! en scheld netsplitter voor no reason uit wat een klapjosti ben je dan ook.quote:
Volgens mij komen de beste ideeën uit jou als je onder invloed van wodka cassis bent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh mooi.
Ja soms wel, soms ben ik blont kan allemaal gebeuren.
Kameraad!quote:
Of erg moe bent, en smirnoff ice drinkt. Heb nog halve fles naast mij staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij komen de beste ideeën uit jou als je onder invloed van wodka cassis bent.
Doei Flipsebips met je dikke kont!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of erg moe bent, en smirnoff ice drinkt. Heb nog halve fles naast mij staan.
Hoi Patje
Maar goed, studie, doei kusjes
nou boehoeeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hier:
[..]
deze gozer bijvoorbeeld, misschien een kloon ofzo, is net op fok! en scheld netsplitter voor no reason uit wat een klapjosti ben je dan ook
Dikke kontquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He herinner me er eens niet aan, die broek herinnert me er wel aan waarom ik sport
Bietsjquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje verzameling van van alles en nog wat. Als je dan op een avond iets drinkt en dat valt slecht, realiseer je het opeens allemaal tegelijk.
Is bij iedereen de alcohol slecht gevallen ofzo?quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Is bij iedereen de alcohol slecht gevallen ofzo?
Ik heb mijzelf voorgenomen twee weken niks te drinken, nog 12 dagen te gaan.quote:
Ik zag gister 3 lege kratjes bij je staan op de TC. Ik moest heel hard lachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf voorgenomen twee weken niks te drinken, nog 12 dagen te gaan.
Hoi Klinkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha. Allemaal gedag zeggen steeds.
knip knip knip, making bitches dripquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
snoei die planten alsof het bitches zijn
rock een oranje broek en een groene laarsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
snoei die planten alsof het bitches zijn
Ik wil er ook een ontvangen plz.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog wel een vet lief smsje gestuurd
Jij hebt jouw Jan, ik de mijne met een equote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er ook een ontvangen plz.
Ik heb niks ontvangen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog wel een vet lief smsje gestuurd
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij hebt jouw Jan, ik de mijne met een e
Jammer dat jij niet Johan heet of iets in die richting, hihi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij hebt jouw Jan, ik de mijne met een e
Whihihi, lieflief welquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog meer mensen die lieve smsjes willen?
Hetzelfde als wat ik ontvangen heb?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb Jan en Beach ook iets gestuurd
Voor Beach lijkt er opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat ik ontvangen heb?
Dat vraag ik me ook af eigenlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat ik ontvangen heb?
Lekker spontaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er ook een ontvangen plz.
Dont play with a mans heartquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Jan weggedrukt toen hij me belde.
blaineloverquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vind alleen de Warblers tof.![]()
Iemand wil zijn affectie tonen en dan zo doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watwatwat, je moet me gewoon niet bellen
Huh, dat weet jij helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iemand wil zijn affectie tonen en dan zo doenmonster!!
Ik heb Jan net gesmst. En wat liefs terug naar Cosmo.quote:
Praten met mensen waarvan je het nummer niet hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal smsen met elkaar. Wat is de nut van deze SC dan nog?
Met mij communiceren want ik heb je nummer niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal smsen met elkaar. Wat is de nut van deze SC dan nog?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Praten met mensen waarvan je het nummer niet hebt
Okidoki.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met mij communiceren want ik heb je nummer niet.
Ik heb het nummer van mijn Ragbroer niet eens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met mij communiceren want ik heb je nummer niet.
Je hebt nog een krat Jupiler staan, opdrinken die hap!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van mijn Ragbroer niet eens.
Voor vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt nog een krat Jupiler staan, opdrinken die hap!
Cola en zulks?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef Ragboer het volgende:
Godver, ik heb besloten 2 weken geen bier te drinken. Hoe kan ik dit weekend dan overleven. Geen uitgaan voor mij dus...
Er is nog altijd iets wat drugs heetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef Ragboer het volgende:
Godver, ik heb besloten 2 weken geen bier te drinken. Hoe kan ik dit weekend dan overleven. Geen uitgaan voor mij dus...
Succes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Cola en zulks?![]()
Je kan het wel![]()
En nu ga ik weer door met leren
Regel een computer en zet Radio ONZ op de speaker.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hebben echt een bazenradio op mn werk. Gewoon best vaak wordt Noah and the Whale afgespeeld.![]()
Merolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Cola en zulks?![]()
Je kan het wel![]()
nahhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Er is nog altijd iets wat drugs heet
Gaat alles goed met je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die bier drinken
Mensen die niet
Mensen die drugs gebruiken
Mensen die niet
Mensen die leren
Mensen die niet
Mensen
!
Ik blijf wel thuis en ga wel vroeg slapen ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Cola en zulks?![]()
Je kan het wel![]()
Mensen die verliefd zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die bier drinken
Mensen die niet
Mensen die drugs gebruiken
Mensen die niet
Mensen die leren
Mensen die niet
Mensen
!
Ziek figuur ben jij, zomaar mensen confronteren met ONZ Radio.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Regel een computer en zet Radio ONZ op de speaker.
Mensen die op iedereen verliefd wordenquote:
Dat kan ik dus echt niet. Ik begrijp dat niet. Dan is het toch niet speciaal ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mensen die op iedereen verliefd worden
Winkel een stuk leger zodra Naatje gaat pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ziek figuur ben jij, zomaar mensen confronteren met ONZ Radio.
Niet mijn grapjes naar lieve Klinkie misbruikenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet mijn grapjes naar lieve Klinkie misbruiken
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Winkel een stuk leger zodra Naatje gaat praten
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
[..]
![]()
![]()
![]()
Nerds.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
Echt gezellige sfeer in huis. Vader achter de laptop, moeder achter de laptop, broertje weekendje thuis: gelijk achter de laptop en tja, ik dan ook maar achter mijn laptop.
Hehehe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
Echt gezellige sfeer in huis. Vader achter de laptop, moeder achter de laptop, broertje weekendje thuis: gelijk achter de laptop en tja, ik dan ook maar achter mijn laptop.
Met Beach?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond je wel leuk, maar verliefd? Nee, dit met Jan heb ik maar één keer eerder gehad.
Klinkt topquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
Gelukkig maar dat het niet zo wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd op jou. Als je dat soms dacht
watwat Mereltjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met Beach?
[..]
Klinkt top![]()
En nu ben ik echt leren, was nog even bezig met nagellakkopendilemma
Nee.quote:
Hoihoi.quote:
Ohja, wie wou er een kamer hurenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het niet zo was
Stiekem ben je gewoon jaloers. :3quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het niet zo was
WAT? VERTEL!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, wie wou er een kamer huren [ afbeelding ]
Tja, je ouders zouden het maar te weten komen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hoihoi.
[..]
Ohja, wie wou er een kamer huren [ afbeelding ]
Oke en nu?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Tja, je ouders zouden het maar te weten komen...
Wie? Jij of Klinker?quote:
Ik geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, afschuiven op je dronken zijn
Dronken mensen vertellen de waarheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, afschuiven op je dronken zijn
Gewoon stiekem doorgaan en hopen dat ze er niet achter komen.quote:
Denken dat Jan het niet weetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gewoon stiekem doorgaan en hopen dat ze er niet achter komen.
Succes met Jan
QFT!quote:
Mijn DM staat alsnog open voor leuke verhaaltjes. :3quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat Jan het niet weetSrsly dude, praat niet als je niet weet waar het over gaat verder.
Deze! Voor die leventje!quote:
Jammer dat ik zn nummer verwijderd heb, het is ook meteen uit mn whatsapp gegaan anders kon ik het nog terug zoeken enzoquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik zn nummer verwijderd heb, het is ook meteen uit mn whatsapp gegaan anders kon ik het nog terug zoeken enzo
Tuurlijk weet Jan alles. Iedereen moet alles van je weten, vandaar FOK! want in het echie gaat dat natuurlijk niet omdat oudersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat Jan het niet weetSrsly dude, praat niet als je niet weet waar het over gaat verder.
quote:
Zoveel boosheid gedetecteerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Tuurlijk weet Jan alles. Iedereen moet alles van je weten, vandaar FOK! want in het echie gaat dat natuurlijk niet omdat ouders [ afbeelding ]
Ik snap de logica hier in, maar oke.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Tuurlijk weet Jan alles. Iedereen moet alles van je weten, vandaar FOK! want in het echie gaat dat natuurlijk niet omdat ouders [ afbeelding ]
Nee, blijf even. Maak af waar je aan begonnen bent dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
En nu genoeg, ik begin geïrriteerd te raken. Tot de volgende keer.
Ik zei toch dat je boos bent. Vooral niet geloven hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:46 schreef Beach het volgende:
Niet volwassen dingen met elkaar kunnen uitpraten
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik zou m slaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik klikte op die link van Creeg en dit resulteerde er in dat mijn Meccano Twins podcast van Beach abrupt stopte. -1 dus.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik klikte op die link van Creeg en dit resulteerde er in dat mijn Meccano Twins podcast van Beach abrupt stopte. -1 dus.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat!![]()
Klinkerbotsing en Jan-piraat?
In welke grot leef jij zeg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat!![]()
En ik en Ragboer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat!![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet precies bij.
Sorry.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar ik maak geen kans (meer) bij Jan dus?
Was juist zo gezellig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer dat DM ervandoor is gegaan. Erg jammer dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |