wat snap jij niet aan het ESFquote:
Volgens mij krijg je dan hetzelfde scenario als deze keer. In NL voor de liefhebbers een leuke artiest dat ook wel zekere kwaliteit heeft, maar op een ESF gaat dat 'm niet worden.quote:
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan hetzelfde scenario als deze keer. In NL voor de liefhebbers een leuke artiest, maar op een ESF gaat dat 'm niet worden.
Ik kende ze ook niet, maar als ik heel eerlijk moet zijn.. ehm.. nee, zou niet mijn eerste keus zijn voor het ESF. Ik vind ze niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:18 schreef lezzer het volgende:
Adlicious had ik nog nooit van gehoord, maar ik luister net dat nummer van Kate Perry, en ik vond hun uitvoering beter. Mag van mij zo naar het ESF. Uptempo graag, maar ik denk dat we sowieso uptempo moeten doen.
Ik denk dat we het wel uit de "talentenjachtstal" moeten hebben, omdat de rest niet gaat. Dus als ik denk over reële opties, dan zie ik eerder een x-factor achtig iets.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:21 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik kende ze ook niet, maar als ik heel eerlijk moet zijn.. ehm.. nee, zou niet mijn eerste keus zijn voor het ESF. Ik vind ze niet heel bijzonder
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik vond het nummer in het Nederlands ook stukken beter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De 3js waren wel door als ze het liedje in het Nederlands hadden gezongen (liedje klinkt dan veel mooier, waarom dan tegen beter weten in ineens met een debiele Engelse vertaling op de proppen komen, wie verzint zoiets!!)
Dat is dus ook een punt, veel (niet alle) andere landen, vaardigen iemand af die WEL van hoge kwaliteit zijn en die trots zijn om te gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat we het wel uit de "talentenjachtstal" moeten hebben, omdat de rest niet gaat. Dus als ik denk over reële opties, dan zie ik eerder een x-factor achtig iets.
Of, die groep van Gordon...
Ja, maar die met enige allure willen dus niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:29 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat is dus ook een punt, veel (niet alle) andere landen, vaardigen iemand af die WEL van hoge kwaliteit zijn en die trots zijn om te gaan.
Eens en dan hebben we dus meteen het probleem samengevat... de kwaliteit vindt zichzelf te goed om hun land te vertegenwoordigen... waarom is dat met voetbal dan zo anders? Die zijn wel trots om hun land te vertegenwoordigen.. en idd.. volgens mij is het echt niet zo dat je fans je opeens laten vallen als je iets buiten je comfortzone doet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar die met enige allure willen dus niet.
Dus, dan wordt het roeien met de riemen die je hebt
Das waar (dat was ook een vreselijk liedje als ik me goed herinner) maar overall zijn ze toch een beetje lacherig en zich er te goed voor voelendquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:
Nou, destijds was het voor Willeke Alberti best een stap om mee te doen. Die kwam met 4 punten ofzo naar huis en die heeft er niet van geleden hoor. Haar publiek komt nog steeds even graag.
Omdat ie zo blijft herhalen valt me op dat ie wel erg krom is. Zij mag meedoen als ze hem recht kan maken.quote:
Als hij het voorelkaar krijgt om een geweldig nummer te produceren, mag ie van mij gaan. Maar de kans dat ie daadwerkelijk met een zo'n geweldig nummer komt acht ik miniem. Dan ziet Europa een vals zingend, veel te bruine man van middelbare leeftijd. Daar win je stemmen meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:59 schreef WickedSunset het volgende:
Gerard Joling wil naar het Songfestival
Gerard Joling wil volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival. „Ik kreeg ineens een ingeving. Nog één keer gaan, met alles erop en eraan en een geweldig nummer. Als het dan toch een circus moet zijn.
Bron: De Telegraaf
Leuk voor z'n ego, maar 3 overjarige flamboyante zweterds (de Toppers) redden de finale al niet, waarom zou het in z'n eentje wel lukken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:59 schreef WickedSunset het volgende:
Gerard Joling wil volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival.
Ik ben nooit dol geweest op topografie, maar meneer wil een Europees festival mét Israël???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:59 schreef WickedSunset het volgende:
Gerard Joling wil volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival. „Ik kreeg ineens een ingeving. Nog één keer gaan, met alles erop en eraan en een geweldig nummer. Als het dan toch een circus moet zijn. Relatief gezien vind ik mezelf met 51 jaar te oud. Maar Jaap de Witte van de 3JS wordt in juni ook al 57...”
De zanger-presentator zegt dat hij donderdagavond met argusogen heeft gekeken naar de tweede halve finale. „Ik vond de 3JS goed. Het is jammer dat we al zeven jaar geen poot aan de grond krijgen. Misschien moeten we terug naar een Européés Songfestival, met onder andere België, Luxemburg, Zweden, Israël", vertelt Gerard zaterdag in De Telegraaf.
Gerard, die in 1988 negende werd met Shangri La, overweegt serieus zich opnieuw kandidaat te stellen: „Zeker na deze week. Het is een fijn idee dat vals zingen niet uitmaakt. Dat kán toch niet waar zijn? Ik zeg niet dat we met mij de finale gaan halen. Voor hetzelfde geld word ik allerlaatste. Als mensen er negatief over denken interesseert dat me geen bal.”
„Ik heb Carlo Boszhard gesproken en die zei ’als je gaat met toeters en bellen, zou dat fantastisch zijn’. Ik ben kinderlijk enthousiast. Ik zit in de nazomer van mijn carrière, en heb niks meer te verliezen. De ArenA, Ahoy’, Carré… Ik heb overal opgetreden. Wat moet ik nou nog meer, dan nog één keer meedoen aan het Songfestival?”
Gerard heeft ook al een idee over de ’voorronde’, het Nationaal Songfestival: „Vijf liedjes met een groot orkest. Dat wil ik zelf nog wel betalen. En dat het publiek dan het liedje mag kiezen.” Benadrukt: „Het is geen must hoor voor mij. Als de TROS zegt ’we doen het’, is het leuk. Het Songfestival staat onder druk, laten we gewoon positief zijn.” Lacht: „Ik wil nog één keer een sprong in het diepe wagen.”
Bron: De Telegraaf
Floor Jansen kan goed zingen en is ook wel een rockchick. Een stevig nummer, strak leren pakje en een vuurwerkshow.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef totebel het volgende:
Jammer dat After Forever uit elkaar is.. zou ook gestaan hebben als een huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |